Wie NOD in agustus?

Hoi Lien.

Kan het niet zijn dat je een innestelingbloeding hebt gehad die maar 1 dag heeft geduurd en dat je al zwanger bent? Dat je geen symptomen meer hebt kan natuurlijk. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook nergens last van.

Ukkepuk,
Vind je het ook niet vervelend dat je zo'n onregelmatige cyclus hebt. Zo moeilijk in te schatten wanneer je nu echt moet klussen. Ben ook al een keer 14 dagen over tijd geweest dus dat is wel heel erg veel dagen achter elkaar klussen. hihi.

Chantalle,
Hoe gaat het nu met jouw meis. Heb je al een aantal dagen niet gezien op het forum.

Debbie

Hi!

@angel: ik had ook de behoefte mijn gevoelens te delen... Bij ons kan ik er verder met niemand over praten(behalve dan met mijn man, maarja, dat is een man haha)  en de herkenning hier is ook echt heel fijn, dat je weet dat het niet raar is om bepaalde gedachte te hebben, rare klachten enz enz.

Nou, mijn humeur is dus nu ineens  weer zomaar omslagen! Voel me helemaal geweldig! Ben een uur eerder mijn bed uit, loop vanalles in het huishouden te doen, ontbijtje gemaakt en ben klaar om naar mijn werk te gaan. Ben oppervrolijk, voel mijn buik nog wel maar niet meer vervelend, doet geen zeer meer. Het voelt alsof mijn ongi is doorgebroken (lichamelijk opgelucht gevoel zeg maar) maar dat is helemaal niet zo, dat duurt nog wel meer dan een week (of niet, hoop hoop hoop). Vorige maand heb ik last van mijn buik en allerlei klachten gehad tot ik ongesteld werd, en toen was het ineens verdwenen. Nu is het nu dus al, snap niets meer van mezelf maar ben wel blij dat ik me niet zo hopeloos meer voel!

Oh wat spannend, aug is bijna begonnen! Hebben de eerste die aan de beurt zijn al klachten / voorgevoelens / rariteiten?

xxx  Esther

hoi hoi...

ja het blijft spannend he!!!
ik durf niet te hopen en wou mezelf niet eens op de lijst zetten deze ronde na de miskraam, maar ja.....nu ik er eenmaal opsta voel en zie ik van alles...

ik word helemaal koekoek van mezelf.....vanochtend werd ik wakker met allemaal zenuwsteekjes helemaal rechtsonderin mijn buik......(had ik de vorige keer ook)
en sinds eergisteren beginnen er allemaal aders zichtbaar te worden over mijn borsten heen.... met name 's avonds zijn ze enorm zichtbaar.......is net een spinnenweb.....vanaf schouders , begin bovenarmen tot helemaal over mijn borsten en om mijn tepels.......
eerst heb ik dat aan het warme weer geweten maar zelfs vriendlief zegt dat het met de dag erger wordt......

nu had ik dit toen ik zwanger was pas vanaf de 6e week....... en dit trok ook duidelijk weg na de miskraam.....was in 2 dagen verdwenen en nu dus terug..........

toen ik zwanger was moest ik heel veel plassen de week voor nod maar daar heb ik nu helemaal geen last van.......raar he...... ik weet niet wat ik moet denken maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt....... nog even volhouden tot maandag.....

zijn er nog meer met vage klachten ??

hallo allemaal!!

hej debbie, ben dr nog en leef nog!1 Ben van t mooie/saaie weer aan het genieten!!Heb namelijk vakantie van de week en volgende week!1 Alleen is t wel een beetje erg warm, gister waren t hier 31   graden en vandaag melden ze er 33(krijg je als je in limburg woont!) Maarja....ben niet echt een stil zitter, meer zo van t   doen, dus ja...als je neit veel kan doen met zo'n weer en niet op vakntie gaat is dr weinig aan!!

Nou de nod van augustus zijn onderweg, ben zo benieuwd!! Heb volgende week mn klusweek, komt goed uit want dan heeft mn man ook vakantie!!

Nog iemand leuke vakantie tips!!

En anoniem, hoest met je zwangerschap, al ergens last van?

grtjes en geniet van t weer!

Hi Ladies!

@ester, naamgenoot! Ik word ook helemaal gestoord van mezelf! Vooral doo mijn buien en mijn rare lijf met vage klachten. Eerst vergaat de wereld en is alles verschrikkelijk en vandaag is het net alsof ik xtc geslikt heb ofzo! BEN EEN STUITERBAL! Zo blij, gelukkig en niets is een probleem! Terwijl ik zondag, maandag, dinsdag zwaaaar depri was en heel erg last van mijn buik had. Ben niets aan rare dingen verloren als bruine zooi of iets dergelijks.

