Wie moeten er nog bevallen?

@ Blossom..
Ik herken je gevoel zo! Ik kom de dagen amper door, de dingen die ik nog kan doen geven indd niet echt positieve energie. Ik wil zo graag dat de baby er is!! En dan zit ik al de hele zwangerschap thuis.. het is nu niet leuk meer. Nu ben ik in de fase gekomen dat ik er echt op zit te wachten.. Het heeft bij mij de hele week behoorlijk gerommelt in mijn buik en nu ben ik me er constant op aan het focussen... ''zou het'' Ik wil zo graag dat het begint! En dan is het weer rustig :( En net wat je zegt over het weekend, manlief is lekker thuis en dus meer rust. Ben een beetje bang dat ik met mn gepieker over wanneer het zal beginnen de boel een beetje tegenhou:S Naja je bent niet de enige dus!

Ik hoop ook snel je geboortetopic te lezen.. en mn eigen ook te mogen plaatsen..
Liefs rosan

Hier ook nog een wachtende hoor!!

Karin79 21september uitgerekend
Katkat 25 september (jahhh al geweest)
Marisjj- 25 september (ook al geweest)
Mama-van-w 26 sept uitgerekend (vandaag dus)
mommy3- 27 sept uitgerekend
Blossom 29 september uitgerekend
Rosan- 2 oktober uitgerekend

@Rosan: ik heb precies hetzelfde, en hoe harder je tegen jezelf zegt: nu ga ik niet meer zitten wachten maar mijn zinnen verzetten, hoe harder je stiekem hoopt dat het komt... zucht... Nou ja, we gaan zo maar weer even een rondje rijden, word ik weer lekker uitgelaten ;-) Misschien nog koffie drinken bij mijn zus, maar heb ook weinig zin meer om met iedereen te praten op 't moment. Maar bij haar kan ik altijd wel lekker even mezelf zijn.

Nou ik hoop dat je vandaag nog wat leuks gaat doen, wij zijn gisteren nog even naar de bios geweest, was ook leuk (going the distance, romantische komedie met genoeg grappen die mannen ook leuk vinden).

We'll keep in touch!

Nou hier nog een wachtende, je bent zeker niet de enige en nog niet de laatste.

Eljo 17 september uitgerekend
Karin79 21september uitgerekend
Katkat 25 september (jahhh al geweest)
Marisjj- 25 september (ook al geweest)
Mama-van-w 26 sept uitgerekend (vandaag dus)
mommy3- 27 sept uitgerekend
Blossom 29 september uitgerekend
Rosan- 2 oktober uitgerekend

Ben dus ruim overtijd en er nu wel klaar mee hoor. Als het vandaag niet spontaan begint, wordt ik morgenochtend in het ziekenhuis verwacht en wordt ik ingeleid. Ik lees iedere keer de verhalen van de vrouwen die al bevallen zijn. Het lijkt nog zo ver weg. Succes aan allen, ik verwacht dat onze kleine gewoon wacht tot we ingeleid worden.

Liefs,
El

ik had ook zoiets...

ik verveelde me te pletter 14 sept, dat schreef ik nog in mn WWW op hyves....
s-ochtend zei ik nog tegen een moeder, nee hoor die komt vandaag echt niet....
s-middags verloor ik bloed en bleek ik dus al 3 cm te hebben.
die nacht ben ik bevallen van bjorn (15de)

dus dames, als je jezelf een keer erg verveeld op een dag wees dan op je hoede!!!! dat zou zomaar het begin kunnen zijn hahahahahaaha

aaaah meid,

ik weet hoe je je voelt hoor. Ben echt heel blij dat mijn mannetje uiteindelijk nog eerder dan verwacht is gekomen!!!!

Voor je het weet heb je je baby ook in handen.

En believe me: het is al die moeite en het wachten waard!

liefs en knuff

Nou de verveel dagen zeggen bij mij niks, want ik heb er al zoo veel gehad.....
En het rommelt ook al genoeg....

Maar goed, we doen ons best om 'rustig' af te wachten en er vooral niet te veel aan te denken (zooo moeilijk!!)

Vanmiddag even lekker een stukje gewandeld (ik gewaggeld :p) met manlief.. in de regen, maar kon me even niks schelen. Ik moest er uit!

ps.
Leuk Blossom ff naar de film! Ben je er even leuk tussenuit :D Is vanmiddag ook nog leuk geweest?

@Heppy: Ik geloof direct dat het allemaal de moeite en het wachten waard is..... :D
..maar je weet het zelf; op het laatst duuurt wachten zooooooooo lang!!!

Terug
Bovenaan