Lieve meiden, de laatste dag van augustus en ik kom met goed nieuws terug van vakantie. Ik zie dat jullie het goede, verheugde, onwerkelijke nieuws al weten.
Ikke !!!
Ci Lo je kreeg deze ronde idd gelijk meis, maar ik had het echt NIET verwacht! Ik was zooo bang dat ik weer negatief zou testen. Was de 26ste zo zenuwachtig, omdat dat dag 31 al was en nog geen td-tjes en ook nog geen tekenen. Ik durfde niet te testen, was mijn testen eerst ook nog eens kwijt ook, hihih.
Ik zie dat er een aantal zwanger meiden zijn bijgekomen. En dat het voor een paar nog onzeker is. Klarie, ik kon jou niet vinden op het lijstje, wou je ook op het zwangere lijstje zetten, sta je er met andere naam op?
Wel jammer dat niet iedereen heeft laten weten hoe het gaat.
Tuti jeetje meis nu 2 weken overtijd en nog geen duidelijkheid. Zou je niet eens naar huisarts gaan? Misschien kan die bloedtest doen ofzo. Ik ga nu ff bij september lijstje binnen spieken en vertellen dat ik niet meer kom, hahah. Al kom ik vast wel ff spieken hoe het bijvoorbeeld met Busbabe gaat, hihih. Ohh kan het nog niet geloven meiden. Ineens mezelf op zwangere bankje zetten ipv anderen. Ik hoop echt dat alles goed mag gaan. Ci Lo ik kom snel ff bij jullie in andere topic kletsen okay?
Liefs Nathalie