Wie NOD in augustus? DEEL 2

nou tuttie fruttie
wat is er uit gekomen met de test
2 weken is wel heel erg lang nl
liefs ci lo...

Bedankt voor alle reacties! Ik ga er voorlopig maar even vanuit dat mijn cyclus van slag is en dat ik dus niet zwanger ben... Ik wacht gewoon nog een weekje en als ik dan nog niet ongi ben dan probeer ik wel een andere test.

Hallo meiden
Ik lees hier al mee vanaf juni maar reageerde niet zovaak omdat ik er anders teveel mee bezig ben. Maar kom nu wel het goede nieuws delen!!!

HOERA ZWANGER!!!!!

Mijn nod was 23 aug, maar vorige maand was ik te vroeg met testen. Nu dus (te?) lang gewacht maar positief!! Joepie!!

Ik hoop dat jullie ook allemaal binnen een maand een dergelijk bericht kunnen plaatsen!!

Oja, het is ons derde kindje, we hebben al twee meiden van 2enhalf en 1!
Druk maar leuk!

succes allemaal die nog wachten en gefeliciteerd aan de andere zwangere dames!!

xxxxxxxx******************xxxxxxxxxx**************

xx Klarie

hey ci lo

ook deze keer was de test weer negatief. ik ga volgende week nog maar een test doen die ik nog over heb. en dan weet ik het niet meer ben die testen nu echt beu.

ik ga maar wachten maby wordt ik toch nog ongi.
ik dacht leuk vakantie en dan weet ik waarschijnlijk wat maar maandag is mijn vakantie alweet over en nu weet ik nog niets hoewel niet ongi worden is ook wel lekker. maar niet als ook de testen negatief blijven in plaats van positief.
groetjes

lieveklarie
ik ken je nog van het juli lijstje
van harte gefeliciteerd meid
en geniet ervan

tutti frutti
wat balen meid
dat lijkt me zo irritant wat jij hebt
je weet gewoon niet waar je aan toe bent
en als je dan toch ongie moet worden nou laat het dan maar komen dan kun je weer verder toch zo kun je ook niets
liefs ci lo...

Klarie gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat goed dat je hebt kunnen wachten met testen. Nu had je vast een mooie dikke streep. Geniet van je zwangerschap.

Debbie

Hoi lieveklarie

Ik ken je ook nog van juli, gefeliciteerd!!
Geniet er van, meid

Liefs Mama2006

jeetje wat is het hier rustig
dat ben ik niet gewend van jullie
moet er niemand meer testen van jullie
ja sept komt ook al dichter bij
nou ik kom straks nog wel een keer kijken
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan