Halli iedereen!
Ik zal eens even een klein gaat vullen.. Mijn NOD is 19 juni.
17 april heb ik de mirena laten verwijderen en die heeft er bijna 5 jaar gezeten. Daarvoor steeds aan de pil geweest, dus afgelopen maand weer voor het eerst sinds 10 jaar (denk ik) echt weer eens ongesteld geworden.. OOh wat een ellende.. Met de mirena namelijk helemaal niet ongesteld geweest.. ideaal!
De eerste cyclus was bijna 38 dagen... en vorige week flink wezen checken of ik ook een eiersprong zou hebben met een cyclus van 28 tot 33 dagen.. En ja hoor... Donderdag zag ik opeens 2 duidelijke strepen waarbij de linker donkerder was dan de rechter (testjes van de kruidvat) Uiteraard de dagen daarvoor al wezen klussen (zoals het hier genoemd word..) De dag voor de uitslag positief was, was de laatste keer.. Daarna waren de momenten er niet voor.. De dag dat we geklust hadden, geen test gedaan. Mijn vriend vond dat niet zo leuk.. Klussen moet leuk blijven en niet omdat het moet.. (hij kan niet presteren onder dwang denk ik.. hahaha)
Maar goed, ik verwacht nog niet dat ik zwanger ben, maar ik lees allerlei "klachten" van iedereen die ik ook heb en die zij hadden toen ze zwanger waren..
Ik ben sinds zondag steeds erg licht in mijn hoofd, snel duizelig, enorm moe..(terwijl we net een vakantie achter de rug hebben) maar niet moe in het lichaam om het zomaar even te noemen.. en in de ochtend een weeeig gevoel.. geuren erg sterk ruiken en steeds kleine krampen in de onderbuik.. Maar die krampen had ik al vanaf donderdag...(de dag dat ik ws de eiersprong had)
Maar goed.. we wachte rustig af.. soms wil je je ook zo voelen en kan je jezelf er helemaal gek mee maken.
Ik verwacht het eigenlijk nog niet omdat dit eigenlijk pas de eerste ronde is.. Maar oh wat zou het geweldig zijn!!! Niet meer ongi worden,... nu al! Heb net een aantal pakken maandverband gekocht...
Iedereen ook enorm veel succes met wachten, wachten en nog eens wachten... En laat je niet gek maken!!! Hoop ik ook niet te doen...
Groetjes!
Isa