Wie NOD in augustus? DEEL 2

Ik kwam bij toeval in topic 35+ ging mis, en toen las ik de naam wietske dus ik ff gaan lezen. Blijkt idd de wietske van ons lijstje en ze is helaas ongi geworden, dus dat heb ik ook ff veranderd. Vind het wel jammer dat die meiden het hier dan ook niet ff komen zeggen.

Hoe gaat het met iedereen. Sky hoe voel je je meis?
Ramona hoe gaat het met jou? Heb jij ook nog weer getest meis?
Hoop zoooo dat jullie 2 dikke strepen krijgen. Nog meer meiden rond hun nod
Spannnedddd *duimduim* laat aub iets van jullie horennnn!

Liefs Nathalie

Bears, een happy birthday voor jouw kleine meid!

Angel Sky hopelijk ben je inderdaad zwanger!!! Duim alvast voor je!
Kan je wel wachten tot maandag voor de volgende test? Misschien morgen ochtend terug testen??

Hier dag 3 van de ongi, nog 2 dagen en die is ook terug achter de rug, dan kunnen we weer beginnen uitkijken naar den klusweek!

XXX
Babeken

Zoals ik deze week nog dacht misschien wel zwanger te zijn denk ik dat nu niet meer. Heb af en toe had gevoel ongi te worden en ook zijn mijn borsten niet meer gevoelig eigenlijk ben ik alleen nog moe. Maar ik denk dat dat komt van alle drukte rond ons huwelijk de verjaardag van Eva en de verbouwing. Ik ben nog niet ongi dus er is nog hoop maar ik denk niet dat het gelukt is deze keer.

Hoe is het met de rest het is zo rustig!

Liefs Linda,

Denk dat iedereen lekker aan het genieten is van het mooie weer Linda
Zo word je keer op keer met je gevoel heen en weer geslingerd hè meis
We blijven duimen hoor!

Liefs Nathalie

nog steeds niks hier.
hou het kort want ben aan het genieten
van goede weer.
het feestje was super.
de kleine van mijn vriendin is 8 uur later geboren.
tot ziens tot maandag

Hallo daar ben ik weer, ik moest weg vanmiddag. Gelukkig wat afleiding.
Dank jullie voor de lieve reacties, echt lief!

Nathalie ik heb getest met matcare. Ik zit nu op dag 34. En ik mocht aflezen na 3 minuten en binnen 15 minuten. En iets na de 3 minuten verscheen er langzaam een streepje.
Ik heb straks een clearbleu test gehaald en ik kan inderdaad niet wachten tot maandag, dus ik test morgenvroeg nog een keer. Zijn we wel weer vroeg wakker hahaha.
Ik voel me verder prima en heb eigenlijk nauwelijks ergens last van, behalve soort van ongiepijn, harde ontlasting, veel witte vloed en af en toe misselijk. Maar dat was het wel. Ik ben wel onrustig en wil meer zekerheid!!!!! Mijn vriend en ik zijn al de hele tijd aan het dagdromen....heerlijk, maar we zijn bang te enthousiast te worden zodat het dadelijk toch tegenvalt. Maarja op de test staat dat hoe licht de streep ook is, de test wel positief is. Hopelijk is de volgende test ook positief.
En als dat zo is zal ik zeggen hoe ik me dan voel oke.

Ramona hoe is het met jou?

liefs

Fijn nog geen rd-tjes voor Mirjam *duimduimduim*
Gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Zoontje of Dochtertje?
We horen het maandag vast uitgebreider! Fijn weekend nog meis!

Streep = Streep meis, als ie na 3 min licht zichbaar was. En binnen 15 minuten is afgelezen. Ik heb zelf ook matcare testen deze ronde. Bevalt me erg goed. 31 juli test gedaan omdat ik niet zeker wist of ik wel rd-tjes had omdat ik maar heel weinig verloor. Maar die was echt negatief en kon je echt niet erin kijken hoor. Ze zijn heel gevoelig. Hoop dat die van Clear Blue ook positief aangeeft. Heb wel eens gehoord dat het daarbij iets langer duurt. Maar ook wel positieve verhalen over. Dus als ik wakker ben kijk ik meteen ff, hihih

Liefs nathalie

Dank je!
Ja deze testen bevallen me ook goed. Heb er ook al een paar keer, vorige week en maanden geleden mee getest en er was echt niks zichtbaar dus ik geloof ook dat je er niet doorheen kan kijken.M aar je wilt toch gaan vergelijken. Dus toch maar clearblue ook al is die rete duur. En dan heb ik nog geen eens de digitale.
Oh ik vind het zo spannend. Als ie nou maar niet ineens negatief is....nee dat zal wel niet.

Jij moet nog even geduld hebben he Nathalie? Een weekje nog toch. Ik hoop het zo voor je! Ik duim zeker met je mee.

Mirjam voor jou ook spannend hoor.....duimen duimen duimen

Terug
Bovenaan