Wie NOD in augustus? DEEL 2

he jeetje diaanmike....wat onwijs vervelend.....Laag progresteron houdt ook meteen in dat het niet meer kan of is er nog steeds een kleine kans??
Voor alle wachtenden die vandaag mogen testen.....onwijs veel succes...hoop het voor jullie!!!!
Hier is alles rustig. Beetje buikkramp maar voor de rest geen klachten. Ik moet heel hard aan een opdracht maar het wil maar niet zo lukken. Beetje afgeleid de hele tijd maar daar zullen er hier wel meer last van hebben.
Nou ik ga maar weer gauw verder.....doei.......

He Hoi,

nou eerlijk gezegd weet ik het niet precies. ik weet dat normaal gesproken wordt geprikt op progesteron om te zien of er die maand een eisprong is geweest. maar ik wist al dat ik een goede eisprong heb gehad deze maand, en ook op de goede tijd geklust. dus de gyn zei ga dat we een erg goede kans maken deze maand.

maar goed, nu lees ik dus op internet (wat ik eigenlijk niet moet doen, want dan lees je altijd de slechte dingen haha) dat als je zwanger bent, je veel progesteron aanmaakt. en mijn progesteron is laag..

ze zei dat ik gewoon even moest afwachten, dat ze er op dit moment nog niets over kan zeggen. als ik toch een bloeding krijg, moet ik bellen voor een nieuwe ronde clomid..

dankje voor je berichtje.

jij bent ook aan het wachten? wanneer is je nod?? volgens mij zijn er vandaag een aantal die hun nod hebben, dus voor al die dames: heeeel veel succes, ik ga voor jullie duimen en hoop dat iedereen 2 strepen krijgt!!!

groetjes

Hoi daanmike...
Ja op internet moet je nooit teveel zoeken ja (ik doe het ook veel te vaak...)
Klopt...ik ben ook aan het wachten. Nod is als het goed is op de 26e maar kan ook iets later zijn. Ik had een beetje een rare cyclus deze maand. Waren ovutesten aan het doen om eigelijk niet zwanger te worden (ook niet erg als het wel gebeurde) en eisprong kwam ongeveer 4 a 5 dagen vroeger dan normaal...dus raak op de dag af....
Heb er vanaf dat moment gewoon 14 dagen bij geteld en we zien het wel. Paar maanden geleden miskraam gehad door spiraal die was verzakt en sinds dien is mijn cyclus een beetje raar. Vandaar ook dat ik geen anticonceptie meer heb (kan niet tegen hormonen van pil en nuvaring en wou niet meteen nieuwe spiraal voor korte tijd). Ben ondertussen ook 32 en dan heb je iets van hormonen die gaan roepen...., dus het is zeer welkom!!!
Hoop voor jou dan het ook snel goed gaat!!!
Groetjes........

Tis spannend hier meiden. Heeft gyn ook gezegd hoe hoog dat gehalte dan ongeveer moet zijn Diaanmike, of heb je dat opgezocht op internet en je druk gaan maken, hihih
Snap het wel hoor, tis heel spannend allemaal

Angel82 & Mama_Iris weten jullie al meer?

Hier ergggg moe, kan mijn oogjes bijna niet open houden dus hou het kort

Liefs Nathalie

Hoihoi,
Daar ben ik weer moest veel werken deze week.
Dinsdag zou ik volgens de cyclus van 35 dagen ongi moeten worden dat is de laatste 3 maanden zo geweest maar goed niet dus. Kon het toch niet laten om woensdag even een test te doen en die was negatief. Maar goed tot op de dag van vandaag is er nog steeds niets aan de hand.
Bij mijn zoontje waren de eerste testen ook negatief en bij 9 dagen overtijd positief dus wacht ik maar even tot komende woensdag.
Ben benieuwd. Jullie horen nog van me.
Groetjes Patries

hey nathalie,

haha ja erg he, ze heeft er niets over gezegd, maar ik kijk natuurlijk weer op internet en zie die rare dingen.. nou ja, moet ik ook niet doen.. we wachten wel af..

Logisch want je wilt natuurlijk weten hoe of wat. Maar staan veel negatieve ervaringen op i-net natuurlijk. Als positief is dan hebben ze weinig om over te schrijven, hihih.
Kijk naar ons. Als wij meteen zwanger zouden zijn, zouden we ons waarschijnlijk ook niet aanmelden op forum. Alhoewel, het is wel heel gezellig natuurlijk. En ik zit hier ook al vanaf begin dat ik gestopt ben met de pil. Gewoon omdat ik idd ook info zocht. Ik lees niet meer zoveel op i-net dan maak ik mezelf alleen maar gek mee
Ben deze ronde verbasingwekkend rustig zo voor mijn nod, hihih

Patries spannend meis. Hoop dat als ik terug ben van vakantie dat je dan positief hebt getest.

Liefs nathalie

Hallo daar ben ik weer.

Ik zou vanavond opnieuw gaan testen, dit keer met predictor maar ik heb (samen met mijn mannetje) besloten dat ik tot morgenochtend wacht.

Ik ben zooo bang dat het weer negatief is!

Ondertussen ben ik nog niet ongi maar mijn man zei je bent wel vaker laat geweest.
Dat is wel waar, maar toen had ik nog niet deze klachten...
Plus dat ik al 1x positief heb getest (wat hopelijk geen foutje of fata morgana was )

Vanmiddag op mijn werk voelde ik me echt naar, steekjes en een rotgevoel in mijn buik (heel ander gevoel dan dat ik ongi moet worden). Vooral voor en na het eten.
En ik ben echt al honderd keer naar de wc geweest vandaag en dan waren het hele kleine plasjes terwijl ik onwijs nodig moest steeds.
Mijn broek zat niet lekker dus toen heb ik de knoop maar los gedaan (had er toch een lange blouse overheen haha).

Hopelijk zit het allemaal niet tussen de oren en geeft de test morgenochtend eindelijk een duidelijk streepje aan.

Heeft iemand ervaring met predictor? Je kunt hem vanaf je NOD al gebruiken las ik maar is het niet beter als je later test?
Ik heb hem vroeger ook gebruikt, maar dat was pas toen ik een week overtijd was!

Wat een zenuwengedoe pffff!

Tot later, ik ga zo mijn bedje in, ben helemaal op.

Liefs, Anna  

Terug
Bovenaan