wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
wie is er net als mij ook zo zenuwachtig?
mijn nod is 30mei,en ben erg zenuwachtig!!!
ben wel een beetje misselijk soms en last van mijn buik maar het voelt als ongipijn.
heel soms steekjes of verbeeld ik alles maar....ik weet het niet meer,wil zo graag(net als jullie natuurlijk)pfffffffffffff nog een week wachten....ik ben zo zenuwachtig,hebben jullie dat nou ook??ik wil rustig blijven en er niet teveel mee bezig zijn,maar het is zo moeilijk.
sorry voor mijn gezeur
groetjes mier

hoi meiden,
wie is er net als mij ook zo zenuwachtig?
mijn nod is 30mei,en ben erg zenuwachtig!!!
ben wel een beetje misselijk soms en last van mijn buik maar het voelt als ongipijn.
heel soms steekjes of verbeeld ik alles maar....ik weet het niet meer,wil zo graag(net als jullie natuurlijk)pfffffffffffff nog een week wachten....ik ben zo zenuwachtig,hebben jullie dat nou ook??ik wil rustig blijven en er niet teveel mee bezig zijn,maar het is zo moeilijk.
sorry voor mijn gezeur
groetjes mier

Zeuren is af en toe nodig hahaha.... en ik vind het trouwens geen gezeur! waarschijnlijk omdat ik in hetzelfde schuitje zit.... mij NOD dag is 1 juni... Sinds gister is mijn buik een beetje opgezet en erg onrustig.... ik vraag me af ofdat iets met mijn ovulatie te maken heeft of niet?? Ik heb in ieder geval ook best veel honger.... ik heb de testen al klaar liggen dus hoop dat het snel 1 juni is!!! Hoe dichter we bij die datum komen hoe zenuwachtiger ik iedere keer weer word... dus ik probeer er niet teveel over na te denken.. (als dat mogelijk is haha)........Vorige keer was ik twee weken overtijd dus ik hoop dat mijn cyclys nu wat regelmatiger is.... hebben jullie daar ook last van??

groetjes karen

hoi karen,
ik ben wel regelmatig om de 28dagen ongi,1x was het 24dagen.
de laatste x was ik aan 1stuk 8dagen ongesteld pfffffff tenminste hele tijd bruin
voor jou schiet het ook al op dan(ja het kan niet snel genoeg volgende week zijn)
ik ben zo zenuwachtig,in welke ronde zijn jullie bezig?
wij zitten in ronde 4...
groetjes mier

Hoi Mier!

Nou ik deel het met je hoor! Ik denk dat ik ook over een week m'n nod heb, ben nog steeds bij vlagen erg misselijk en blijf maar lage rugpijn houden. Vandaag ook benauwd/buiten adem en soms duizelig. En geen eetlust (misschien door misselijkheid)En natuurlijk die vage 'innestelingsbloeding'!
Ik kan ook haast niet wachten tot volgende week!

Groetjes Stef!

hoi stefanie,
ben blij dat ik niet de enige ben,ik ben blij dat jullie met me meedoen
je gaat toch aan je eigen twijfelen dan denk ik soms weleens ,,mier doe eens normaal,gewoon rustig blijven,,in welke ronde zit jij?
groetjes mier

Hoi mier en stefanie,

Wij zitten in ronde 2... dus pas net van start...Ik ben eerst twee keer gewoon ongesteld geworden omdat ze zeggen dat dat beter is.... De eerste ronde had ik ook al last van een opgezette buik, alleen niet zo vroeg tijdens mijn periode.. Ik denk dat ik gewoon maar een keer ovulatietesten ga halen dan weet ik tenminste wanneer mijn ovulatie begint...  

hoi karen,
ja ik denk dat ik ook ovulatietesten ga halen als ik dit x weer ongi wordt(proberen waard toch) ik heb wel last van mijn buik(ongipijn)en was misselijk vandaag en mijn buik lijkt ook wel een beetje opgezwollen,en heb hele moeie benen en ben ook best wel moe,en moest net al een paar x plassen kort opelkaar maar ja ik ga nu overal opletten en misschien zijn het gewoon allemaal zenuwen...ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden en dat de teleurstellind alleen maar groter wordt dus moet mijn eigen niet zo gek maken,maar dat is makkelijker gezegd als gedaan...
groetjes mier

hoi Mier,

Ik kan je een hand geven, want hoe meer ik erover na denk hoe meer kwaaltjes ik er plotseling bij krijg haha!!!! mijn buik is ook opgezet en heb af en toe buikpijn... en de laatste week ook al zo moe..... net wat proberen te eten maar ik kreeg t niet door mijn keel.....pfffffffffff we maken ons zelf helemaal gek...... Ik wou dat het morgen mijn NOD is..... ik ga nu proberen om er niet te veel aan te denken, want anders blijft mijn ongi dalijk weer twee weken uit.... daar word ik helemaal onzeker van...

Terug
Bovenaan