Wie nog meer half juni NOD?!

A

Anoniem

Guest
Haiiiiiiii...

Ik ben vorig jaar december bevallen van een prachtige zoon. Daar ben ik uiteraard heel blij, zelfs zo blij, dat ik wil proberen om weer zwanger te worden. Bij mijn vorige zwangerschap lukte het binnen 1 maand, maar we zijn nu al weer drie maanden aan het proberen, en nog geen resultaat. Maar ik weet het, er zijn genoeg vrouwen bij waarbij het nog veel langer duurt, ik weet het (ik heb mijn vorige zwangerschap niet voor niets, vanaf 6 weken zwangerschap,  meegedaan aan moeders voor moeders) en ben het ook zeker van plan om weer te doen! Vreselijk als je zo lang moet wachten op een zwangerschap!

In mijn geval mag ik natuurlijk absoluut niet klagen, kom op ronde drie, dat is doodnormaal... volgende week vrijdag heb ik mijn NOD. Ik heb mezelf beloofd om niet eerder te testen dan dat ik 1 dag overtijd ben! Vorige maand, had ik 4 dagen te vroeg getest, een vage streep! Ik dacht, yes..! Maar ik werd ongesteld... ik denk zelf een vroege miskraam, heb de h.a. ook nog gebeld, ze konden natuurlijk niets doen. Nouja... om een lang verhaal kort te maken, 13 juni is mijn NOD... wie nog meer?!

Liefs supermams

Hey

Ik heb 15 juni mijn NOD.
Afwachten maar weer.
We zijn nu bezig  met de derde ronde voor ons eerste kindje.
Ik heb deze week erge krampen in mijn buik.
En gewoon geen trek in eten, beetje misselijk.
Maar reken er maar niet op, valt het ook niet zo tegen.
Ook ik wil pas volgende week zaterdag gaan testen als ik niet ongi ben geworden.

Groeten Sonja

Hoi hoi,

Ik heb 20 juni mijn NOD en wij zijn helaas al bijna anderhalf jaar bezig.... een aantal maanden geleden zijn we er achter gekomen dat ik PCO heb (werd namelijk niet meer ongesteld dus ben maar naar de huisarts gegaan, die stuurde me meteen door naar de gynaecoloog). Zitten nu in onze 2e ronde met Clomid om een eisprong op te wekken, dat is de eerste ronde gelukkig meteen gelukt, maar goed ben toen wel ongesteld geworden dus niet zwanger, nu de 2e ronde bezig en heb net mijn eitje gehad dus nu weer 2 weekjes afwachten!

Groetjes,
Suus

Hoi allemaal,
Ben helemaal nieuw op dit forum.
Ben in maart van dit jaar gestopt met de pil.
Altijd veilig gedaan, want ik wilde eerst ontpillen en alvast starten met Etos Multi Zwanger Worden. Mijn cyclus bleef netjes 27, 28 dagen, maar de laaste keer 34 dagen!
Laatse menstruatie 20 mei gehad en sindsdien geklust, nu al een week raar gevoel in m'n buik... Ik ga uit van m'n langste cyclus en wil dus pas 24 juni testen. 'k Weet niet of ik zo lang kan wachten, maar ja...
Groetjes Keetje

Hey allemaal,

Ik ben in Mei gestopt met de borstvoeding en na drie weken werd ik ongesteld. Als mijn cyclus weer net zo regelmatig is als voor de zwangerschap zou ik de 21ste ongesteld moeten worden. ik hoop het natuurlijk niet, want dan ben ik misschien wel zwanger

Sonja suus en keetje gaan jullie voor je eerste kindje??

Supermams waarom wil jij weer zo snel zwanger worden?? Als ik goed geteld heb is je zontje nu een half jaar klopt dat??

Hoe oud zijn jullie allemaal??
Wat betekend NOD?? kan iemand mij dat vertellen.

groetjess

hey

ik ben bijna 25 volgende maand jarig
NOD = niet ongestelde dag
ja wij zijn bezig voor ons eerste kindje
afgelopen  zondag/maandag  goed mijn eisprong gevoeld en ook de ovu  testen gaven  twee streepjes.
nu maar weer afwachten of het gelukt is.
heb we een regelmatige cyclus van 31 dagen en voel mijn eisprong goed dus  hoop dat het toch snel gaat lukken

groetjes sonja

Hallo,
Ik wordt in augustus 28 jaar.
En dit is inderdaad ronde 1 voor 1e kindje.
Ik vind het erg spannend allemaal.

hey hoi,

wij gaan ook voor ons 1e kindje inderdaad! ik ben net sinds 2 weekjes 26 jaartjes jong en was 24 toen ik stopte met de pil om er voor te gaan, destijds had ik eigenlijk verwacht dat ik nu al een kindje zou hebben of in ieder geval zwanger te zijn, maar goed, dat is helaas niet gelukt! nu ik aan de medicijnen ben, heb ik wel het gevoel dat we nu weer een eerlijke kans hebben, want ik had voorheen geen eisprong, maar ja ik wou dat ik dat eerder had geweten haha!

Terug
Bovenaan