Wie NOD in augustus? DEEL 2

Hi Meiden,

Welkom Diaanmike heb je ff op ons lijstje gezet meis, spannend hoor
Hoop voor jullie dat het raak is, want 12 rondes is niet niks. Hopelijk heeft de clomid zijn werk gedaan. Russel moest je vandaag naar het ziekenhuis meis?

Angel82 heb je niet een beetje te vroeg getest? 24ste is toch pas je nod? Super zeg dat je nu al licht streepje hebt. Hopelijk het weekend een dikke streep!

Linda hahah wat lief hoe je mannetje reageerde, echt alles in 1 zin idd. En tja jullie bepalen of het te snel is voor een 2e of niet hè. Veel geluk! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Wat zit vreugde en verdriet op dit moment dicht bij elkaar zeg.

Blij voor Linda en de andere meiden  en verdrietig voor Maike Sanne & Angel_Sky
Angel82 hopelijk dat jij het weekend weer positieve test in handen hebt meis
En Mirjam voor jou is het ook spannend. En ben benieuwd hoe het met Joppeke & Tuti is. En de rest van de meiden natuurlijk, want voor nog best veel meiden is het spannende zo aan het einde van deze maand. Waaronder ikzelf.

Ik weet ff niet meer wat er allemaal gezegd is, sorry dat ik niet overal op gereageerd hebt. Ik leef met iedereen mee.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Angel sky: Meid heel veel sterkte met dit verlies. Ik snap best dat je afstand neemt het is ook niet niks.

Diaanmike: Ik moet zo vroeg naar het ziekenhuis omdat als ik morgen ongie wordt ik zondag moet beginnen met de kuur. Ik moet morgen werken dus kan dan niet heen. Ze heeft niet gekeken met een echo omdat ik morgen of zaterdag al ongie moet worden. Ik hoop dit natuurlijk niet. Wanneer heb jij ook alweer je NOD?

Ik mag nu nog twee keer een kuurtje clomid hebben en als ik dan nog steeds niet zwanger ben wil ze via een kijkoperatie mijn eileiders gaan bekijken en schoonmaken. Nu zit ik daat niet zo op te wachten dus hoop gewoon dat ik deze ronde geluk heb of anders de volgende twee ronden.

Groetjes Russell

Hoi allemaal,

Angel_sky en Maike sanne wat ontzettend verdrietig voor jullie! Ik wens jullie veel sterkte en alle goeds voor de toekomst (hopelijk gaat het over niet al te lange tijd wél goed)!

Hier nog steeds dezelfde klachten, heb een vol gevoel in mijn buik,  vooral voor en na het plassen, en  soms nadat ik iets gegeten heb een vlaag van misselijkheid en nog steeds moe. Mijn broeken zitten ineens ook wat strakker!
Mijn borsten zijn ook weer wat gevoeliger geworden maar dat komt misschien omdat mijn NOD morgen is.
Ik word helemaal gek van mezelf, zit nu op de sensi testen te wachten, die komen als het goed is vandaag met de post en dan ga ik meteen testen.
Als het niet raak is, geeft dat me in elk geval wat meer rust, want nu lig ik elke avond te piekeren pffff!

Chanaty, ik wil je niet ontmoedigen ofzo, maar als je NOD morgen is kan dit geen innesteling zijn geweest.
Maar toen ik zwanger was van Iris heb ik ook bruine afscheiding gehad, dus blijf vooral hoop houden hoor!

Voor alle meiden die nog zitten te wachten: heel veel succes en uiteraard laat ik weten als ik getest heb!

Groetjes, Anna

Hey Nathalie,

Ik had mijn NOD naar voren gezet. Volgens de berekening op babybrabbel zou ik hem 23/8 hebben en kon ik vanaf 21/8 testen.
Hoop ook dat ik van het weekend een dikke streep heb!!!

Liefs

hey russel,

oh ja, dat is ook logisch :) dus je moet zondag ongesteld worden.. nou of eigenlijk: niet ongesteld worden en positief testen!!

spannend hoor.. ben echt heel benieuwd en hoop het zo!!

ik kan bijna niet meer wachten.. ging net naar de wc en had iets gelere afscheiding dan de afgelopen weken (spierwit) en ook een btje krampjes links onder in mn buik.. dus dacht direct: nee, geen ongesteldheid! dit is ook dag 26, dus dan zou het wel heel vroeg zijn..

denk dat ik een btje teveel hoop heb deze maand. pff dat wachten..

nou meid, succes en ben benieuwd!

groetjes!

AngelSky, meisje superveel sterkte! Weet dat we er voor je zijn als je toch eens jouw gevoelens kwijt wil!
Amai, kreeg er echt een krop van in mijn keel! Hoop dat je er snel bovenop komt en spoedig trug zwanger mag zijn!

Diaanmike, welkom en dat je snel zwanger mag zijn!

Tot later!

Babeken

Nou ehm....ik geloof dat ik zwanger ben?!?!  

Ik heb net getest met sensitest en ik heb 1 duidelijke controlestreep en 1 heel lichte teststreep.

Ik kan het nog niet geloven.....

Ik reageer wel weer even als ik weer terug op aarde ben.

Liefs Anna

Terug
Bovenaan