wie NOD rond 30 mei?

Hoi Saar,

Ik herken precies wat je zegt, ha ha!! Ik heb ook steekjes in mn onderbuik en met vlagen misselijk, maar dat laatste kan ook aan het weer liggen... Ik probeer er niet teveel over na te denken, maar lukt niet de hele dag, ha ha.
Ik ben ook aan het aftellen.... duurt nog zó lang...zucht

Succes met wachten.

Groetjes Anoek

Nou, hier nog steeds: dizzy, dizzy en nog eens dizzy!

Ik heb niet het gevoel dat ik flauw ga vallen hoor, alleen continue zo'n duizelige suis in mijn hoofd. Soms heftig, dan weer wat minder, maar wel steeds aanwezig.
Ach, als dit bij een zwangerschap hoort dan hoor je mij helemaal niet klagen, zo niet, dan vraag ik me toch af hoe ik zo duizelig kom. Niet echt iets voor mij normaal gesproken.

Temperatuur laat ook nog steeds een stijgende lijn zien (vandaag 37,1).
Dus de tekenen zijn tot nu toe nog gunstig.
Laten we er maar het beste van hopen, meer kunnen we er op het moment toch niet aan doen.

Hoe is het bij jullie?

Liefs,

Twinkel3

hai ladies,

vandaag weinig klachten, gisteren avond nog wel steekjes in mijn onderbuik. maar ja of dat iets te betekenen heeft................

twinkel: bij jouw gaat het de goede kant op niet!
het klinkt veel belovend!

nog 5 dagen!

liefs Saar

Hai dames,

hier is alles rustig hoor! Heb nergens last van (behalve van spierpijn: we hadden gisteren sportdag van het werk), voel me net als anders. Maarja: mn NOD is ook pas volgende week zaterdag, dus als het raak zou zijn hoef ik nu nog niets te voelen.

Probeer me niet al te druk te maken.

Twinkel3: spannend hoor! Ik hoop voor je dat het raak is! Saarj: voor jou natuurlijk ook! Maar het is/blijft afwachten.

Nou meiden, ik ga snel weer weg: we gaan een weekendje kamperen (hopen dat het een beetje droog blijft) en ik moet nog inpakken.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan