Wie NOD in agustus?

Hoi Angel_Sky.

Nou dat heb ik ook. Ik ben al zes jaar niet meer aan de pil, ik ben altijd op de klok dag 27 hoog uit dag 28. Zit nu op dag 31. Nu heb ik ook een hele zere rug en ben verschrikkelijk moe. Ik heb ook veel witvloed. Het is ook niet dat sommige zeggen het zit tussen je oren. Nou juist de afgelopen twee maanden heb ik me er zo veel mee bezig gehouden en toen werd ik ook gewoon ongesteld. En nu ik heb gisteravond echt lopen huilen. Je kunt gewoon niet van je lichaam op aan. Dokter bellen wil ik ook nog niet nou ik wel weet dat ze me gelijk zou helpen (het is zo'n schat) maar ja ben nog geen hele week overtijd. Ik ga ook verschrikkelijk moeilijk naar de wc maar ik las ook op internet dat bij sommige haast geen HCG werd aangemaakt in de eerste weken en dat die er achter kwamen door een bloedtest. Nou als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik bellen met de dokter. Ik denk dat ik ook een blaasontsteking heb dus zal maandag ook maar even een plasje langs brengen. Zou dat de test kunnen beinvloeden??

Groetjes Ramona

Wat balen zeg al die negatieve testen. Kan me voorstellen dat jullie daar heel onzeker van worden. Ik blijf meeduimen en aan jullie denken. Sky succes met morgen of zondag testen ik duim extra hard voor je!

Babeken gaat ie beetje met je?

Meiden ik voel nog steeds niet lekker. Daarom niet kei veel hier.
Vanavond naar verlovingsfeest. Gelukkig ben ik vandaag dagje vrij, dus probeer rustig aan te doen in de hoop dat dat wat beter gaat.

Liefs Nathalie

Hallo ladies,

lang niet van me laten horen, maar ik weinig tijd, mijn vader ligt namelijk al een aantal maanden in het ziekenhuis. Dus daar ben ik veel te vinden. Mede ook omdat mijn vader best ziek is hebben mijn vriend en ik de babywens naar voren gehaald.

Ik sta ergens onderaan op de nod lijst, want dit is voor mij de eerste keer en mijn nod is pas eind aug.

Nu heb ik uitgereken wanneer ik mijn vruchtbaarste dag zou hebben en dat was 13 aug. We hebben gevreeen (al was het echt waardeloze sex, kan gebeuren). Maar nu heb ik sinds gisteren en vandaag erge last van mijn onderbuik. Soort ongesteldheids pijn. Kan dat mijn eisprong zijn?? en had ik dan niet beter gisteren kunnen vrijen of vandaag. Mijn hoofd staat er alleen niet zo naar met die last van mijn buik.

Graag hoor ik van jullie wat advies.

Groetjes!!

PS: Iedereen gefeliciteerd die zwanger is, wat super!!
Voor iedereen die op de rd zitten te wachten en ze zijn er nog niet, IK HOOP DAT ZE NIET KOMEN en jullie snel een positieve test in handen hebben.

Hey Meis, wat moeilijk zeg dat je paps zo ziek is en al maanden in het ziekenhuis ligt. Op 1 dag klussen heeft maar hele kleine kans hè. Die steken in je buik kunnen idd eisprong betekenen. Probeern te genieten met je mannetje dat het voor jullie ook een beetje ontspannen is in deze moeilijke tijd. Heel veel geluk en sterkte!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan