Wie NOD in agustus?

jaaah Esther dat is goed nieuws!!!!!!!! GEFELICITEERD

Vlinder, spannend hoor, hoop dat het raak is, wel heel vervelend voor je zus.

Ik ben ook nog steeds niet ongi, is het een goed idee denken jullie als ik woensdag (tenzij ik ongi word) nog een test doe?? Ben eigenlijk best wel onzeker aan het worden, dit heb ik nog nooit gehad, ook niet als ik voorheen de pil een tijdje niet slikte.

Liefs

Hoi Allemaal!

Oh ladies wat een heerlijke berichten lees ik hier nu!!! Tjonge zeg, wat spannend allemaal! Ester van harte gefeliciteerd! Wauw zeg, wat zal je blij zijn.... Hoop dat het aan je naam ligt, hihihi.

Busababe en alle anderen die NOD hebben / gehad en nog niet ongi zijn: ik zou me echt niet in kunnen houden hoor... Ik geloof dat ik iedere dag zou testen, maarja, ik ben zelf dan ook wel erg ongeduldig denk ik, hihih. HEEL VEEL SUCCES!!!

Ik ga weer even aan het werk, lees later wel weer even bij!

xx Esther (de Esther met NOD op 9/8)

oww busababe jij ook nog niet he, maar... dit is jou eerste ronde??? het kan je weet het niet maar kan ook ontpillen zijn maar je kunt idd woensdag best nog een test doen hoor!! spannend meid!!
ik denk dat ik gewoon ongi word, waarom zo laat dat begrijp ik dan ook niet, maar ik vermoed dat het wel gaat komen, ik heb zo vreeselijk veel afscheiding, zomaar in 1 keer, en dat had ik vorige maand ookb net voor mijn ongesteldheid ,ik heb man lief al een smsje gestuurd, dat ik denk dat het dus niet zo is .
ik wacht het nog wel af... maar.... ik denk echt dat het niet zo is,

liefs petra

Hoi! Ik heb mijn NOD waarschijnlijk ook 8 augustus! Ben inmiddels in de 5e ronde. Hoop dat het deze keer raak is. Ik heb al een zoontje, en bij hem was het vrijwel meteen raak, maar nu duurt het dus iets langer, wordt al een beetje ongeduldig, hihi.
Groetjes Maud

Gezellig dit!
Mag ik er ook bij?

Mijn nod zal 9 augustus zijn, spannend dus...
Heb wel wat licht bloedverlies nu... dus hopelijk niet ongi
maar innestelbloed!???

Succes allemaal meiden
Groetjes Happy, 32 jaar en 1 kindje (14 mnd)

Hi Happy!

Dan hebben we onze NOD tegelijk... Spannend!

Heb je naast kleine bloeding verder last ergens van?

Ik ben erg onrustig maar dat kan alles te maken hebben met het wennen aan geen hormonale anticonceptie meer na 12 jaar. Ben ook nog niet zo lang bezig, dit is mijn 2e ronde maar vind het echt zoooo spannend.

Groetjes, Esther

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

2

petra

29

12e

2e

2

debbie

1e

2

april

1e

2e

2

ester

27

3e

1e

4  zwanger!!!

liss

23

2e

1e

4

joke

26

11e

1e

5

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

26

2e

1e

9

bloemetje22

22

4e

1e

9

maaike sanne

Happy

24

32

3e

1e

2e

9

9

ikke44
 21

1e
10

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

13

keetje80

3e

1e

14

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

1e

1e

26

bears

Sahiton
31

33
5e

12
2e

2e
27

27 / 19-8 gyn

benB

1e

1e

28

Hoi dames,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bloempje 23 jaar en zit nu in ronde 2. ( sommige kennen me mischien van 23 jaar en kinderwens) In mei gestopt met pil en de maand juni, vreselijk aan het ontpillen geweest. deze maand ( juli dus) heb ik m'n ei duidelijk gevoeld, en goed geklust. Mijn NOD heb ik vrijdag 8 aug. Voor mij dus ook spannend, al heb ik gemengde gevoelens.

Ik heb sinds m'n ei en dan vooral na m'n innesteldag ( als alles volgens schema loopt) last van een trekkerig en zeurderig pijn in m'n buik lies streek. ik heb zelf het idee dat eht m'n baarmoeder is want het voelt net als dat je ongesteld bent, een heel appart gevoel. Verder heb ik veel meer honger, en dan niet trek maar echt in 5 minuten in eens dat knorrend geluid en gevoel in je buik. Eet ik niet op tijd, dan word ik beetje misselijk.
verder heb ik het ene idee dat ik de wereld aan kan en nog geen minuut later iriteer ik me mateloos aan vanalles. Af ent oe ook emo, afgelopen woensdag zat ik sávonds in de auto en kwam terug van een vriendin ( is over 2 weken uitgeteld) en toen kwam er het liedje This is the moment. Normaal vind ik het wel een mooi liedje, maar niks speciaals, maar ik kreeg ineens zo een gelukkig gevoel ( helemaal uit het niets) dat de tranen op kwamen. (voelde me best stom op dat moment.)gelukkig zat ik alleen in de auto.

En dan heb ik nog iets, ik weet niet of meer vrouwen hiermee bekend zijn, maar vroeger heb ik als jonger meisje regelmatig vaginale schimmelinfectiegehad ( sorry, maar ik noem het bij naam) En dat kwam toen door, inlegkruisjes etc. Ik ben 4 jaar geleden over gestapt naar katoenen strings en helemaal niks meer aan het handje, behalve toen ik paar maanden terug antibiotica slikte. Er stond in de bijsluiter dat je als je vatbaar bent dit dan kan krijgen, en natuurlijk kan ik m'n klok er op gelijk zetten, en als er zoiets staan dan krijg ik dat. En nu heb ik ergens gelezen dat wanneer je zwanger bent dat je dan ook vatbaarder bent voor dit. En wat denk je, vorige week daags na innesteling kreeg ik het weer. Ik weet echter niet zeker of het inderdaad door een eventueele zwangerschap kan. Mischien zijn hier vrouwen die het vaker hebben gehoord of iets dergelijks?

verder heb ik echt het idee dat het raak is, maar ben veel te bang voor de teleurstelling, al had ik vorige maand een week voor NOD echt het gevoel van nee het is niet raak.

Nou ik ga met de rest mee duimen,

Groetjes bloempje

Terug
Bovenaan