Wie NOD in augustus? DEEL 2

Ramona. Saskia en Lien, wat vervelend nieuws zeg voor jullie. En ramona ik snap dat je even helemaal gek wordt van al die verhalen hier. Ik had dat ook heel erg hoor. Nou ja je wordt niet gek van de verhalen, maar je maakt jezelf er wel gek mee natuurlijk. Dat had ik ook. Sterkte.

Bears en Mirjam ik blijf duimen voor jullie, spannend hoor.

Vandaag eerste dag weer gewerkt. Vanmiddag veel last van buikpijn en verloor voor het eerst wat rotzooi, op het zo maar te noemen. Het was geen bloed. Ik gelijk in de stress natuurlijk. Ben zo bang dat het mis gaat.
Ik had dokter al gebeld voor afspraak, maar kwam er weer eens niet tussen. Dan had tenminste iemand mij gerust kunnen stellen.
Hopelijk is het allemaal normaal. Verder erg moe. Dus ik ga zo eten koken en dan lekker rustig op de bank liggen.

Fijne avond meiden. liefs

Oh ja Lien en Ramona, ik was vanaf het stoppen met de pil ook hooguit twee dagen ongie, echt heel raar. Maar blijkbaar toch allemaal prima.

naam
leeftijd
ronde

kindje

nod augustus

busababe

27

1e

1e

petra

29

12e

2e

debbie

1e

2

april

1e

2e

liss

23

2e

1e

joke

26

11e

1e

ester
27
3e
1e

elpro

22

4e

1e

6

anke

35

2e

1e

7

lien

28

2e

1e

mirelle

3e

3e

8

wietske

38

14e  

1e

bloempje

23

1e

happy

32

2e

babeken

25

9e

1e

essie1981

26

2e

1e

maike sanne
24

3e

1e

mk

bloemetje
22
4e
1e

ikke44
 21

1e

ramona
 24
3e

1e

leepat

26
20e

1e

gyn 2/7

patries

26

4e

2e

12

joepie

25

6e

1e

angel sky

28

7e

1e

joppeke

38

2e

1e

12

Esseltje

30

7e

1e

wen

29

1e

1e

damienne
23
1e
1e
14

saskiavs77

28

1e

1e

mirjam
23

1e
15

mamoetje

19

8e

1e

tutti frutti

21

2e

2e

18

linda

Keetje80        
28

27
2e

3e
2e

1e
19

chantalle

23

2e

2e

21

chanaty
28
1e
2e
22

mama_iris
24
4e
2e
22

russell
26
2e clomid
1e
22/23

sonja1983
25
5e
1e
23

mama2006

27

3e

2e

24

angel82
25
2e
2e
24

nathalie
24
6e
1e
25

ille81
27
2e
1e
25/26

ukkepuk1979

29

2e

1e

26

angela

29

1e

1e

26

84joyce84
24
3e
1e
26

bears

31

5e

2e

27

benB

1e

1e

28

ZWANGER

welke ronde?

hoeveelste
kindje

uitgerekend

ester

27

3e ronde

1e kindje

april 2009

bloempje

23

1e kindje

april 2009

bloemetje
22
4e ronde
1e kindje
17 april 2009

Ikke 44
21

1e kindje
18 april 2009

angel_sky

28

7e ronde

1e kindje

21  april 2009

Hi Meiden was ik ook weer ff snel voordat ik de vaat ga wegwerken en lekker zwemmen. Daarna ff langs de schoonouders van mijn broertje. Daar komen mijn ouders ook, mijn broertje en zijn vriendin zijn weer terug vanuit Kreta. Dus ff kijken hoe vies bruin hij is.

Ramona jammer dat je toch ongi bent geworden meis. Wens je heel veel geluk en wie weet komen we elkaar nog eens ergens tegen hier op het forum. Snap wel dat je nu ff wat afstand wil. Succes!

Mirjam & Patries spannend hoor. En Tuti Futi (ofzo hihi) hoe is ie met jou?
Zijn wel veel  maar gelukkig ook een aantal  er tussen! Wie volgd?

Angel_sky het is normaal dat je wat buikpijn en zeurend gevoel in je buik hebt hoor meis. Bloemetje heeft het ook en heeft vandaag de dokter gebeld las ik. Zolang je geen bloed verliesd of mega veel slijm was het goed, las ik geloof ik. Probeer lekker te genieten.

