wie loopt er nu nog steeds

A

Anoniem

Guest
hallo dames

wie lopen er nu nog steets   zijn overtijd of zijn nog uitgerekend

laat eff   een berichtje achter met zowiezo je naam en uitgere datum en

vraag me iedere keer af praat ik al tegen een moeder of tegen iemand die nog loopt hahah

groetjes soraya

ja het wordt nu lastiger om alles  bij te houden. Wie is er bevallen, wie wordt wanneer ingeleid of krijgt een KS, wie zijn overtijd en wie moeten nog even.

Nou ik moet nog even. Vandaag 38+2. Ben 31-12 uitgerekend.

groetjes Sabine  

Hoi

Nou ik loop ook nog steeds! Morgen 39 weken en na aanzien ik een echte
spuit elf ben, kan het nog wel ff duren. Ik ga ervan uit dat het 2008 wordt.

Groetjes Cindy

nou hie rook nog een kleine die lekker binnen zit!
en er zijn absoluut geen tekenen dat er al wat gaat gebeuren. dus het kan heel goed 2008 worden....
ben nu 38+4

de datum staat op 29-12-07

donderdag weer voor controle naar het ziekenhuis. ben benieuwd.

Hier nog eentje.

Ik loop ook nog steeds rond met een dikke buik.
Ben dan ook pas op 31 december uitgerekent, en ik ben bang dat het ook wel eens 2008 kan gaan worden en dan hoop ik liever niet.

Liefs Diana
38w3d

Ja, hier ook nog een die nog steeds loopt. Ben vandaag 38+5..uitgerekend 28/12. Vandaag bij verloskundige geweest. Kleine wordt geschat op 3400 gram dus hoop niet dat ik overtijd ga.

Was nogal verrast dat ie nu zoveel weegt. Ik woog bij mn geboorte 2850 en mn man 3100 gram...zeggen ze nie het gemiddelde??

Hoop dat de kleine binnenkort komt...moe er nog ff niet aan denken om er een kind van over de 4 kilo eruit te moeten persen.

Knufje en iedereen succes met de laatste loodjes

nou ik ben dus 39 weken en 2 dagen nog 5 te gaan en dan ben ik 40 weken

de 24ste ben ik uitgerekend     maar als ik 2 weken overtijd loop word het 7 janu haha

groetjes soraya

Ik ben er ook nog. Ik ben 7 dec. uitgeteld, maar dat is overmorgen 2 weken geleden............
Ben vandaag voor de laatste keer naar de vk geweest. Morgen voor het eerst naar ge gyn.
Hier nog geen spoortje van een baby die haast heeft om te komen.

Liefs Hilma.

Terug
Bovenaan