Wie NOD in agustus?

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2008 14:04:20'));

Het schijnt idd te kunnen dat meiden na eisprong al iet svoelen, maar lijkt me beetje vroeg hoor. Voel me gewoon grieperig niet echt kwaaltje. Dan kan je overal iets achter gaan zoeken hè, hihih. Denk dat we soms ook we te graag willen dat we iets hebben, hihih. En lekker die collega zeg. Ze zeggen toch dat zwangere vrouwen er altijd zo goed uit zien? hihihih Nou je tenzij je zoveel kwaaltjes hebt en kei misselijk bent, dan kan je er niet goed uitzien lijkt me. En schijnt ook anders uit je ogen te kijken, hoor ik steeds meer dat dat bij zwangere vrouwen is. Nou heb geen idee. Kan me er echt nog helemaal niks bij voorstellen. Ik juich gewoon met jullie mee, hihih

Liefs Nathalie

mijn ene oog hing vanmorgen wel op half zeven, telt dat?
en er beter uitzien, uhm, stralende huid enzo? ik heb wel een wat vetter voorhoofd als normaal, maar verder, ik straal altijd al, ben het zonnetje in huis, haha

De 6de ziekte is een echte kinderziekte. Het is een soort virus. Ze krijgen ineens hoge koorts zonder daar ziek gedrag bij te hebben en na 3 a 4 dagen is het weg en hebben ze rode vlekken over hun lijfje.
Het is gelukkig nu al bijna weer over!!!

Ik ga ook duimen!!!

hey Nathalie

voel jij je ook al niet zo lekker, hier nog 1
heerst geloof ik, veel mensen hebben er last van
voel me ook een beetje grieperig

twee nachten geleden ook drie keer uit bed gemoeten s nacht, buikpijn, misselijk, diarree (sorry) maar sindsdien ook niet meer geweest

pijn in mijn rug heb ik alleen als ik op bed lig overdag gaat het wel beetje met het werk maar licht aan mijn houding denk ik

maar heb echt helemaal geen last van borsten, had ik vorige rondes echt al gelijk last van na mijn ei

even over dat mensen iets aan de ogen kunnen zien van zwangere vrouwen
mijn schoonmoeder zat van de week mij zo aan te kijken en zegt ineens volgens mij ben je al zwanger zie het aan je ogen??
Wat is er dan te zien aan mijn ogen, zelf zie ik niks en mijn vriend ook nie, zei hij dan tenminste
hoop dat ze gelijk heeft

beterschap allemaal ook voor jet zieke zoontje (weet je naam niet meer sorry)

groetjes sonja

Hoi Dames,

vanavond kan ik helaas niet komen. Morgenvroeg ga ik gelijk testen en laat het dan zsm aan jullie weten.

groetjes ramona

Spannend Ramona, denk aan je

Ja je schijnt het idd aan iemand ogen en uitstraling te kunnen zien
Ik heb ook geen idee hoor, heb ook maar van horen zeggen
En je haar schijnt dan ook anders te zijn heb ik dan wel eens gehoord
Daar weet ik het fijne ook niet van hoor.

Ik ben net terug van fysio, steken in mijn buik, niet zoals maandag
Hele andere steken, meer steken van rustig aan jij hier gebeurd wat in je buik ofzo
Misschien ook te maken met innesteling, maar dat lijkt me ook nog wel wat vroeg
Onze kat heeft weer buikmomentjes hoor. Hele tijd bij me in de buurt liggen
Op mijn buik liggen, word er niet goed van. Had hij toen ook eens ronde toen ik veel bijzondere kwaaltjes had. Ohhh op deze manier gaat 1,5 week wel heel lang duren hoor. Heb helemaal geen zin in die kwaaltjes. Volgens mij word ik gewoon ziek, je hoord er zoveel mensen over. Heb helemaal geen eetlust nu. Gaan iets makkelijks eten. Heb net joggingbroek aangetrokken en shirtje. Ff niet die broek op mijn buik, bahhh! Het enige wat ik op dit moment wil is op de bank of in bed liggen en niks hoeven. Ben ik ff blij dat ik morgen geen revalidatietherapie meer heb. Ik heb weekend daarvan!

Meiden ik ga ff rustig liggen, kom dalijk nog wel weer buurten. Zo niet dan weten jullie dat ik niet lekker ben en af en toe wel ff spiek en morgenvroeg anders weer terug kom (als ik wakker ben, want ik wil proberen uit te slapen, hihih)

Liefs Nathalie

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

petra

29

12e

2e

debbie

1e

2

april

1e

2e

liss

23

2e

1e

joke

26

11e

1e

ester
27
3e
1e

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

7

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

8

bloempje

23

1e

happy

32

2e

babeken

25

9e

1e

8

essie1981

26

2e

1e

maike sanne
24

3e

1e

mk

bloemetje
22
4e
1e

ikke44
 21

1e

ramona
 24
3e

1e
11

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

angel sky

28

7e

1e

12

joppeke

38

2e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

13

wen

29

1e

1e

keetje80

27

3e

1e

14

damienne
23
1e
1e
14

saskiavs77

28

1e

1e

14-20

mirjam
23

1e
15

mamoetje

19

8e

1e

16

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

28

2e

2e

19

chantalle

23

2e

2e

21

chanaty
28
1e
2e
22

mama_iris
24
4e
2e
22

russell
26
2e clomid
1e
22/23

sonja1983
25
5e
1e
23

mama2006

27

3e

2e

24

angel82
25
2e
2e
24

nathalie
24
6e
1e
25

ille81
27
2e
1e
25/26

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

29

1e

1e

26

84joyce84
24
3e
1e
26

bears

31

5e

2e

27

benB

1e

1e

28

ZWANGER

welke ronde?

hoeveelste
kindje

uitgerekend

ester

27

3e ronde

1e kindje

april 2009

bloempje

23

1e kindje

april 2009

ikke44
21

1e kindje
18 april 2009

bloemetje

22

4e ronde

1e kindje

17 april 2009

Hoi Meiden

Nathalie: fijn dat je weer terug bent!!
Ramona: spannend!!! ik duim voor je morgen!!
Sonja: ze zeggen dat sommige mensen het aan iemands gezicht kan zien of je zwanger bent, hopelijk heeft je schoonmoeder gelijk!!

Hier nog niets spannends, we hebben het deze maand wel om de dag geklust.
Zaterdagavond nog geklust en zondag mijn eisprong gehad, dus het zo kunnen!!
Bah wat duurt het nog lang voor het 24/25 aug is!!
Hoop voor die tijd nog wel veel

Lief Mama2006

Oh meiden waar blijven al die mooie  nou. Het schiet niet echt op deze maand.

Wen balen dat bij jou de rdtjes zijn gekomen. Je kan hier natuurlijk altijd langskomen om even bij te kletsen. Als iedereen weg gaat als de rdtjes er zijn dan blijft er straks niemand over aan het einde van de maand. Zou toch jammer zijn voor degene die nog op het wachtbankje zitten.

Had vanavond allemaal steken in mijn zij. Weet niet of dat nu pas mijn eisprong is geweest of dat het gewoon iets anders was. Hoop het niet want er is weinig geklust de laatste dagen. Vanavond maar voor de zekerheid nog even doen.hihihi.
Toch heb ik het gevoel dat het deze maand misschien wel eens raak kan zijn. Vraag me niet waarom maar dat gevoel heb ik gewoon. Nu maar duimen dat het ook echt zo is.

Debbie

Terug
Bovenaan