Wie NOD tussen 1 en 7 mei?

Hoi Dames, bij mij zijn de RD zaterdag gekomen, veel te vroeg, snap er niks van. mijn NOD zou eigenlijk pas 4 mei zijn, heel raar nu ineens een cyclus van 26 dagen terwijl mijn cyclussen altijd 32 of 33 dagen zijn.

op naar ronde 18.

liefs Saarj

Bah Saar,

Ik lees dat ze zich bij jou alweer aangemeld hebben!

Sterkte ..... Hoop dat het alsnog snel raak is!

Liefs Miep

Hallo dames,
Ik heb mijn nod ergens tussen 29 april en 11 mei , wat een lange tijd hé?!!! Mijn cyclus is de laatste tijd behoorlijk onregelmatig. De laatste keer zelfs 42 dagen!! Het is onze 1e ronde dus we zien het allemaal wel. Ik vind het wel weer erg spannend!!

Saar, vervelend dat de rd zijn gekomen en nog wel eerder ook, bah!!
Hoe is met de anderen??

Groetjes Tara

Ha meiden!

Bij mij zijn ze ook weer gearriveerd :( Gisteren, 1 mei, netjes na 28 dagen, terwijl de vorige twee keren ze iets langer op zich lieten wachten. Ik verwachtte ze nu dus ook aan het einde van de week, maar nee dus, m'n oude regelmaat is weer terug van weg geweest.

Op naar de volgende ronde...

Hopenlijk arriveren ze niet bij de rest! Zet 'em op!!!

Liefs,

-drgini-

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest en heb een inwendig onderzoek gehad (vreemde cyclus) en ze voelde helaas niets dat er op wijst dat ik zwanger ben.... Helaas, maar het is ook de eerste keer, dus had het ook nog niet echt verwacht.
Ik zie momenteel echt overal jonge moeders met baby's, ben er echt helemaal weg van! Kan niet wachten!

Net testje gedaan en helaas..... Ik ben wel 1 dag te vroeg maar ik kan me niet voorstellen dat dat verschil maakt!
Nou ja dames, op naar de volgende ronde maar weer

Hallo dames,
Ik begin nu echt buikkrampen te krijgen en had gisteren pijnlijke tepels: volgens mij zijn de RD's toch echt op komst....

En zoals ik al dacht........ daar zijn de RD! Weer precies op dag 28....... Soms denk ik dat de pil gewoon doorwerkt zonder dat ik hem gebruik! Nou ja op naar de volgende ronde maar weer!

Liefs Miep

Terug
Bovenaan