wie loopt er nu nog steeds

hey hry dames

nou op hilma na lopen we allemaal nog volgens mij
en zoals het er hier naar uitziet   komt er bij mij nog niks aan  

heb  zomaar het gevoel dat het voor ons pas 2008 wordt      ben de 24 ste uitgerekend   maar dat  kan dus ook uiterlijk 7 janu worden   voel me ook nog allemaal veel te goed heb ik het gevoel voor mij doen \

groetjes soraya maandag 40 precies  

Ik hoop toch dat het geen 2008 gaat worden.
klinkt wel erg ver weg.
Maar we gaan het zien, volgens mij zijn we allemaal wel aan het hopen dat de kleine snel wilt gaan komen.

xxx Diana

Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik op een forum zit. Dus allemaal nieuw voor mij. Ik ben morgen 41 weken zwanger en ben het zo ontzettend zat. Ik wil gewoon een gezonde baby in m'n armen en van alle onzekerheid af.

Wie loopt er nog meer zo en hebben jullie nog tips? Wie heeft er ervaring met strippen?

Groetjes,
Karin

Hoi Karin, en de rest.

Ik wil jullie even allemaal een heeeeeele dikke knuffel geven, dus bij deze........
Ik hoop dat juulie geduld niet meer al te lang op de proef wordt gesteld. Het is immer zo moeilijk om geduldig te blijven als iedereen wel gaat bevallen. Trek je niet teveel aan van wat anderen zeggen, maar blijf moed houden!!!

Hele dikke kus en knuffel Hilma.

PS: Strippen is voor mij iedere keer niet nodig geweest, was helaas niet mogelijk. Het is niet echt een prettig   gevoel, maar als je je probeerd te ontspannen gaat het beter.
Heel veel sterkte, en het kan soms echt even het duwtje zijn die je lichaam nodig heeft, hoop dat dat bij jou ook zo mag zijn!

Terug
Bovenaan