wie moet er ook ongeveer nog een week wachten op nod,en zijn ook zenuwachtig??

Hoi Karin en Mier,

Wij zitten in ronde 1. Ja, je gaat je echt vanalles in je hoofd halen. En omdat de kwaaltjes die we hebben ook wel ongikwaaltjes kunnen zijn. Echt erg verwarrend! Je maakt jezelf echt gek. Maar ja, vooral door die innestelingsbloeding denk ik dat het wel raak kan zijn. Voel me gewoon zo raar...

En ja Mier, misschien is het wel handig om ovulatietesten te gebruiken! Dan kan je iig niet verkeerd klussen. Maar volgens mij zijn die dingen best duur, of niet?

Voor jullie is het ook voor het eerste wondertje?

Groetjes Stef

hoi karen en stefanie,
ja voor ons ook het eerste wondertje,heb 11jaar aan de pil gezeten,wil niet altijd wat zeggen.
ik wou dat het ook al morgen was...maar we moeten nog even geduld hebben,waar komen jullie vandaag,ik kom uit brabant en werk in een drogisterij...
en ja ovulatietesten zijn best prijzig 34,-voor digitaal van clear blue,maar via internet kan je ze ook bestellen zag ik wel van matcare en die is een stuk goedkoper,maar het maak me op zich niet zo veel uit,als je zwanger wil worden heb je er alles voor over
groetjes mier

En Mier je bent denk ik 27 jaar?
Ik woon in omgeving Utrecht, ik zeg liever niet wat ik doe want ben bang dat ik anders bekenden tegenkom hier . Niemand weet dat we er mee bezig zijn namelijk!

Ik zit nu al te fantaseren hoe ik het tegen m'n ouders ga zeggen als ik zwanger ben, en namen enzo! Hebben jullie dat ook??

Hoi Stef en Mier,

ik ben 22 jaar jong en kom ook uit noord-brabant... plaats en werk zeg ik liever niet omdat nog bijna niemand wet dat we er mee bezig zijn....
Ik heb ook die ovulatie testen gekeken op internet en ze zitten allemaal rond de 30 euro... ik denk dat ik dat volgende periode ook maar eens ga proberen...
wij zijn er ook al over na aan het denken hoe we het tegen onze ouders gaan vertellen.. het is natuurlijk leuk om te wachten tot de eerste echo en deze dan aan hen te geven.. Maar ik denk niet dat ik het zolang voor me kan houden.. Het lijkt trouwens wel of mijn moeder wat in de gaten heeft want ze heeft het de laatste tijd zooo vaak over baby's...
Ik heb hiervoor 6 jaar aan de pil gezeten.. gelukkig niet al te lang... maar ik heb wel verschillende pillen gehad. Ik ben benieuwd hoe dat dalijk gaat met die zwangerschapshormonen... ik ben er nu al gevoelig voor haha
Voor ons word het in ieder geval de eerste... en ik hoop dat het snel lukt!! Bij ons allemaal!!

Groetjes karen

hoi steanie en karen,
ben 26jaar,mijn moeder weet het wel en mijn zussen ook en mijn schoonzusje,voor de rest weet ook niemand het.zit er ook over te fantaseren hoe we het gaan vertellen en wanneer...ik wil het voor de meeste mensen wel tot de 12weken stil houden,maar voor mijn moeder en zussen en schoonmoeder en schoonzusjes willen we het wel meteen vertellen denk.
hopen dat dit een vruchtbare maand mag worden voor ons...
er zijn al best wat mensen zwanger hier...
groetjes mier

Leuk,  nog iemand die jong moeder wil worden!! Ja die eerste echo laten zien is wel heel leuk, maar zou ook echt niet zo lang kunnen wachten? En moeders hebben dit soort dingen vaak in de gaten, nu ze zo vaak over baby's praat! Weet ze dat je wel een wens hebt om jong moeder te worden?

Ben jij ook niet een beetje bang voor wat de omgeving zal zeggen? Tuurlijk, je moet met je partner doen waar jullie je goed bij voelen, maar soms ben ik wel bang dat m'n omgeving gaat reageren van: jeetje, zijn jullie niet een beetje jong? Dat ze denken dat ik m'n jeugd weggooi. En vooral omdat ik er vrij jong uitzie voor m'n leeftijd...

Ahhh ik hoop echt zo dat we zwanger zijn!
Maar zoals ik al heb gelezen hier op het forum is mei een vruchtbare maand!!

Groetjes Stef

spannend hoor allemaal,ik heb net als jij karen ook al aan verschillende pillen gezeten,dus ik hoop niet dat het een erge invloed heb op het zwanger worden...
ik wil op mijn werk dan de echo laten zien lijk me wel leuk...voor mijn moeder zo n rompertje met i love oma (erg lief)wil ik dan geven en voor mijn schoonmoeder ook zoiets maar die heeft ze ook al voor mijn schoonzusje gehad(die is nu zwanger)
nog meer leuke ideeen?
groetjes mier

Hoi Stef en Mier,

Wat gezellig zo... kletsen met meiden die in dezelfde situatie zitten!!
Op het forum staan een hoop meiden van rond de 22, ech leuk. Ik had verwacht dat ik een van de jongste zou zijn!

Maarr de eerste Echo is voor ons alle drie dus geen optie..! We zijn veelste ongeduldig haha! Bij ons in het dorp hebben ze ook van die bekers voor de liefste Oma.. en bij de  Expo zijn altijd wel leuke dingen te vinden! Dat rompertje vind ik ook een ontzettend goed idee! Mijn moeder weet dat ik een kinderwens heb, maar ik heb gezegd dat ik eerst ga trouwen!! en dat gaan we ook doen.. binnenkort... alleen de datum zeg ik liever niet omdat anders mensen me misschien herkennen....

Ik ben ook wel bang wat mijn omgeving gaat zeggen.. Toen ik vertelde dat we gingen trouwen waren de reacties ook heel verschillend... de opmerking dat ik nog zo jong ben heb ik regelmatig gekregen... Het is niet leuk maar ik probeer het me niet teveel aan te trekken.. Daar word ik ook niet gelukkiger van! Zolang mijn vriend en ik ons er goed bij voelen, vind ik het best!! We hebben zoveel ellende meegemaakt het is nu tijd voor leuke dingen!!!!   Ik laat het door niemand verpesten....
Ik maak me wel zorgen over mijn werk.. wat ze daar zullen zeggen... maar goed dat is afwachten.. ze kunnen me moeilijk buiten gooien.. Ik heb trouwens mijn uiterlijk en postuur ook niet mee.. ik ben niet al te groot en heb een jong gezicht... vaak schatten ze me jonger rond een jaar of 18/20.... maar goed dat went haha!

Ik hoop in ieder geval dat Mei voor ons alle drie ook een vruchtbare maand is (geweest) en dat we het positieve resultaat volgende week van de test af kunnen lezen!!

Mier wat leuk dat je ook uit brabant komt... welke plaats of mag ik dat niet weten??

groetjes kaat

Terug
Bovenaan