Wie NOD in augustus? DEEL 2

Bloemetje,

Bedankt meid de tranen vloeien hier ook nog rijkelijk hoor. Kan het nog moeilijk bevatten...

Mama iris van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en nu maar lekker gaan genieten.

Russel wat geweldig eindelijk na 1,5 jaar een positieve test ga maar lekker genieten,

Liefs Linda,

Russell: o dat maakt me wat vrolijker vandaag!!! gefeliciteerd meid.
Ik gun het natuurlijk iedereen, maar iemand die al 1,5 jaar probeert helemaal!!!!

Liefs Mama2006

Gefeliciteerd mama iris en Russell.....wat een goed nieuws.............Hoop dat er nog veel meer as mama's goed nieuws hebben de komende dagen!!!!

Gefelciteerd mama iris en Russell wat goed nieuws weer.

Ik was degene die zaterdag zou gaan testen maar heb  het uitgesteld tot vandaag.  Helaas heb ik vanmorgen negatief getest. Sta pas voor woensdag op de lijst omdat ik uit   ben gegaan van een langere cyclus net als afgelopen maand maar wilde vanmorgen echt weten of het al gelukt was.
Nu heb ik vanavond ook het idee dat ik toch ongie ga worden. Volgens mij heel licht roze afscheiding bij afvegen. Maar was zo licht dat het ook een vlekje op mijn oog kan zijn. hahaha.

Heb ook de afgelopen drie dagen nergens meer last van dus de test zal wel echt goed zijn. Helaas. Afwachten maar weer wat het de komende dagen brengt.

Debbie

Hoi allemaal!

Amai meteen 2 in 1 keer! Dikke proficiat aan mama iris en Russell! Succes met jullie zwangerschap hoor!
Debbie, vervelend van die negatieve test! Hopelijk snel positief nieuws meid!

Groetjes

Babeken

Jaaaaaaaaaa Russell wat goed!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd, wat super voor jullie zeg, eindelijk na zo'n lange tijd!

Hoe voel je je? Heb je veel kwaaltjes?

Ik begin nu steeds vaker misselijk te worden, maar dat zie ik als positief, dan weet ik in elk geval dat ik zwanger ben hahaha .
Zoet eten breekt me in elk geval al op, raar he terwijl het nog zo pril is...

Maar we duimen en bidden dat het allemaal goed mag blijven gaan en ik wens je een heerlijke zwangerschap toe!

Liefs, Anna

hallo allemaal
mama iris gefeliciteerd.
helaas ben ik zaterdag ongie geworden dus op naar de volgende ronde
chanaty, 28 jaar 2e ronde, NOD op 21 september, 2e kindje
Iedereen succes
liefs chanaty

Terug
Bovenaan