Wie NOD in augustus? DEEL 2

Diaanmike welkom hoop dat het snel gaat lukken.

Anna een licht streepje is toch een streepje niet waar.

Ik heb op babybrabbel verschillende data getest en kom toch steeds uit op 27 augustus mijn NOD. Maar ik wordt helemaal gek want sinds maandag al lichte bloeding. Eén keer wat heftiger alsof er een bloedvaatje geknapt is en daarna steeds lichtroze bij het afvegen. Ben wel stikmoe en had net vreselijk trek dat ik maar aan de sushi ben gegaan. Ook heb ik last van een opgeblazen gevoel en kom elke keer aan mijn boobies om te kijken of ze gevoelig zijn. Niet echt dus. Wordt er wel grazy van. Ach ja na mijn NOD zal ik wel meer weten.

Voor iedereen die vandaag NOD hebben succes.

Groetjes Md

Hoi Meiden.....ik kom net uit mijn werk en lees jullie berichtjes.
Gister had ik twee tranen gelaten, maar nu zit ik me hier kapot te janken achter de computer. Valt niet mee om positief te blijven, maar we doen ons best.
Verloskundige nog gebeld, maar die snapt er helemaal niks van. Ze zegt dat ze dit zo nog nooit eerder heeft meegemaakt. Zaterdag twee positieve testen en zondag een dikke vette positieve test binnen een minuut en nu dit...na 3 dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat kan je lichaam toch raar in elkaar zitten.
De miskraam is nog steeds niet op gang. Hopelijk komt dit snel!

Zo meteen met mijn mannetje ff lekker zwemmen, frustratie eruit zwemmen. Hopelijk zet niet juist op  dat moment de miskraam door.....want dan heb ik toch een probleem hahaha.....nou ja het personeel daar heeft dan een probleem.

Meiden nogmaals bedankt voor jullie steun! En ik hoop tot snel!

Liefs

Hoi, Ik ben nieuw hier wil graag even mee schrijven. Toch blij om te weten dat je niet de enige bent die bijna obsessief op haar lichaam aan het letten is. Ten eerste heel veel sterkte angel sky, echt heel naar voor je. Hoop dat je je snel weer een beetje beter voelt.
Heb vier maanden geleden ook een miskraam gehad   schijnbaar gebeurt het bij 1 op de 10 vrouwen, maar ja aan die wetenschap had ik ook niet veel toen....het blijft gewoon K**!!!
Na een maand weer gewone cycles gehad en eigenlijk niet direct weer mee bezig geweest om zwanger te worden. Ben wel gaan testen met ovulatietestjes om mijn cyclus te begrijpen om eigenlijk niet zwanger te worden (maakte ook niet heel veel uit als het wel was maar de insteek was niet).
Eerste maanden prima gegaan....behalve deze maand.....mijn lichaam vond het nodig om 4 dagen te vroeg een eisprong te hebben....dus precies raak......net de dag vantevoren toen ovu test positief was.
Nu in afwachting of ik zwanger ben ja of nee.......spannend hoor. Vind het wachten heel vervelend....allerlei kwaatjes die je denkt te voelen maken het ook niet makkelijker..
O ja...voor tabelletje.....ben 32 jaar, 1e kind ronde is niet echt  van toepassing.....26 augustus nod.......spannend......
Is het niet zo, dan  hebben mijn vriend en ik wel afgesproken om niet meer op te letten....gaan dan niet ervoor om precies op tijd te 'klussen' zoals het hier genoemd wordt, maar we zien het wel.....
Zo heel verhaal....maar hoi iedereen en hoop iedereen spoedig zwanger mag worden....

hej allemaal!!

Angelsky, wat spijtig, vind t echt erg voor je!!! Hoop dat je je gauw beter voelt, vind t echt een naar verhaal!! Heb je verder niks gevoeld vooraf? Leef met je mee!

En de rest al smilies en glitters erbij?

Met mij gaat t prima op nog steeds die buipijn en maagzuur na!
Heb straks nog een keer getest omdat ik dat dinsdag maar een keer had gedaan, maar die was gelukkig ook vandaag positief! grtjes

Jeetje Angel_Sky wat een vervelend nieuws zeg. Wens je heel veel sterkte en we hopen je weer tegen te komen en het mooiste is op een forum voor zwangere.

Ik heb daar net zoveel berichtjes zitten lezen dat ik niet weer weet waar ik op wilde reageren. Ga nog even kijken.

Debbie

Anna gefeliciteerd. Zoals er al meedere keren is gezegd een streep is een streep.
Licht of donker maakt niet.

Chantalle heb je al gekeken wanneer je bent uitgerekend? Mooi om te horen dat het goed met je gaat.

Ci lo leuk om nog af en toe een reactie van je te lezen. Je blijft toch met ons meeleven. Hoe gaat het met jou? Trek je het een beetje?

En voor iedereen die weer nieuw zijn. Gezellig dat jullie meekletsen.

Debbie

hai bears
met mij gaat alles goed alleen erg moe
maar goed dat hoort erbij
vandaag 9 weken + 4 dagen zwanger
nog 2 weken en 4 dagen en dan eindelijk de echo
met jou ook alles goed verder
liefs ci lo...

mama iris
van harte gefeliciteerd
jij stond toen geloof ik ook op het juli lijstje of niet
nou geniet ervan meid