wie NOD rond 30 mei?

Hallo,

ik heb ook rond 30 mei mijn NOD.
Als mijn cyclus het zelfde is als vorige keer.
Oooh  inderdaad ik zie ook overal zwangere vrouwen en zelfs op mijn werk zijn er 3 zwanger dus het licht er overal dik op. Want ja de kwaaltjes enzo worden uitgebreid verteld. Is dus echt niet leuk. En wordt met een lach gezegt van Tja wacht jij nog maar een jaartje !!! maar ja ze weten ook niet dat ik een aantal maanden geleden gestopt ben  met de pil.

Ik heb nu ook niet de behoefte om het te vertellen.
Ach we klussen maar gewoon door en het moet wel leuk blijven.
Maar ben jij al naar de dokter geweest ?

We wachten in spanning af op naar  de magische 30

Groetjes

hoi twinkel en saar,en andere meiden natuurlijk
ik ben ook heel blij voor mijn schoonzus hoor,maar baal er soms weleens van waarom het bij een ander wel snel lukt(tenminste de mensen die ik ken dan)die waren wel allemaal zo zwanger,en voor mijn collega vind ik het ook leuk hoor maar dan denk ik soms weleens bij mijn eigenmaar eerst volgende week is afwachten,maar ben bang dat het een grote teleurstelling als ik weer ongi wordt....
twinkel;ga eerst maar eens lekker er een paar daagjes tussenuit,super hoor,lekker ervan genieten.
saar;ik kan jou woede ook erg goed voorstellen,ik zie iedereen om mijn heen maar zwanger zijn,wat twinkel ook al zei,maar we moeten maar posi blijven maar soms wel erg moeilijk he...en wanneer is je nod saar??
en die van jou twinkel??die van mij de 30e....
liefs mier

Hé SaarJ,

Herkenbaar hoor meid.
Wanneer iemand tegenwoordig vertelt dat ze uitgerekend is in die en die maand, weet ik ook meteen in welke maand het raak was. Ook vind ik het interressant om te weten hoe lang ze er op hebben moeten wachten (en vergelijk dit vervolgens meteen met mezelf).
Zo te horen ben ik echt niet de enige die hier last van heeft..., dus gelukkig kunnen we hier alles even lekker van ons af kletsen.

Ik kom nu toch nog maar even v/d bank, ik heb nog een hoop te wassen/ strijken voordat we op vakantie gaan en dat gebeurt (helaas) nog steeds niet door de kaboutertjes.

Liefs,

Twinkel3

PS: mijn NOD is donderdag de 31e Mier1980 (we waren tegelijk aan het schrijven, vandaar dat ik jouw vraag pas later las).

ik had het al gezien,saar ook de 30e natuurlijken twinkel 5junisorry

Ik kom ook weer even kijken! Nog 9 dagen wachten... arggghhhhh...Waarom kan je nietgewoon vlak na je ei testen??
Heb wel wat vage klachten, maar daar is het nog te vroeg voor, dus zegt niks. Wel heb ik sinds vandaag steekjes in mn onderbuik... Innesteling??? Ik weet het niet hoor.Gewoon maar afwachten tot na mn NOD. Die is trouwens ook op 30 mei!

Duim voor jullie allemaal!

Groetjes Anoek

hallo meiden,

even een update,
ik heb zo'n gevoel......................
heel raar.................
gisteren steekjes in mijn buik, en vanmorgen stond ik op en MISSELIJK!
en nu????? ik durf niet meer zo hard te hopen na al die teleurstellingen.
oh ja, en het lijkt of mijn tepels groter zijn dan normaal.
owwwwwwwww meiden, beeld ik het me in?
ik weet het gewoon niet meer.
ik wil best iedere morgen even overgeven, en pijnlijke borsten hebben, en moe zijn, en een hele dikke buik krijgen! ik heb het er allemaal voor over!

ik ben zo bang dat ik voor de gek gehouden wordt door mijn lichaam.
als ik het maar volhoudt om niet voor de 30 ste te testen als dit zo aan houdt.

liefs een zenuwachtige Saar

Terug
Bovenaan