Wie NOD in agustus?

Hallo allemaal,
Ik heb twee dochtertjes en gaan nu voor nog een kindje.
Afgelopen twee maanden niet gelukt.
Vrijdag 11 juli ongesteld geworden. Dus nu weer rond 8 augustus.
We gaan maar eens ons best doen in de vakantie!!
Mirelle

goeiemorgen meiden!

heb even een vraagje aan jullie.....
Nou hebik vanaf gister best wel last van(wittige) afscheiding best wel veel eigelijkNou heb ik dit nog nooit mee gemaakt,

Weet iemand waarom je dat zo heftig kan hebben?????

X

Hoi Bloemetje.

Zou ik ook weer in het schema mogen  ik stond er 1 keer in, daarna was ik verdwenen uit het schema.

Groetjes,

Anke

Hoi Meiden!

Wat gezellig zoveel meiden! Lekker even je hart luchten, bij ons weet niemand dat we 'er mee bezig zijn' dus dan is het voor iedereen toch wel een verassing, heb altijd wel gezegd dat ik jong moeder zou willen zijn, maar toch... Ik kan niet wachten ( als het zover zou zijn) om het te vertellen! Onze ouders zouden het helemaal geweldig vinden!

Ga vrijdag op vakantie, dus ben druk aan het voorbereiden, lijstjes maken, huis op orde maken, inpakken, werken enz, enz. Maar wel lekker even afleiding! Wij gaan volgende week klussen op het luchtbed denk ik! Haha!

@ Ramona en Chantalle, ik had jullie al wel eens ontmoet op het NOD juli topic, balen dat jullie ongi zijn geworden!! ( of jij nog niet Chantalle?) Kop op meiden, door naar de volgende ronde, voordat we het weten is het weer augustus!

@ Maike Sanne, gefeliciteerd met je as neefjes/ nichtjes! Leuk zeg, dan zou het wel extra bijzonder zijn als jij binnenkort ook kunt zeggen dat je zwanger bent natuurlijk! Geniet van je vakantie!

@ Bloemetje, ik heb ook veeeel meer last van mijn menstruatie dan toen met de pil, verschrikkelijk wat een buikpijn/rugpijn/ hoofdpijn/ emoties en een bloedverlies, hahaha, dus heb ook echt het idee dat ik ontpilt ben! Maar het is voor het goede doel!

@ April, ik moest wel lachen om je verhaal! Zo herkenbaar, had het vorige week ook! Gelukkig kon ik tussendoor even snel naar huis!

@ Liss, wou dat ik je kon helpen, maar zou het echt niet weten! Kijk het nog heel even aan, als het blijft zou ik op verder onderzoek uitgaan!

@ Mirelle, welkom! Hoe oud zijn je dochtertjes? En was je snel zwanger de voorgaande keren?

Groetjes Dinah

hoi,

liss, jammer, maar kan je niet helpen meis, ik weet het niet. sorry.
hoe voel je je verder dan?

mirelle, welkom, derde kindje, heerlijk, hoe oud zijn je dochtertjes? of had je dat al eens gezegd.

maaike sanne, hihi leuk, nu een keer samen nod, zou toch bijzonder zijn als het raak zou zijn bij beiden, gaan we het proberen

chantelle, al ongi?

anke, je mag er weer bij hoor, sorry dat je eruit bent geglipt, had ik niet gezien.

naam

datum

Kindje

petra
2 augustus
2e kindje
Debbie
 2 augustus
1e kindje
April99
 3 augustus
2e kindje

Liss

4 augustus
1e kindje

Anke
 7 augustus
1e kindje
Mirelle
 8 augustus
3e kindje

Bloemetje

9 augustus
1e kindje

Maaike sanne

9 augustus
1e kindje

Anoniem

10 augustus
1e kindje

Ikke44
 10 augustus

Ramona 1984
 10 augustus
1e kindje

HM1979

12 augustus

Chantalle
 14 augustus
2e kindje

Mamoetje1006

16 augustus

1e kindje

zwanger

Hallo,

Ik ben nieuw hier, heb al wel af en toe meegelezen en dacht nu ga ik mer er ook eens in mengen. maakt het wel wat echter allemaal.

Mijn NOD is 2 augustus.

Terug
Bovenaan