Wie NOD in agustus?

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

petra

29

12e

2e

debbie

1e

2

april

1e

2e

liss

23

2e

1e

joke

26

11e

1e

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

bloempje

23

1e

happy

32

2e

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

26

2e

1e

9

maike sanne
24

3e

1e

mk

ikke44
 21

1e

ramona
 23
3e

1e
10

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

12

angel sky

28

7e

1e

12

joppeke

38

2e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

13

wen

29

1e

1e

13

keetje80

27

3e

1e

14

saskiavs77

1e

1e

14-20

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

mama2006

27

3e

2e

23

nathalie
24
6e
1e
25

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

29

1e

1e

26

bears

31

5e

2e

27

sahiton

33

12

2e

27/ 19-8 gyn

benB

1e

1e

28

coralinda

ZWANGER

welke ronde?

hoeveelste
kindje

uitgerekend

ester

3e ronde

1e kindje

april 2009

bloempje

23

1e kindje

april 2009

ikke44
21

1e kindje
18 april 2009

bloemetje

22

4e ronde

1e kindje

17 april 2009

Hi!

@nathalie: ik ben best actief geworden hier de laatste 2 weken maar ook ik ken niet iedereen hier hoor, hahaha. Het is echt inkomen om iedereen te leren kennen, wat is wiens verhaal enz enz... Maar heb jouw naam al heeeeel veel gezien dus binnen een paar dagen ben je vast weer bij! Lekker gehad?

@wen: Ja irritant he, dat je niet weet wat wat is. En ondanks dat ik er van uit ga dat ik nog een het ontringen (nuvaring) ben vind ik die vlagen van misselijk zijn die steeds erger worden wel erg verdacht. Ik ben nooit misselijk! Grrr. Je wilt er niet mee bezig zijn maar ondertussen houdt het je toch 24 uur per dag bezig... Later zullen we er misschien om lachen maar nu is het wel erg vervelend die onzekerheid.... Ik durfde ook echt niet te testen vanmorgen... Mijn man had ook al de hele nacht wakker gelegen en gedroomd van positieve testen dus naja, toch maar met bibberende handjes getest... En laat ik eerlijk zijn, ik ben nu ook erg teleurgesteld dat het negatief was. Kon wel janken..... Sterker nog, dat deed ik ook.... Maar nu moet ik het gewoon  loslaten denk ik.  Ik wacht mijn ongesteldheid af en als ie niet  komt ga ik einde  van de week nog wel eens testen.

@bloemetje: dank voor je lieve woorden... Ik hou er ook echt rekening mee dat het niet gelukt is deze ronde.... Ik kan niks anders doen dan afwachten.... Komt vast een keer goed op een dag.
Ben blij te horen dat je lekker wat uren hebt kunnen slapen vannacht! Het komt vast goed hoor met je puppiebeest. Zolang hij gezond is en jij niet over je heen laat walsen komt het vast in orde! Hoe voel je je nu? Hou je al wat eten binnen??? Een zwangere vrouw moet toch gezond eten he, hahaha. Ben wel echt heel blij voor je!!!! Begint het al een beetje door te dringen?

Alle andere die ik nu even vergeet, dank jullie wel voor jullie lieve woorden!

Succes allemaal!

xxx Esther

Hhahhaha ja dat je mijn naam veel leest kan wel kloppen, ik spook ook overal rond, hihih
Jammer dat je negatief getest hebt meis. Moet er idd echt weer ff inkomen, maar ach dagje forummen doet wonderen hoor. Kan het toch niet allemaal onthouden, hihih

Ben gewoon benieuwd hoe het met iedereen is, is leuk om met elkaar mee te leven. Ja mijn mini-weekje Luxemburg was heerlijk, was ik echt ff aan toe. Vandaag lekkere luie dag, heb mijn dag niet zo. En dan ook nog steeds rot nieuws. Maike Sanne die mk heeft gehad vannacht. Ik laat de boel de boel vandaag gewoon ff zie morgen wel weer verder (geen idee voor hoelang ik het vol hou, maar probeer het, hihih)

Liefs Nathalie

Busababe heeft begin sept haar nod zie ik net
Hahaha ik lijkt wel een detective bureau!

hahaha jij bent lekker bezig hier zie ik, hadden we het allemaal netjes op orde komt zij ff met dr lijstjes en bijwerkingen hahaha geeft niet hoor, ik kan het niet of nou ja heb me er nog niet zo in verdiept. Mijn afgelopen cyclus was 30 dagen ipv 28 dus dat hou ik nu ook aan dus ja dan wordt het 4 september.

Alles goed met jou Nathalie?
Had je her en der al wel voorbij zien schuiven maar nog niet echt gekletst.
Las dat je het heerlijk rustig hebt gehad en echt even bij hebt kunnen trekken.

Ik moet nog een week of 6 wachten op vakantie, door alle gedoe en therapien en doktersbezoeken afgelopen jaar heb ik een reisje naar kreta geboekt voor mn liefje en mij, het is een verrassing voor hem, 22 augustus zijn we 3 jaar samen en dan vertel ik het.

verder weinig nieuws hier, ongi is zo god als weg dus ik zal hm es ff aan het werk zetten deze maand hahaha grapje natuurlijk

Liefs

Hhaha nou jullie hadden het helemaal niet op orde, want Ikke44 stond helemaal nog niet op zwangerlijstje en aantal meiden waren ongi geworden. Dus jullie hebben me gewoon heel erg gemist dat er geen orde is, hahah

Tja als ik overzicht kwijt ben is het een ramp hoor, dus dan maar ff overzicht creeren hè. Heb vrijdag alweer revalidatie gehad hoor meis. En ben nu al wel weer toe aan Luxemburg. Helaas heeft behandeling bij osteopaat niks geholpen. En liep ik ook in Luxemburg tegen dingen aan, maar ja zo is het leventje ben ik bang.

Hahah ja ga jij je mannetje maar lekker aan het werk zetten. Een kreta kindje zou wel heel erg leuk zijn toch, hihih

Liefs Nathalie

Ben blij dat je er weer bent.
Las ergens dat jullie nog ietsje langer op vakantie moeten wachten, wel jammer maar heb je wel wat om naar uit te kijken.

Kreta kindje dat klinkt leuk zeg! Hoop toch stiekem dat het deze ronde al raak is maar ja wie niet he, merk wel dat ik er nu wat rustiger onder ben, vorige ronde was alles nog nieuw en nu weet ik beetje hoe het gaat.

Hoe staat het bij julie?

Liefs

@chantalle, welkom terug van vakantie. Nog gefeliciteerd met je dochtertje. Mijn dochter wordt vrijdag alweer 3 jaar. Het gaat zo snel

@Nathalie, leuk dat je toch mee komt kletsen op deze topic. Lekker weekje gehad in
Luxemburg? Je bent alweer lekker bezig met het schema aanpassen. hhihi

@Essie jammer dat je een negatieve test hebt gehad maar misschien ben je toch net te vroeg geweest. Als je net gestopt ben met de pil is het moeilijk in te schatten hoe je cyclus is dus wellicht heb je van de week toch nog een positieve test in handen.

Van mijn kant nog weinig te melden. Nog steeds aan het klussen.

Debbie

Terug
Bovenaan