@ Ramona en Chantalle, ik had jullie al wel eens ontmoet op het NOD juli topic, balen dat jullie ongi zijn geworden!! ( of jij nog niet Chantalle?) Kop op meiden, door naar de volgende ronde, voordat we het weten is het weer augustus!
@ Maike Sanne, gefeliciteerd met je as neefjes/ nichtjes! Leuk zeg, dan zou het wel extra bijzonder zijn als jij binnenkort ook kunt zeggen dat je zwanger bent natuurlijk! Geniet van je vakantie!
@ Bloemetje, ik heb ook veeeel meer last van mijn menstruatie dan toen met de pil, verschrikkelijk wat een buikpijn/rugpijn/ hoofdpijn/ emoties en een bloedverlies, hahaha, dus heb ook echt het idee dat ik ontpilt ben! Maar het is voor het goede doel!
@ April, ik moest wel lachen om je verhaal! Zo herkenbaar, had het vorige week ook! Gelukkig kon ik tussendoor even snel naar huis!
@ Liss, wou dat ik je kon helpen, maar zou het echt niet weten! Kijk het nog heel even aan, als het blijft zou ik op verder onderzoek uitgaan!
@ Mirelle, welkom! Hoe oud zijn je dochtertjes? En was je snel zwanger de voorgaande keren?
Groetjes Dinah