Wie moeten er nog bevallen?

Hi Blossom,

HIer nog eentje waarvan de kleine zich nog niet heeft laten zien.

Eljo 17 september uitgerekend
Karin79 21september uitgerekend
Katkat 25 september (jahhh al geweest)
Marisjj- 25 september (ook al geweest)
Mama-van-w 26 sept uitgerekend (vandaag dus)
mommy3- 27 sept uitgerekend
Annet 27 sept uitgerekend
Blossom 29 september uitgerekend
Rosan- 2 oktober uitgerekend

pfffff laatste loodjes..

@ Allemaal.
Hi dames, ik ben 30 september uitgerekend en herken het allemaal totaal! Niet te ver van huis, nog maar een paar kleine uitstapjes etcetera. Ik probeer gewoon te genieten van de laatste loodjes, hoe moeilijk dat ook is en hoe lang het ook lijkt te duren. Probeer er echt van te genieten! Ik weet dat alles nu ongeveer klaar is, maar zijn er niet nog een paar dingen die je wil doen? Een brief schrijven aan je baby? toch nog die lakentjes wassen waar je geen zin in had? Online spullen bestellen voor als je straks weer dunner bent...
Zie het als een vakantie! na de vakantie denk je vaak: 'als ik terug kom dan...' ga ik dit of dit anders doen, of pak ik dat aan, of ga ik die droom verwezenlijken. Geef je hoofd de ruimte om te creeeren!

En ja ik weet dat het makkelijker is gezegd dan gedacht, ik loop ook tegen de muur aan en weet dan niet wat ik met mezelf moet, maar wie weet hebben jullie iets aan de tips.

Hi Mootje,

Ik ben dol op lezen, dus ik heb laatst een stapel boeken bij de bieb gehaald en dat vind ik nu heerlijk, nog even in alle rust met mijn neus in een boek. En ik wandel elke dag even met mijn man, ik heb een stuk minder last van mijn bekken dan eerst... het trekkerige gevoel in buik en rug zijn vervelender dan mijn bekken met lopen, momenteel.

En je hebt gelijk hoor, ik probeer ook elke dag nog een klein plannetje voor mezelf te maken, maar soms.... dan weet je het gewoon even niet meer! Maar ik heb me er nu wel in berust dat ik gewoon nog een hele week te gaan heb, ik ga er op een rare manier vanuit dat het in een weekend geboren wordt. Dus dit weekend kwam het niet, zal het op zijn vroegst volgend weekend zijn... En nou ja, wie weet worden we deze week wel verrast ;-)

@Mootje: Bedankt voor de oppepper!!

Hier doe ik ook ontzettend mijn best om de positieve afleiding te zoeken en ook nog even te genieten van de kleine in mn buik! De ene dag lukt gewoon beter dan de andere :)

Na vandaag kan ik er iig weer even tegenaan.. Bij de vk geweest en inwendig onderzoek gehad, omdat het bij mij al een week lang behoorlijk rommelt. Wat bleek, mn baarmoedermond is al heel goed aan het rijpen. De vk was heel positief en goed te spreken. Ze heeft zelfs even de baarmoedermond gemasseerd (weet niet of dit dan strippen is? ) Dus ik hoop dat het allemaal doorzet :D en het rommelt nog steeds... Spannend!!!

Heej Rosan,

Fijn dat je zo'n bericht gekregen hebt! Ik ben ook erg benieuwd naar hoe het ervoor staat met mijn baarmoedermond. Ik durfde het vrijdag in het zkh eigenlijk niet te vragen, maar donderdag moet ik weer en dan wil ik het wel weten. Ik kan mij niet voorstellen dat alles nog potdicht zit bij mij, aangezien het al weken aan het rommelen is bij tijden. Maar goed, dat schijnt niet alles te zeggen...

Lekker he, zo'n oppepper? Dat had ik vrijdag na het zkh bezoek. Ik heb vandaag ook een goede dag gehad, hoewel ik aan het einde van de dag de moed op de een of andere manier weer lijk te verliezen... zucht... het lijkt wel of het NOOIT komt...

x

Hai meiden,

Ook ik waggel nog steeds rond. Ik vind t echt echt echt niet meer leuk zo. Zodra ik mezelf in beweging zet, wordt mijn buik kei- en keihard. Gisteren bij de vk geweest en alles zit potdicht. Morgen naar de gynaecoloog, dan hoop ik toch echt een afspraak te kunnen maken om te worden ingeleid, maar ja, dan moet er toch iets van een opening zijn. Ik zie mezelf toch zo weer 2 weken over tijd lopen..

Wat is dat toch: de 1 bevalt met 38 weken van een 7-ponder en die van mij blijven zitten en groeien door tot peuters in m'n buik.. Best frustrerend en niemand weet hoe het komt.

@Rosan, fijn dat er al een opening is!!

Ik was nog niet klaar :)

Wilde dus zeggen dat t fijn is dat er in ieder geval beweging in zit Rosan, misschien toch nog een september baby zoals je steeds gedacht hebt!!

En Blossom, ik weet hoe je je voelt. Er zijn momenten dat je denkt: ach, we zien t wel. En andere momenten heb je gewoon alleen maar zin om te huilen. M'n man is er nu ook echt klaar mee, die zit dat ik het amper trek en heeft daar zelf ook 'last' van.

Sterkte nog even voor degenen die nog aan t wachten zijn!!

Terug
Bovenaan