wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

hoi karen en stefanie,
hahahaergens tussen roosendaal en breda laten we het daar maar ophouden...
wel gaaf zeg dat je gaat trouwen,echt cool.
bij de expo hebben ze idd wel leuke dingetjes komen.
dat rompertje is echt schattig,heb hem al wel thuis liggen.
wel erg gezellig om er zo over te kletsen.
allemaal in hetzelfde schuitjehopen dat het idd een vruchtbare maand is,brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr nog een week wachten en dan duidelijkheid
groetjes mier

en mij schatten ze trouwens ook ALTIJD jonger,ze denken dat is altijd pas 20 ben ipv 26 maar ja als ze dat over 10 jaar nog zeggen

hahha ja idd... als we 40 zijn en ze zeggen dan dat ik 30 lijk, dan heb ik daar helemaal geen problemen mee!!!!!! wel ff laten weten wat de uitslag is van volgende week he?? ik zit er de hele tijd aan te denken!!!!! echt spannend!!!

Haha ja als ze dat over 10 jaar nog zeggen inderdaad! Laatst moest ik voor werk naar een bedrijf toe, stond ik daar aan de receptie, vroeg ze of ik voor een stageplek kwam...  Nou die tijd ben ik al voorbij haha!!

Zijn jullie ook al bezig met namen? Ik vind Hebreeuwse namen erg mooi, mijn vriend alleen echt niet! Maar we hebben wel een paar namen die we alletwee leuk vinden.
Hoelang zijn jullie al samen met jullie vriend? Ik 4 jaar...
Heel leuk dat je gaat trouwen Karin! Alvast gefeliciteerd!

Zit af en toe te denken of ik niet eerder zal testen...Ik ben namelijk vanaf 20 april van de pil af en dus nog niet ongi geworden.Ik had volgens mij een cyclus van 5-6 weken, maar ja ben 10 jaar aan de pil geweest dus weet het niet meer zo goed! Maar omdat ik al zoveel kwaaltjes heb...Wat denken jullie?

Getver, ben trouwens zo vreselijk emo...kan echt om alles huilen! Net ook weer bij Hart van Nederland....Haha eigenlijk echt stom maar kan het niet helpen!

Groetjes Stef!

ja idd we houden elkaar nog wel effe op de hoogte,en gaan voor elkaar
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrik ga nog effe tv kijken en dan naar bed lekkerr slapen  want moet morgen een lange dag werken van 6:45 tot 18 pfffffffffff
groetjes mier

wij zijn ruim 6 en een half jaar samen waarvan 2 en een half samenwonend
oei wat een lange cyclus,maar misschien ben je al wel zwanger dan,ik zal
dus jij ziet er ook al zo jong uit??hihi wat een jonge bloempies allemaal hahaha

ja das best een lullige situatie met die stageplek stef!! Mij noemen ze regelmatig nog meisje of meiske... heeel irritant maar goed dat went hahaha!! Als we dalijk met'een kleine lopen dan kijken ze hun ogen uit hun kop hahaha!!!

Wij zijn ook bezig met namen... alvoor dat we er aan begonnen haha!! We hebben een meisjes naam die we allebei super mooi vinden, alleen over de jongens naam twijfelen we nog.. Wij vinden vooral de engelse/amerikaanse namen mooi! Denzel vind ik erg stoer voor een jongen.. maar helaas  heeft iemand in onze omgeving zijn kind zo genoemd.. ik vind het wel erg moeilijk... want vaak vind de één een naam mooi en dan heeft de ander daar een gezicht bij van iemand die zo heet... heel vervelend.. Wat zijn dan hebreeuwse namen???   Ik heb nu 2 en een half jaar verkering met mij vriend... en dan binnenkort trouwen!! echt super gaaf.... veel mensen vinden het snel na 2,5 jaar... maar wij zijn er super blij mee!

Ik zou gewoon rond de 27ste gaan testen als ik jou was stef... dan zijn de 5 weken wel voorbij... in principe zou je nu kunnen testen omdat de vier weken al voorbij zijn.. maar als je cyclus normaal 5 tot 6 weken duurd dan zou ik tot volgende week wachten....

Ik ben trouwens ook erg emotioneel... mijn vriend werd er een beetje simpel van de afgelopen week haha... arme ziel.... hij moet het allemaal aanhoren!!

groetjes kaat

hoi karen en stefanie,
we houden elkaar op de hoogte,ben weg ga zo naar bed
groetjes mier

Terug
Bovenaan