Wie NOD in agustus?

hoi!

Nee, was bij de eerste in 3 maanden zwanger. Hopelijk gaat het deze keer weer zo goed. Al heb ik in de afgelopen tijd veel verhalen gehoord waar het niet (meer) lukt of misgaat. Dus ga er maar niet van uit dat het weer zo snel lukt, kan het alleen maar meevallen.

Groetjes!!
ps; leuk weer hier meeschrijven! Bij de eerste niet gedaan (wel meegelezen), wel vanaf de zwangerschap meegeschreven.

Hey Meiden

zouden jullie mij op het lijstje toe kunnen  voegen mijn NOD is 10 augustus (cyclus van 27 dagen) 3e ronde 1e kindje

groetjes ramona

naam

datum

Kindje

Debbie
 2 augustus
1e kindje
April99
 3 augustus
2e kindje

Liss

4 augustus
1e kindje

Bloemetje

9 augustus
1e kindje

Maaike sanne

9 augustus
1e kindje

Anoniem

10 augustus
1e kindje

Ikke44
 10 augustus

Ramona 1984
 10 augustus
1e kindje

HM1979

12 augustus

Mamoetje1006

16 augustus

1e kindje

zwanger

Hoi,

April,
dus bij de eerste is het best snel gegaan. Lekker joh, hopelijk nu ook,
Je moet niet teveel denken aan alle verhalen hoor, eerst maar eens proberen, en daarna zorgen gaan maken, is nu nog niet aan de orde ;-)

ramona,
ongesteld geworden dus? Balen.
Samen met ons naar volgende ronde.

We gaan ervoor he meiden, hehe, wel fijn dat je vanaf begin van de maand in een groepje zit, en je in begin ook echt een groep hebt die allemaal rond zelfde dagen zitten, en dat blijft zo tot iedereen die mee wil schrijven in augustus nod, er is. hihi. leuk toch.

liefs

Hey Bloemetje,

Ja nou ik had afgelopen zondag al getest en die was negatief dus wist het eingelijk al. Toen een traantje gelaten samen met mijn mannetje (hij is zo lief) maar ja op naar ronde 3 mag nog echt niet klagen hoor. Ga volgende week wel even een afspraak maken bij de dokter omdat ik fybromialgie heb dus wil graag het een ander als uitleg. Maar ja hopelijk heb ik 10 augustus een positieve test in handen want dan is mijn mannetje jarig.

Ik wil me er deze maand niet al te veel mee bezig houden ga het hier wel bij houden maar wil me kop niet gek maken. Het komt zo als het komt en als het pas over een half jaartje is dan is dat zo we zijn jong genoeg. (toch hoop je dat het binnen een maand lukt maar gemiddeld duurt het een half jaar)

Groetjes ramona

P.S. Zag dat je een hondje gaat kopen. Nou ik wil er nog wel een heb nu een chiwawa echt een lekker ding echt mijn meisje, is ook zo lekker klein.

Wanneer haal je hem op en heb je al een leuke naam bedacht?

hej hoe reken ik ook al weer precie mijn nod uit?
ben nog niet ongie , had eigenlijk vandaag mijn nod, dus ga ervan uit dat ik morgen ongie wordt, dus zeg 16 juli, waneer ben ik dan vruchtbaar en heb ik mn volgende nod?
grtjes

ik schat dat mijn nod dan rond de 14 augustus is, als ik tenminste uitga van een cyclus van 29dagen(tenminste dat denk ik , ben de vorige ronde uit gegaan van 28 dagen, maarja okmdat ik nog niet ongi ben!)

Terug
Bovenaan