A
Anoniem
Guest
Ramona. Saskia en Lien, wat vervelend nieuws zeg voor jullie. En ramona ik snap dat je even helemaal gek wordt van al die verhalen hier. Ik had dat ook heel erg hoor. Nou ja je wordt niet gek van de verhalen, maar je maakt jezelf er wel gek mee natuurlijk. Dat had ik ook. Sterkte.
Bears en Mirjam ik blijf duimen voor jullie, spannend hoor.
Vandaag eerste dag weer gewerkt. Vanmiddag veel last van buikpijn en verloor voor het eerst wat rotzooi, op het zo maar te noemen. Het was geen bloed. Ik gelijk in de stress natuurlijk. Ben zo bang dat het mis gaat.
Ik had dokter al gebeld voor afspraak, maar kwam er weer eens niet tussen. Dan had tenminste iemand mij gerust kunnen stellen.
Hopelijk is het allemaal normaal. Verder erg moe. Dus ik ga zo eten koken en dan lekker rustig op de bank liggen.
Fijne avond meiden. liefs
Bears en Mirjam ik blijf duimen voor jullie, spannend hoor.
Vandaag eerste dag weer gewerkt. Vanmiddag veel last van buikpijn en verloor voor het eerst wat rotzooi, op het zo maar te noemen. Het was geen bloed. Ik gelijk in de stress natuurlijk. Ben zo bang dat het mis gaat.
Ik had dokter al gebeld voor afspraak, maar kwam er weer eens niet tussen. Dan had tenminste iemand mij gerust kunnen stellen.
Hopelijk is het allemaal normaal. Verder erg moe. Dus ik ga zo eten koken en dan lekker rustig op de bank liggen.
Fijne avond meiden. liefs