Kom op kantoor vandaag.. "Heeeej, Esther, jeetje zeg, wat zie jij er stralend uit! Ben je zwanger ofzo??" Uhhh, nou, als IEMAND mij dat nou eens kon vertellen he...... nog 10 dagen geduld..... Ik denk zelf dat ik niet zwanger ben, maar mijn omgeving blijkbaar wel, manlief ook. Dus tja, als mensen om je heen het denken, misschien is het dan toch zo... Wie weet!!! Wachten wachten wachten...

Nou dames, ik ga proberen om iets nuttigs te doen hieroh! Tot later! Ennuh, ben zo blij dat ik hier mijn hart anoniem kan luchten! HEERLIJK!

xxx Esther

Ik hoop het voor je Essie en natuurlijk voor iedereen!

Ik dacht dat ik echt maandag of dinsdag de eisprong had, heb al vanaf vrijdag pijn in mijn buik. Gister ging het prima. Maar ik reed net even op mijn fiets het dorp in en ik denk wat is dit nou.....ik vloei ineens erg en echt pijn in mijn buik alsof ongesteld moet worden....ik denk he zou dan nu de eisprong zijn? Ik heb wel getest met ovulatietesten, maar daar kan ik niet helemaal goed van op aan denk ik, want ik drink erg veel water en dan is dat ding niet betrouwbaar. Ook al was het streepje maandag bijna dezelfde kleur. Ik gelijk vriendlief gesmst dat hij  uit zijn werk  gelijk aan de klus kan hahaha . Hij moest echt lachen en zei dat ie zijnt gereedschap wel mee zou nemen!
heeft iemand dit ook gehad? Kan je na je eisprong nog zo'n vervelend gevoel in je buik hebben en vloeien? Graag jullie verhalen......

Liefs Angel

Hallo,

Heb even in onderstaand schema mijn NOD datum aangepast (stond 27 ipv 7)...
Ben zelf inderdaad ook wel benieuwd of het een innestelingsbloeding geweest kan zijn (zoals jij schreef Bears)... maar ik moet zeggen dat ik me niet echt anders voel (behalve dan dat mijn vriend gister aangaf dat ik een beetje een buikje kreeg, maar ja zo snel gaat dat nou ook weer niet als ik zwanger mocht zijn wel???? heb het idee dat ik sinds ik gestopt ben met pil wel wat meer honger heb, dus dat zal het wel zijn...) Probeer mezelf maar een beetje in te dekken om niet te teleurgesteld te zijn als ik rond 7 aug toch ongi word (al helpt dat natuurlijk ook weer niks want wil het zo super graag!!). Moet mezelf ook wel inhouden om niet constant zwangerschapstesten te gaan doen, maar is wel lastig, probeer het echt pas na 7 aug te doen als ik dan nog niet ongi ben geworden (we zijn dan op vakantie, dus dat ga ik als een van de eerste dingen inpakken haha!!).

Essie: fijn dat je je nu niet meer zo depri voelt (het lijkt me in ieder geval wat fijner om rond te stuiteren, nu hopen dat je zwanger bent! Duim voor je! Ook voor de rest natuurlijk.

Angel-sky: helaas weet ik geen antwoord op je vraag... misschien kan je via google wat vinden??

Liefs Lien.

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

ester

27

3e

1e

4

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

27

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne

24
3e

1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

bears

31

5e

2e

27

benB

1e

1e

28

zwanger

uitgerekend

anoniem

22

1e

@ Angel sky     Ik zou het ook niet weten???

@ Lien   Spannend hoor!!!

Voor mij is het ook spannend, heb zo af en toe een soort van lichte ongesteldheidskrampjes maar dat zijn het ook niet, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven en ik ben heel erg moe maar dat kan ook van de warmte komen en ik ben zowiezo heel snel moe maar zoals gister heb ik smiddags 3 uur geslapen en savonds had ik er ook geen problemen mee dat is wel nieuw... durf eigenlijk niet te hopen dat het zo is maar mn gevoel zegt dat het weleens zo zou kunnen zijn maar ja ik wil het ook graag dus misschien hou ik mezelf wel voor de gek, sinds gister ben ik best wel beetje nerveus dat had ik daarvoor nog niet echt. Moest het ff kwijt hoor, wil mn vriend ook niet gek maken al loopt ie hier wel rond van als het zo is ben ik de beste hahaha

Liefs

Terug
Bovenaan