Hee meiden, ik had het van de week over een droom van mij..
Nu was ik gisteravond bij mijn ouders thuis en ik heb voor de zekerheid de badkamer gemeden. Ben ook nog niet ongie, maar morgen denk ik toch even een testje doen!
Maandag ga ik een bloedtestje doen, om te kijken of ik toxoplasmose heb, volgens mij kunnen ze ook zien of je antistoffen ervoor hebt. Vind ik wel belangrijk, want ik heb twee katten en mijn man die wil er dus echt niet aan. Hij wordt al misselijk bij het idee van de bak verschonen, dus tja, om daar nu elke keer mijn moeder voor te laten komen, terwijl ik het eigenlijk niet gelijk wil vertellen, wordt een beetje lastig!
Maar goed, de misselijkheid is wat minder geworden, maar dat komt misschien wel door het verstandige besluit van een droog beschuitje met thee 's ochtends... Ik heb verder geen last van ongie verschijnselen, behalve dan een megapuist die doorkomt op mijn kin, maar ja, dat kan ook met zwangerschap, want heel mijn hoofdhuid is een stuk vetter!
Ik laat maandag weer wat horen en dan lees ik ook even bij, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad, stelletje kletskousen ;-)
Fijn weekend verder iedereen!
xxx