Wie NOD in agustus?

Dank je bloemetje.......voor extra info...dit is de 7e ronde!
Echt leuk om dit allemaal te zien en bij te houden!

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 15:11:02'));

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-07-2008 15:10:29'));

naam

leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

ester
27
3e
1e
4
liss
23
2e
1e
4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

27

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne

24
3e

1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

angel sky
28
7e
1e
12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

bears

31

5e

2e

27

benB

1e

1e

28

zwanger

uitgerekend

anoniem

22

1e

Kijk eens, je staat er compleet in, hihi.
Ja, leuk he een schema bijhouden, en leuk dat iedereen van het forum hier, die nod heeft deze maand erbij staat. hihi, zo kan je lekker iedereen beetje volgen, vind ik erg prettig.

liefs
xx

Zo zeg, wordt steeds drukker hier! Ik zit veel in "gestopt in juni ...." topic. Ik ben best nerveus en moet nog ff wachten, NOD 9 aug.
Heb allerlei kwalen maar ben bang dat het komt doordat ik in een hormonale achtbaan zit....... Ik zie het wel...

Dames, allemaal enorm veel succes en sterkte! Augustus is bijna aangebroken dus heeeeel erg spannend allemaal!

Liefs, Esther

Essie,
wat voor klachten heb je allemaal dan?
Ja, augustus komt er bijna aan hoor. wat gaat het snel vind ik.
alweer augustus.

zo, tot straks.
xx

Pffff, welke niet?! Wahahah

Ik DENK vorige week mijn eisprong gehad. Voelde me vorige week echt fantastisch! Euforisch, kon de hele wereld aan. Heb 1 dag steken aan 1 kant gehad. Sinds zondag is het mis...s'Avonds kreeg ik buikpijn, zo'n raaar gevoel. Drukkend, geen ongi achtige pijn maar gewoon raar! Mijn buik is ook opgezet en zelfs gevoelig als ik hem aanraak. Sinds maandag pijnlijke tepels, extreem moe, vlagen van misselijkheid en ik voel me echt zo verschrikkelijk K..... Mijn man denkt dat het vorige week raak was omdat ik zo straalde. Ik weet het niet. het is mijn 2e ronde en ik ben gewoon hormonaal debiel, was ik vorige maand ook maar dan net weer iets anders.
Ben heel beniewd, we willen het zo graag... Ik ben zo bang dat het niet lukt of dat ik mezelf helemaal gek maak. Veel klussen en veel wachten vrees ik. Maar het is zo moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is er nog iemand  met voorgevoelens over een ander toevallig????? Normaal heb ik die zelf wel, haha, maar ik ben hormonaal debiel momenteel

xx Esther

hoi,

ester,
voorgevoelens?
bij mezelf denk ik deze ronde nee, denk dat het bij ons pas ergens begin volgend jaar zal lukken,weet niet waarom, maar dat voorgevoel heb ik.

bij jou heb ik gevoel dat het wel weer eens snel zou kunnen lukken. deze ronde? daar heb ik geen idee over.

Maar wat raar al die klachten, hopelijk wijst het op een nieuwe zwangerschap.
succes meid.

liefs

Nou Essie dat zijn inderdaad klachten die erg veel lijken op zwangerschapstekenen. Ik heb pas 1 keer gehad dat ik ook mezelf helemaal aan het gek denken was. Ik praatte mezelf gewoon zwanger en kreeg ik dus ook klachten. Maar wie weet is het nu wel echt bij jou.
Ik heb net pas mijn eisprong gehad en daarvoor had ik al zo'n gevoel dat het deze maand gaat lukken. ik weet niet waarom, misschien omdat ik vakantie heb en dus totaal ontspannen ben. Puur gevoel. Wie heeft dit ook weleens gehad? Ik hoop dat mijn gevoel me niet in de steek laat. Maar van de andere kant kan ik ook niet geloven als het echt zover is dat ik wel zwanger ben....het lijkt me zo onwerkelijk.

ow, sorry
hihi, dacht dat je iemand anders was. namen lijken erg op elkaar.

maar denk dat het bij jou wel snel zou kunnen lukken, en zeker omdat je je nu zo voelt, maar ja, zeker weten doe je het nooit.
sorry voor de naamsverwisseling

groetjes

Terug
Bovenaan