Tuurlijk denk ik er ook wel eens over na van stel mag zwanger zijn wanneer vertellen we het dan. Ik denk dat wij het ook wel eerder vertellen dan de echo. Denk dat mijn ouders het toch wel opmerken. En idd als het mis gaat dan wil ik denk ik hun ook wel vertellen. Maar ach eerst maar eens zwanger mogen worden. Dat vind ik al heel spannend. Dan zien we dan wel wanneer we het gaan vertellen.

Wens jullie hele fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

Hi Meiden,

Vanavond ga ik gezellig met een vriendin ergens iets drinken. Wilde toch nog even kijken wat voor berichtjes er vanmiddag bij zijn gekomen maar dat is nog niet veel.

Ramona, balen dat je toch weer ongie bent geworden. Snap heel goed dat je even niet meer op het forum wil meekletsen. Het is inderdaad soms zo frusterend. Vind het hartstikke leuk als iemand zwanger is maar toch gaat er soms een steek van jaloezie door me heen. Zeker als iemand meteen al bij de eerste ronde zwanger is. Hoop dat ik daar niet de enige mee ben.

Wij blijven in elk geval volhouden. hihi. Heb vanavond met mijn man overlegd en we gaan zaterdag een eerste test doen. Wij gaan 's middags naar mijn zusje en mocht ik zwanger zijn dan willen we het meteen vertellen. Zie haar niet elke week omdat ze niet in dezelfde provincie wonen. De volgende keer dat we haar dan zien duurt dan weer even. Kan natuurlijk zijn dat ik dan toch te vroeg ben maar dat zien we dan wel weer.

Debbie

Hoi! Hier is de ongi zo goed als over! Gelukkig! Verder is nu het gewon trug wachten...

Angel Sky, kan best begrijpen dat je 't moeilijk hebt om zo iets tofs geheim te houden. Ik denk dat ik ook onmiddellijk mijn ouders zou inlichten...

Lien, men zegt toch dat alle mooie dingen in 3voud komen, dus wie weet, verjaren, nieuw huisje en zwanger... Dat zou idd wel mooi zijn! Alvast succes!

Mirjam, hopelijk wordt dat dan een positieve test!

Nathalie, blijkbaar nog steeds niet volledig ok, lees ik? Is toch wel al even aan de gang hé? Wat vervelend! Hopelijk snel trug de oude meid!!

Debbie, ik duim voor je!

Ramona, jammer dat je ons even verlaat maar toch succes hoor!

Tot later dames!

Babeken

Hoi Meiden,

Ik mag me helaas bij de lijst van september gaan toevoegen. Bij mij zijn de rd aangekomen, meer als een week te vroeg. Ik snap er niks van. maar ja. Ik had ook niet kunnen verwachten in een keer zwanger te zijn. Maar je hoop er toch een beetje op.

Ga nu op babybrabbel maar mijn NOD voor september berekenen en me daar straks aanmelden.

Voor degene die zitten te wachten en hopen dat de rd's niet komen, IK duim voor jullie!!

Veel liefs mij

hoi dames,
ik kom nog eens schrijven hier *schaam schaam*.
Ben even niet hier geweest.
Angel sky en ikke, van harte gefeliciteerd meiden, fijn gevoel he?

angel sky, ik heb ook zeer regelmatig buikpijn(bij mij ook van darmen denk ik)
had gister vk gebeld voor een afspraak.
ook meteen gevraagd naar die buikpijn. zolang je niet teveel slijm verliest, of geen bloed verliest, is er waarschijnlijk niets aan de hand.
zij het steken die je hebt in je buik?
dat is waarschijnlijk baarmoeder die aan het groeien is, en de banden die aan het rekken zijn, wat soms behoorlijk onaangenaam kan zijn. en onaangename buikpijn was volgend vk erg normaal en hebben bijna alle zwangere vrouwen.
je baarmoeder gaat ook je organen wat aan kant duwen, dus je darmen en blaas. ook daar kan je last van hebben.
ik hoop dat ik je hier een beetje met heb gerustgesteld.

jammer dat er zoveel dames ongi worden, hopelijk volgen er nog een paar me op.

liefs

Terug
Bovenaan