Wie NOD tussen 1 en 7 mei?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,
Ik heb deze maand even weinig van me laten horen, moets even een adem pauze nemen.
maar nu ik mijn eisprong heb gehad, en weer op het wachtbankje zit, wil ik graag weer even kletsen met meiden die ook aan het wachten zijn.
Het is zo spannend weer iedere keer!
nu maar hopen dat het eindelijk gaat lukken.

groetjes Saarj ,   NOD 4 mei , ronde 17 voor ons eerste kindje

Hoi Saar J,

als het goed is moet ik ook mijn NOD begin mei hebben. Hoop stiekem dat het niet zo is, waar we wachten af. Dit is mijn aller eerste ronde voor ons eerste kindje. Ben benieuwd hoe het gaat. Jij ook veel succes! groetjes

quote: zonnestraal23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-04-2007 11:06:52'));

Hoi Saar J,

als het goed is moet ik ook mijn NOD begin mei hebben. Hoop stiekem dat het niet zo is, waar we wachten af. Dit is mijn aller eerste ronde voor ons eerste kindje. Ben benieuwd hoe het gaat. Jij ook veel succes! groetjes

eerste ronde! spannend zeg!
ik zal voor je duimen.
liefs Saarj

hallo meisjes,

Ik denk dat ik NOD rond 1 of 3 mei heb. Ligt er even aan hoe mijn cyclus verloopt. Dit is weer mijn 2e normale cyclus zeg maar. (ben in feb bevallen bij een zwangerschap van 22,6 wken) de vorige cyclus was 28 dagen en normaal gesproken was dit rond de 25 dagen.

Dus ik wacht met jullie mee.

Liefs talke

hallo damens

leef erg met jullie mee ik heb mijn nod 5 mei ik denk ook iedere keer nu ga ik niet meer steeds naar het forum maar naar mijn eisprong begind het toch wel erg te kriebbelen
dus we gaan maar weer geduldig afwachten dit is de tweede ronde na onze miskraam 23feb dit is nu ronde 7 alles bij elkaar nou ik hoop dat we allemaal geluk hebben en dat we allemaal naar januari toe mogen leven zou leuk zijn een kado in het nieuwe jaar.
heel veel geluk deze ronde damens en ik hoop wij ook weer.

ik duim voor jullie ++++++++++++++++++
groetjes geluk 1

Heeey Dames,

Hier nog een van begin mei! Wat zou het mooi zijn he als het nu zou lukken...... Ik zit nu in de 3de ronde. De eerste 2 rondes was ik er heilig van overtuigd dat ik meteen zou aantellen weet niet waarom maar dat dacht ik...... Nu begin ik steeds meer te denken datg het ook bij ons weleens heel lang zou kunnen gaan duren! Mijn 2 zussen zijn allebei al een hele tijd (langer dan een jaar) bezig en allebei nog kindloos..... Weet ook niet waar ik het vandaan haal om te denken ndat het bij mij dan wel meteen zou lukken maar ja dat was meer een gevoel. Helaas is dat nu weg en ben ik er nu niet meer zo zeker van! Maar ja we zullen wel zien. Manlief is ervan overtuigd dat het nu raak is dus ik hoop dat hij gelijk heeft! Ik ga voor jullie duimen en ik hoop dat we elkaar begin mei goed nieuws te vertellen hebben!

Liefs Miep

Ha begin mei NODders!

Ik kan me ook bij dit rijtje voegen! Zo tussen 2 en 5 mei is mijn NOD. Ook voor ons het eerste kindje, eerste ronde. Spannend hoor.

Ik duim voor iedereen dat de RD'tjes zich niet komen melden!

Liefs,

-drgini-

Hallo meiden,

we zijn toch weer met best veel. vorige maand was een vruchtbare maand. dat deze maand maar net zo vruchtbaar mag zijn, en dat we nu met z'n allen geluk hebben!
hier kunnen we elkaar op de hoogte houden van de verschijnselen.

liefs Saarj

Terug
Bovenaan