Wie nog meer half juni NOD?!

Hoi Hoi,

Ik ben ook nieuw hier.
En ik heb mijn NOD op 22 juni.
Ben 27 jaar en ben in December gestopt maar vanaf januari proberen we zwanger te worden.
Bij ons in de omgeving is iedereen in 1 of 2 keer zwanger   dan is het best vervelend dat je toch elke keer weer ongesteeld wordt.
Maar leuk z'n forum kun je in ieder geval je ei kwijt aan mensen die precies het zelfde voelen.

Groetjes Wijnie81

Hier een voorlopig NOD-lijstje:
13-6: Supermams
15-6: tallutah
20-6: Suusle
21-6: triesepies
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80?

Heeeeeeeeey... wat leuk zo veel reacties! super...!

Het is wel een heel druk forum, je topic word zo weer naar beneden geduwd hihihi!!! Niet erg hoor... straks als je zwanger bent, kun je zo overstappen naar het forum voor zwanger "die en die datum uitgerekend"... daar is het toch een stukkie rustiger!!!

Meiden............ spannend!!! Nog een paar daagjes, en dan weten we meer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat het deze maand niet is gelukt! Vorige maand dacht ik dus van wel... na heel wat testen! Maar nu... nee, ik voel helemaal niks...

Maar wie weet...

Succes met klussen (of heeft iedereen intussen zijn/haar ei al gehad!!!)

Liefs Supermams

hey

ja ben erg benieuwd of het gelukt is.
ik weet het eigenlijk niet.
afgelopen paar dagen weer last van rommelende buik en
had gister ook wat lichte steken onderin mijn buik
heb ook een beetje licht gevoel in mijn hoofd vooral bij het bukken en opstaan

ik heb vorige week zondag/maandag mijn ei gehad
voelde die zondag de hele dag een soort gerommel onderin mijn buik en 's maandag had ik echt steken daar

nog een paar daagjes afwachten maar weer

groetjes sonja

Ik ben Esk, 31 jaar en 11 ronden bezig met zwanger worden van onze eerste. Voor ons is dit DE maand. Als het nu niet lukt, dan gaan we naar de huisarts. Extra spannend dus, hoewel ik toch denk dat het deze maand niet raak is. Mijn temperaturen zijn helemaal van slag, dus daar valt ook geen geruststelling te halen.
Mijn NOD valt de 16e en ik wil de 17e gaan testen, als m'n ongi tenminste dan uitblijft... We hopen het zo, maar houden ernstig rekening met dat het niet zo is. Erg frustrerend is het wel. Het ligt niet aan het klussen in ieder geval ;-). Al maanden op het "juiste" moment... nou ja, hopelijk kan de huisarts ons doorsturen en hebben we binnen afzienbare tijd ook zicht op een kleintje.

Groetjes, Esk

Ik heb mijn NOD als het goed is 21 juni maar door dat ontpillen is het even afwachten, normaal gesproken zou ik Dan mijn NOD moeten hebben..

Ik geloof niet zo in juiste momenten om de 2-3 dagen klussen heel de maand door werkt het beste denk ik..moet je wel zin in hebben natuurlijk haha (meestal is dat niet zo'n probleem hihi)

Hier een voorlopig NOD-lijstje:
13-6: Supermams
15-6: tallutah
20-6: Suusle
21-6: triesepies
21-6: IMD
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80?

Sorry als ik geirriteerd over kom, het zullen de hormonen wel zijn, maar wij klussen heus wel meer als ALLEEN maar op het juiste moment. Ik bedoelde alleen maar aan te geven dat juist in de vruchtbare dagen we proberen nog 's extra te klussen bovenop het "normale" voor ons. Echt, dat het nu na 12 maanden nog niet gelukt is, ligt heus niet aan het klussen. Dat is een ding dat we zeker weten.
Esk

Terug
Bovenaan