Wie NOD in agustus?

Hoi,

liss, ik heb vooral heel veel last van bloed eerste twee dagen, echt niet normaal tegenover de tijd van de pil.
ook heel veel buikpijn eerste twee dagen.

hoe mijn moeder gaat reageren, daar heb ik geen idee van. echt niet, volgens mij moet ze er de eerste tijd erg aan wennen.

liefs

hej allemaal,
ik ben 23, en ga al voor de tweede, ik was 21 toen ik zwanger werd van de eerste, en onze ouder vonden het geweldig! Ben getrouwd toen ik 20 was, mijn man was toen 27 en nu dus 30! En egt t is super geweldig om jong moeder te zijn! grtjes

naam

datum

Kindje

Debbie
 2 augustus
1e kindje
April99
 3 augustus
2e kindje

Liss

4 augustus
1e kindje

Bloemetje

9 augustus
1e kindje

Maaike sanne

9 augustus
1e kindje

Anoniem

10 augustus
1e kindje

Ikke44
 10 augustus

Ramona 1984
 10 augustus
1e kindje

HM1979

12 augustus

Chantalle
 14 augustus
2e kindje

Mamoetje1006

16 augustus

1e kindje

zwanger

Hoi!

Ja, ik ben ook sinds ik niet meer aan de pil ben (dus al van voor ons eerste kindje) vooral de eerste 2 dagen meer ongi. Laatst zei ik nog tegen een collega "ik ga nu eerst ff naar de wc, anders is dadelijk de  stoel rood". Stiekem keek ik tussen mijn benen en ja hoor  broek al rood!! SJIPS!! Gelukkig wel een makkelijk uitwasbare en snel drogende broek aan. Maar wel rottig om met een nat  kruisstuk in je broek langs collega's te lopen!! Gelukkig had ik ook nog de kolftas in de handen en kon ik die er nog een beetje voorhouden. Achteraf wel lachen, maar op dat moment

Liefs, April

hoi,

april,
dat is altijd zo lastig ja, ik moet eerste dagen ook altijd vaak naar toilet rennen. een hekel heb ik eraan. brrr.
ach ja, we moeten het er maar bij nemen he, als we een kind willen.
met alle liefde hoor. hihi.

liefs

Hoi hoii

Jeetje wat toevallig dat we alllemaal zo rond dezelfde data onze nod hebben !
En bloemetje.. samen dit keer !!! Spannend !!

Mijn cyclus is lang... eerste keer na t stoppen vd pil 42 dagen toen 40 en nu 45 dagen..
Gebruik nu homeopatisch spul om mijn cyclus regelmatiger te krijgen..
Ze hadden hier goeie ervaringen mee, dus hoop dat mijn cyclus nu rond de 28 dagen zal zijn ! Maar dan is mijn nod over anderhalve week al..
Maar ik ga gewoon van 42 dagen uit.. dus 9 augustus..
Spannend hoor !!

Welkom meiden !!! Leuk dat we zo'n grote groep hebben om mee te kletsen en ons hart te kunnen luchten !
Ik ben nu een aantal dagen met vakantie.. dus ben na t weekend er weer..
Klets ik dan weer ff mee..

Ben trouwens Maike Sanne, 24 jaar , getrouwd en we zijn nu in de derde ronde voor ons eerste kindje.   Tis hier allemaal beetje dubbel, want we willen dolgraag een kindje en nu worden we oom en tante.. min zus is zwanger en mijn schoonzusje ook !
Dolblij voor hun maar wel beetje zo van.. hun wel en wij nog niet :(
Maar wel gezonde jalouzie hoor ! hiihih

Hoe gaat het met jullie??   Wie weten van jullie wens af?
Hier alleen mijn beste vriendin.. verder niemand..

Nou dames ik ga de tas inpakken en dan morgen nog werke en dan op vakantie !!
Tot na het weekend Liefsss

hoi meiden

ook ik doe deze ronde weer mee, het lijkt net het spel bingo ihihihih hopelijk hebben er veel deze maand bingo

succes allemaal

naam

datum

Kindje

petra
2 augustus
2e kindje
Debbie
 2 augustus
1e kindje
April99
 3 augustus