wie loopt er nu nog steeds

het is ook zo koud buiten, die kleinen zitten gewoon lekker te wachten totdat de vorst voorbij is!!

Hier nog een baby zonder haast!

Ik was op 16 december uitgerekend, en ben nu dus 3 dagen overtijd.
Nog niet zover dus als Hilma, maar ik vrees een zelfde verloop aangezien het meisje nog geen enkele aanstalten maakt en het met placenta en vruchtwater nog prima gesteld is...
Nou ja, lekker veel tijd om hier mee te zwetsen

Groetjes, Lotte

Hallo zwangeren onder ons,

In het begint reageerde ik nog wel eens of plaatste een topic maar dat heb ik al een hele poos al niet meer gedaan. Toch lees ik bijna elke dag op het forum. Dus het werd nu toch wel weer eens tijd om een reactie te plaatsen.

Volgens de verloskundige ben ik 31 dec. uitgerekend en volgens mijzelf 27 dec.
Maar het mag van mij nu wel komen. Kan niet veel meer en heb last van allemaal kwaaltjes (zal jullie er verder niet mee lastig vallen).
Als ik dan de verhalen lees van de de mensen die overtijd zijn moet ik daar niet aan denken, maar ja dat hebben we allemaal natuurlijk.
Het zijn de laatste loodjes die erbij horen en ikm wens iedereen heel veel sterkte er mee en een voorspoedige bevalling!

Groetjes Leentje

hi lotte,

ja veel tijd om lekker te kletsen hier. maar als ik heel eerlijk ben wil ik nu ook wel luiers verschonen hoor!!!!

volgens mijn vriendinnen moet ik nu vooral nog even genieten van de rust, maar dat kan ik me zo moeilijk voorstellen dat ik straks terug verlang naar stilte en rust.

groetjes

Hallo allemaal

Ik ben vandaag 40 weken maar volgens de verloskundige waar ik vrijdag was blijf hij/zij nog wel even zitten. Morgen moeten we weer op controle en hoop dat het nu niet lang meer gaat duren en dat de kleine  nog voor de kerst komt.

Allemaal succes met de bevalling en laten we gauw onze kleintjes vast kunnen houden.

Groetjes Lily

Hier nog iemand die nog rondhobbelt.......ik ben morgen 39 weken en heb dan ook weer controle.....

We zullen zien hoe het ervoor staat.

gr mama van MD

hey hey dames

vanochtend   had ik wat krampen boven op me buik       en dacht zou het toch beginnen voor de kerst      
maargoed   eff naar de wc en het was weer weg he       hgahahaha
voor de rest veel rugpijn   had ik bij me zoontje ook
en de afgelopen 2 dagen heel erg maagzuur gehad savonds en snachts     werd er gewoon wakker van

maargoed genoeg gezeken haha     nu maar hopen dat ze nog voor de kerst wil komen
groetjes soraya

Nou, ik loop ook nog steeds
Had eigenlijk verwacht, en stiekem ook gehoopt dat ik al bevallen zou zijn, maar helaas...
Morgen ben ik 40 weken zwanger, en als er dan niets gebeurt, kan ik me zaterdag bij de club van overtijd aanmelden...

Liefs

Terug
Bovenaan