Wie NOD in augustus? DEEL 2

ja, voor mij niet meer zo.
maar ik ben ongelovelijk trots op haar
ze is een geweldige vrouw/sportvrouw maar ook zeker een
super moeder.
iemand waar ik zowel een sportheldin in zie als een
groot voorbeeld als moederfiguur

heeft iemand hier trouwens nog
ervaring met de testen van
sensitest. de zwangerschap bedoel ik dan.

Hallo allemaal,

Zo dat was weer een dag hard werken. Morgen weer lekker vrij en dat is hard nodig, want ik ben doodmoe.

Balen voor diegene die weer ongie zijn geworden. Hopelijk volgende ronde meer geluk.

Dank je Bloemetje voor je geruststelling. Hoe gaat het met jou? Hoever ben je nu?
Vandaag had ik helemaal geen last van buikpijn. Maar als ik wel last heb, dan voel ik echt ongie pijn. Verder gister en vandaag een heel klein beetje bruine afscheiding, geen bloed. Ik heb verloskundige vandaag gebeld om me aan te melden. We kunnen 17 sept al voor echo en intake terecht. Ze zei dat bruine afscheiding absoluut niet erg is en dat ik dat nog wel meer zal krijgen.  Ik vind het wel fijn dat ik nu altijd iemand kan bellen als ik me ongerust maak of het een en ander.

Vriend en ik hebben net besloten dat we aankomend weekend het nieuws aan onze ouders gaan vertellen. We zijn nu aan het zoeken voor een leuk idee. We kunnen niet langer wachten en willen onze blijdschap delen.

Ik besef me nu dat ik dit eigenlijk allemaal beter hier niet kan vertellen, want jullie hebben het al moeilijk genoeg. En dan zit je niet te wachten op verhalen zoals dit denk ik. Ik kan me voorstellen dat je soms een steek van jaloezie voelt. Ik zal me niet meer zo uitgebreid uitlaten hier.

Succes allemaal en ik laat nog wel weten of alles goed blijft gaan af en toe en om jullie verhalen te lezen als jullie dit goed vinden.

Liefs Angel

Shandro-Mirjam ik heb de testen van Sensitest ook gebruikt. Heb helaas alleen negatief mogen testen maar naar mijn idee zijn ze wel goed. Heb ze gisterochtend weer besteld en vandaag zaten ze weer netjes bij de post.

Angel-sky je moet je niet inhouden hoor met het vertellen van je verhalen. Is toch heel erg leuk om je verhalen ergens kwijt te kunnen. Ik was degene die aangaf weleens jaloers te zijn om te lezen dat iemand zwanger is maar daarom vind ik het niet minder leuk om te horen hoe het jullie vergaat.

Krijg zelf steeds meer het gevoel dat het raak is. Heb echt al de hele week een zeurderig gevoel in mijn buikje en dat is absoluut niet het gevoel dat  ik ongie moet worden. Ook is mijn buik al helemaal hard en opgezet en pijn in mijn onderrug. Duimen dus maar.

Chantalle vervelend trouwens dat het er weer naar uit ziet dat de rdtjes langs gaan komen.

Debbie

Joepiedepoepie!!GOED NIEUWS, BEN ZWANGER!
Dacht egt van niet, maar mijkn test geeft echt aan van wel!!
Had al 2 dagen veel buikpijn en last van beetje bloedverlies(bruin=oud). En dacht ik test gewoon, als ie dan negatief is dan ben ik gewoon weer een beetje rustiger in de kop, maar het was positief!! super he?

en de erest?

Had al 2 dagen veel buikpijn en last van beetje bloedverlies(bruin=oud). En dacht ik test gewoon, als ie dan negatief is dan ben ik gewoon weer een beetje rustiger in de kop, maar het was positief!! super he?

en de erest?

en de erest?

en de erest?

Terug
Bovenaan