Wie NOD in agustus?

liss,
wat kan jij goed wachten, pff, zou ik niet kunnen hoor, haha.

essie en bloempje, ik had vorige maand zo een maand, steeds druk maken, werd echt gek van mezelf.
deze maand gaat het goed, zit in de week van mn nod, en voel me ook niet erg lekker,
moe(maar kan door onze nieuwe pup komen)
en af en toe misselijk, maar ja, had ik vorige keer ook wel.
ik ga me er deze keer niet druk om maken. ben veel met me hondje bezig, dus het scheelt dat ik er niet teveel aan denk.

liefs

Hallo dames!

ESTHER, wat fijn meid! Van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
Wat lijkt me dat een mooi moment, zon tweede streep op een test...kan me niet voorstellen dat die dag bij mij ooit komt, heb al zoveel negatieve testen gehad!!
Ben erg blij voor jullie!

Liss, wat knap zeg, dat je nog niet test!!! Ik ben vaak te impulsief, dan begint het ineens te kriebelen en dan moet het ook ineens gebeuren! Dus ik ben erg trots op je! Ik hoop dat je wel snel positief nieuws hebt!

Bears, wat balen dat je vriend/man weer een kuur moet volgen...maar ja, als dat voor hem beter is...Kan me voorstellen dat je het rot vindt om nu te wachten...je wilt toch zo graag he!

Weet even niet meer wie het was, met de nieuwe pup, wat leuk zeg! wat voor een ras is het? Wij hebben een golden retriever, maar die wordt 6 dagen alweer 1 jaar! goh wat gaat de tijd snel.

Essie, hoe is het met je? Is het nog rustig? Mijn temp. is vanmorgen gestegen naar 36.8...hopen dat hij nu zo hoog blijft...bij fertilityfriend (o.i.d) denken ze dat ik op dag 17 m'n eisprong heb gehad, maar ben er bijna zeker van dat het gewoon dag 14 was i.v.m buikpijn en sterke daling van mijn temp. enz.
Ben ook benieuwd hoe het met mijn gevoel gaat!
Ik herkende toch wel heel veel toen ik het las, al verschilt het wel...maar toch al die kwaaltjes en dat het toch nergens op uit draait! We gaan er voor he!!??

Meiden, heb geen 2e scherm dus weet het niet helemaal meer!

Sorry voor degene die ik vergeten ben!

Liefs Joepie

nou kom op ...testen met die handel.... ik voel me zo allenig hier en ik gun het jullie allemaal zo....... (ook ik had vorige maand een mk en het schijnt dat je daarna meer kans hebt......en ik ben ook voorzichtiger blij dan de vorige keer....maar ik denk maar zo....
als het mis gaat ben ik vast even verdrietig als de vorige keer dus laat ik er nu dan ook maar net zoveel van proberen te genieten..........heb ik dat vast binnen...)

haha wat een namen crisis...een bloemetje en een bloempje...
en wat betreft essie.....volgens mij ben jij met een h he ....estHer...... en ik zonder dus das een makkelijk aanknooppunt...

@bears....ikzelf heb een autoimmuunziekte en heb 2,5 jaar standaard prednison geslikt en heb nu afgebouwd...... ik zou met alleen de prednison gewoon zwanger mogen worden (maar vanwege andere medicijnen niet dus  vandaar dat we zo lang gewacht hebben)  maar weet natuurlijk niet hoe dat bij mannen zit met de zaadkwaliteit...

mijn mams was zo blij......ze riep alleen maar heel hard....
ZIE JE NOU WEL... IK DACHT HET AL WEL..... HET GING TOCH WEL BETER HE.....EN TOCH MOE......EN JE WOU GEEN MEDICIJNEN HALEN EN ..EN ..E N..

haha ... het tuuterde helemaal...
maar die kan met een tevreden gevoel op vakantie!!

ester

oh ja....vergeet ik bijna...........................
OP EEN VRUCHTBARE MAAND!!!

hoi,

joepie,
wij hebben een labrador pup. nou ja, kruising met een boerenhond(maar daar lijkt hij helemaal niet op).
het is een echt schatje. hij is nu zeven en halve week.
morgen moet hij voor het eerst alleen blijven, vier uurtjes. hoop dat dat goed gaat.
we hebben hem nu vier dagen. vind het echt spannend hoor.
maar komt vast wel goed.

nou dames, fijne dag verder nog, maar kom vast nog wel een keertje kijken.

xx

Ester,
wat fijn dat je moeder weer zo reageerde, heerlijk, hihi.
super.
en lekker genieten inderdaad. wat je binnen hebt, heb je binnen.
Ben je misselijker dan de vorige keer? meer moe? kwaaltjes erger? of beetje hetzelfde?
ooh meid, ik hoop dat ik je volg. dat we je allemaal volgen. zou fijn zijn, maar met onze lieve Buddy ben ik ook al blij hoor.
we wachten het weer rustig af.

verder gaat het redelijk, heb een hernia, laatste maand geen last meer van gehad, maar komt weer terug. nou ja, me rug doet zeer, net op die plaatsen waar het zat.
dus maar weer ens goed aan de oefeningen.

liefs

GEFELICITEERD Ester, wat een super goed nieuws zeg! Ben echt blij voor je.

Ik ben net terug uit Parijs en heb even lekker mijn gedachten ergens anders op kunnen zetten.....nou ja bijna helemaal dan .
Vandaag heb ik een beetje pijn in mijn buik. Het zou de dag van de innesteling zijn als het zou lukken. Lijkt net of ik ongie moet worden, maar dat is pas vlg week dinsdag.

Gezellig dat er zoveel nieuwe meiden bij zijn hier. Welkom!

Bloemetje ik zie dat ik nog steeds uit de lijst ben, zou je mij terug kunnen zetten? Dat zou ik heel fijn vinden! Thanx.

Spannende week!

Liefs

naam

leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

bloempje
23

1e
8
happy

1e
8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

26

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne
24
3e
1e
9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

12

angel sky
28
7e
1e
12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

1e

1e

26

bears
31
5e
2e
27
sahiton
33
12
2e
27/ 19-8 gyn

benB

1e

1e

28coralinda

ZWANGER

welke ronde?
hoeveelste
kindje
uitgerekend
ester

3e ronde
1e kindje
april 2009

Hallo allemaal,
Ook ik heb mijn NOD in augustus.
Ik ben wen en ben 29 jaar en we gaan voor ons eerste kindje.
Ben in juni gestopt met de pil.
Eerste keer had ik een cyclus van 36 dagen.
Als ik dat aanhoud dan is mijn NOD 21 augustus.
Maar heb ovulatie test gedaan en die was vorige week licht positief dus dat zou betekenen dat mijn cyclus nu maar 28 dagen is en mijn Nod dus 13 augustus is...
Maar ik ga maar uit van 21 augustus.

Gr wen.

Terug
Bovenaan