Wie moeten er nog bevallen?

Hai Blossom,

Nee hoor, ik ben er ook nog. Denk wel dat we 1 van de weinigen zijn van de september mama's!

Mama-van-w 26 sept uitgerekend (vandaag dus)
Blossom 29 september uitgerekend

hey

ik ben dr ook nog hoor!

Katkat 25 september (jahhh al geweest)
mommy3- 27 sept uitgerekend

Ik ook nog!!

Karin79 21september uitgerekend

En ik ook nog!!!
Al ben ik dan wel officieel in oktober uitgerekend.. vind het hier zo gezellig! Dacht eerst ook een september mama te worden, maar begin nu het gevoel te krijgen dat dat em niet meer word...

Karin79 21september uitgerekend
Rosan- 2 oktober uitgerekend

Hey Blossom!

Net even je reactie gelezen op je topic ggrrr ;)
Heb het toch wel met je te doen meid,maar geloof me die baby zit er echt en die gaat er ook komen.Ik zat er nu op het laatst ook behoorlijk doorheen,omdat het me lichamelijk erg zwaar viel met nog 2 kids en 6 wken zomervakantie ertussen. Maar herinner me ook van mijn eerste dat ik op het einde dagelijks baalde dat ze er nog niet was. Nog die bewuste avond zat ik verveeld beneden en zei nog tegen mijn vriend weer een dag om en nog geen baby.Was de avond voor de uitgerekende datum en verwachte dus absoluut niet dat ze op de uitegereknde datum geboren zou worden. Niet veel later om 10 uur s,avonds braken mijn vliezen en ben ik in die nacht,op de uitegerekende datum nog bevallen van mijn dochtertje Megan.Zoals Heppy ook schreef,als je het echt niet meer verwacht dan kondigd die baby zich aan.Moet zeggen dat ik het deze keer wel aanvoelde,maar durfde er ook niet in te geloven hoor ;)

Nogmaals veel sterkte met de laatste loodjes en ik kijk uit naar je geboortetopic! ;)

liefs en knuffies,

@Do,

Thanks voor je oppepper, ik merk inderdaad dat mijn humeur de afgelopen week enorm onder het vriespunt is gedaald. Ik ben het zo SPUUGZAT.... als ik nou in staat was om gewoon lekker dingen te gaan doen, dan vind je ik mijn afleiding wel, maar de kleine dingetjes die ik nog kan (kleine eindjes wandelen, etc.) geven gewoon niet genoeg positieve energie. Nou ja, ik zit hier dus regelmatig te zuchten op de bank en een beetje zwartgallig te wezen. Daar baal ik dan ook weer van, want ik ben mijn hele zw.schap bijna niet humeurig geweest. En nu pakt het me alsnog. En dan ben ik nog niet eens overtijd, dus mag geloof ik helemaal niet zeuren. Maar je komt inderdaad ergens op een punt dat je gewoon niet meer verwacht dat het komt. Maar als je dan 's nachts wakker wordt met stevige kramp, dan hoop je ook direct weer dat dat het startsein is. Zo vermoeiend, om jezelf dan elke keer op te moeten peppen als het niets blijkt te zijn.

Ik heb het in het weekend ook extra, omdat ik gevoelsmatig dan meer 'rust' heb om te bevallen, manlief thuis, etc. Dus als er vandaag niets gebeurd, dan heb ik het gevoel dat ik weer een week thuis door moet komen.

Anyhow, ik hoop ook snel met mijn geboortetopic te komen;-)

x

Terug
Bovenaan