Wie lopen er al?

hoi

Tycho loopt sinds zijn 11e maand!! goed he

xx wen mv tycho

Mirthe zette haar 1e stapjes los toen ze net een paar dagen 10 maand was. 2 weken later kon ze heel de kamer rond.

Hoi hoi,

Ons Tess loopt ook nog niet,trekt zich ook nog niet op.Ze kruipt zelfs ook nog niet,doet wel vele vele pogingen en wordt dan boos omdat ze alleen nog maar achteruit gaat.Ach...het zal allemaal wel een keertje komen hoor..maak ik me geen zorgen over.Ze is nu 10,5 maand oud,dus nog tijd zat hoor.

Liefs Kitty en Tess

Ilse heeft vorige week 2 passen los gezet. Maar toen is ze ook gevallen. Resultaat: tand door de lip (knap hoor met maar twee tanden!). Sindsdien heeft ze het niet meer gedaan.
Wel loopt ze heel makkelijk met 1 vinger vast. Ze trekt ons werkelijk voort.
Het is ook het enige wat ze de hele dag wil doen: lopen. We zeggen wel eens gekscherend dat lopen haar hobby is!

Maar we zien wel. We forceren niks. Als ze er aan toe is zal ze vazelf wel gaan lopen. Zoals ze ook vanzelf is gaan zitten, optrekken, etc...!

Liefs Jeske mv Ilse (3-9-06) en....?...

Merel kon met 9 maanden al in de box staan, daarna aan de tafel.
nu loopt ze wel achter haar auto aan, en sinds vandaag kan ze aan mijn handen meelopen.
Maar helemaal los nog niet.
(ze is over 2 dagen jarig, wie weet dan haar eerste stapjes)

en ach.. het zal vanzelf heus wel een keertje komen. we wachten af

hihi thanx, haha sorry had nog niet alles gelezen, ben een paar maanden niet geweest ofzo dus als ik wat dubbel vraag, sorry moeten jullie het maar gewoon zeggen

Komt goed hoor !
Maar uhm mijn mannetje vind het ook nog veel te lekker om te kruipen i.p.v. lopen. Ach en met zo'n grote broer is het veel handiger om op handen en voeten te staan want dan val je niet zo snel om als hij je gaat omduwen........
Milan is van 23-09-2006 dus ach voor dat hij 18 is zal hij toch wel gaan lopen (denk ik)\\

Jolanda

Terug
Bovenaan