Wie lopen er al?

hoi

Tycho loopt ook sinds 11 mnd ook wij hebben er zelf niet iets voor gedaan om hem te stimuleren ofzo...?! ok gewoon lekker op de grond laten ravotten. Hij wilde al met +- 6-7 mnd niet meer in de box.... dus dan maar op de grond spelen.

oja wel hadden we al goeie schoentje voor hem gekocht als hij in de loopauto ging rennen, maar of dat het stimulerende is????

x wen mv tycho nu 13 mnd

Ilse is 13 maanden en loopt aan 1 hand, al is het wat onzeker. Ook zij scheurt achter haar kinderstoel aan. Ze kan al wel zelf op  haar loopauto klimmen (en dan heeeeeel triomfantelijk kijken!)

Groetjes, MvIlse

Tijs is nu 12.5 maanden en loopt aan 1 hand sinds 2 dagen. Hij staat en loopt al goed stabiel, hij moet alleen zelf nog het vertrouwen krijgen dat hij alleen kan lopen. Dus we zitten hier vol spanning te wachten op de eerste losse stapjes.

Groetjes,
mv Tijs

Tis toch wat, maar hier ben ik nou echt helemaal niet mee bezig. Ik ken in mijn omgeving echt niet 1 kind dat voor 1 jaar alleen liep, dus al die 'snelle jelle's' hier zijn erg rap haha.

Gijs liep met 15 maanden en Sophie, nu 12,5 maand loopt nog niet. Ze trekt zich op, loopt langs tafel en bank en vind het wel grappig aan de hand te lopen, maar niet echt nodig. Maar wat haar betreft is kruipen de ideale en meest rappe manier om van a naar   te komen. En dat doet ze goed (jammer van al die snel verslijtende broekjes, maar ja ze is nou eenmaal een baby).

Anyway, ik zou dus  niet teveel gaan  stimuleren (als dat al kan), je kindje geeft het zelf wel aan, echt waar.

Groetjes, Susan mv Gijs en Sophie

Ikke !!!!!!!!!!! Hahahahaha. (zie vraag topic!)

Siebe heeft deze week toevallig zijn eerste drie stapjes op eigen kracht gezet. Een week later dan zijn broer. Die liep met 1 jaar en 2 weken zijn eerste stapjes en Siebe dus met 1 jaar en 3 weken. Hij heeft het overigens sinds toen niet meer geprobeerd, dus ben benieuwd wanneer hij meer durf krijgt.

Groetjes Fonske.

Hihi ja Fonske je hebt ons mooi tuk!

Ivar doet nog niet eens pogingen om zich op te trekken (bijna 11 maanden), dus dat duurt nog wel even!

Groetjes Jenneke

mijn meisje loop nog niet alleen maar trekt zich wel overal aan op.Ze is 1 jaar en 1 week.
gr gaby

Kian loopt zolang hij iets vast heeft (hand, box, tafel). Maar los nog niet.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan