Hoi dames,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Bloempje 23 jaar en zit nu in ronde 2. ( sommige kennen me mischien van 23 jaar en kinderwens) In mei gestopt met pil en de maand juni, vreselijk aan het ontpillen geweest. deze maand ( juli dus) heb ik m'n ei duidelijk gevoeld, en goed geklust. Mijn NOD heb ik vrijdag 8 aug. Voor mij dus ook spannend, al heb ik gemengde gevoelens.
Ik heb sinds m'n ei en dan vooral na m'n innesteldag ( als alles volgens schema loopt) last van een trekkerig en zeurderig pijn in m'n buik lies streek. ik heb zelf het idee dat eht m'n baarmoeder is want het voelt net als dat je ongesteld bent, een heel appart gevoel. Verder heb ik veel meer honger, en dan niet trek maar echt in 5 minuten in eens dat knorrend geluid en gevoel in je buik. Eet ik niet op tijd, dan word ik beetje misselijk.
verder heb ik het ene idee dat ik de wereld aan kan en nog geen minuut later iriteer ik me mateloos aan vanalles. Af ent oe ook emo, afgelopen woensdag zat ik sávonds in de auto en kwam terug van een vriendin ( is over 2 weken uitgeteld) en toen kwam er het liedje This is the moment. Normaal vind ik het wel een mooi liedje, maar niks speciaals, maar ik kreeg ineens zo een gelukkig gevoel ( helemaal uit het niets) dat de tranen op kwamen. (voelde me best stom op dat moment.)gelukkig zat ik alleen in de auto.
En dan heb ik nog iets, ik weet niet of meer vrouwen hiermee bekend zijn, maar vroeger heb ik als jonger meisje regelmatig vaginale schimmelinfectiegehad ( sorry, maar ik noem het bij naam) En dat kwam toen door, inlegkruisjes etc. Ik ben 4 jaar geleden over gestapt naar katoenen strings en helemaal niks meer aan het handje, behalve toen ik paar maanden terug antibiotica slikte. Er stond in de bijsluiter dat je als je vatbaar bent dit dan kan krijgen, en natuurlijk kan ik m'n klok er op gelijk zetten, en als er zoiets staan dan krijg ik dat. En nu heb ik ergens gelezen dat wanneer je zwanger bent dat je dan ook vatbaarder bent voor dit. En wat denk je, vorige week daags na innesteling kreeg ik het weer. Ik weet echter niet zeker of het inderdaad door een eventueele zwangerschap kan. Mischien zijn hier vrouwen die het vaker hebben gehoord of iets dergelijks?
verder heb ik echt het idee dat het raak is, maar ben veel te bang voor de teleurstelling, al had ik vorige maand een week voor NOD echt het gevoel van nee het is niet raak.
Nou ik ga met de rest mee duimen,
Groetjes bloempje