Wie nog meer half juni NOD?!

Hallo allemaal...
Mijn man en ik zijn nu 3 maanden bezig om zwanger te worden, nu heb ik 18 juni mijn NOD dus ben weer heel benieuwd..
Ik heb al wel sinds mijn eisprong heel veel krampen in me onderbuik en af en toe misselijk en hee veel hoofdpijn.. ik hoop natuurlijk dat dit allemaal tekenen zijn dat er wat aan de gang is in mijn lichaam maar ja we zien het wel..

Groetjes Marleen

quote: tallutah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-06-2008 12:39:27'));

Hallo Sonja..
Ik ben vandaag ook voor het eerst bij deze site terecht gekomen.
Ik was eigenlijk een beetje aan het rond snuffelen of ik reacties zag die op mij lijken en  op jou tekst viel mijn  oog.  
Mijn man en ik zijn nu 3  maanden bezig en hopelijk is het  deze maand raak.. ik heb dus al sinds afgelopen week erge krampen in me buik ,hoofdpijn en  voel me raar..!
Dit is ook de eerste keer dat ik me gewoon heel raar voel.. dit heb ik nog nooit gevoeld.. Ik voel me ook best onzeker hierin omdat ik niet weet wat ik nou moet voelen.. allemaal heel nieuw en raar..!
Net zoals jij heb ik ook volgende week mijn NOD dus ben heel benieuwd en zal ook voor jou duimen!

Groetjes Marleen

hey

ja ben erg benieuwd of het gelukt is.
ik weet het eigenlijk niet.
afgelopen paar dagen weer last van rommelende buik en
had gister ook wat lichte steken onderin mijn buik
heb ook een beetje licht gevoel in mijn hoofd vooral bij het bukken en opstaan

ik heb vorige week zondag/maandag mijn ei gehad
voelde die zondag de hele dag een soort gerommel onderin mijn buik en 's maandag had ik echt steken daar

nog een paar daagjes afwachten maar weer

groetjes sonja

hey marleen

ik ben ook nog niet zo lang op de site geloof een week of zo
vind het zo wel leuk om een beetje in een clubje mekaar verhalen te horen en samen
af te tellen naar  onze  NOD
ook wij zijn nu ong 3 maanden bezig
ik ben op 9 feb gestopt met de pil
niet om zwanger te worden maar omdat ik met niet meer fijn voelde met de pil
was om de week ongesteld en ziek hiervan en had al een zwaardere pil gekregen in okt
dus dat was het niet
ik heb de eerste maand gewoon door geklust en niet aan anticonseptie gedacht wist ook niet hoelang mijn cyclus zou worden.
werd na 33 dagen ongesteld.
na deze maand hadden we toch eigenlijk zoiets dat het wel tijd was om toch voor het echie te gaan
ook voel me deze maand anders (denk ik)
heb anders nooit krampen of duizeligheid
vooral dat afwahten maakt je onzeker vind ik
ik verwacht zo rond zondag mijn NOD
ik zal ook voor jou duimen de 18de

groetjes sonja

Hey allemaal,

Supermams en Sonja jullie hebben misschien wel een heel leuk vaderdagkado-tje?? zou wel heel erg leuk zijn. Ik zal voor jullie duimen.

Esk ik hoop voor jullie dat het nu wel raak is want 11 rondes is wel heel erg lang.

Ik heb waarschijnlijk vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad en vanaf gistermiddag heel veel hoofdpijn, maar ik dank dat dat door de zon komt. Ik heb de hele zondag in de volle zon gestaan. Ik hoop natuurlijk dat het door de hormane komt. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes gehad in het begin dus ik heb ook geen idee wat ik allemaal kan gaan voelen.

Hier een voorlopig NOD-lijstje

:
13-6: Supermams
15-6: tallutah
18-6: marleen
20-6: Suusle
21-6: triesepies
21-6: IMD
22-6: Wijnie81
23-6: ?Keetje80?

ik zal natuurlijk voor jullie allemaal duimen

groetjes sonja

hey

ja ik dacht ook al aan vaderdag
heb ook al een boek in huis gehaald met de naam:
Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van schrijver Kluun
die ik hem dan ga geven

is een heel grappig boek speciaal voor mannen gescherven met voor hun begrijpbare taal
zoals,maand ? (weet niet meer precies welke maand )de baby weegt nu zoveel als een sixpack bier enz.

groetjes sonja

Het is een geweldig boek. heb ik mijn vriend met  mijn  vorige zwangerschap kado gedaan en hij had het binnen 2 dagen uit en heeft helemaal in een deuk gelegen.

Halli iedereen!
Ik zal eens even een klein gaat vullen.. Mijn NOD is 19 juni.
17 april heb ik de mirena laten verwijderen en die heeft er bijna 5 jaar gezeten. Daarvoor steeds aan de pil geweest, dus afgelopen maand weer voor het eerst sinds 10 jaar (denk ik) echt weer eens ongesteld geworden.. OOh wat een ellende.. Met de mirena namelijk helemaal niet ongesteld geweest.. ideaal!
De eerste cyclus was bijna 38 dagen... en vorige week flink wezen checken of ik ook een eiersprong zou hebben met een cyclus van 28 tot 33 dagen.. En ja hoor... Donderdag zag ik opeens 2 duidelijke strepen waarbij de linker donkerder was dan de rechter (testjes van de kruidvat) Uiteraard de dagen daarvoor al wezen klussen (zoals het hier genoemd word..) De dag voor de uitslag positief was, was de laatste keer.. Daarna waren de momenten er niet voor.. De dag dat we geklust hadden, geen test gedaan. Mijn vriend vond dat niet zo leuk.. Klussen moet leuk blijven en niet omdat het moet.. (hij kan niet presteren onder dwang denk ik.. hahaha)
Maar goed, ik verwacht nog niet dat ik zwanger ben, maar ik lees allerlei "klachten" van iedereen die ik ook heb en die zij hadden toen ze zwanger waren..
Ik ben sinds zondag steeds erg licht in mijn hoofd, snel duizelig, enorm moe..(terwijl we net een vakantie achter de rug hebben) maar niet moe in het lichaam om het zomaar even te noemen.. en in de ochtend een weeeig gevoel.. geuren  erg sterk ruiken en steeds kleine krampen in de onderbuik.. Maar die krampen had ik al vanaf donderdag...(de dag dat ik ws de eiersprong had)
Maar goed.. we wachte rustig af.. soms wil je je ook zo voelen en kan je jezelf er helemaal gek mee maken.
Ik verwacht het eigenlijk nog niet omdat dit eigenlijk pas de eerste ronde is.. Maar oh wat zou het geweldig zijn!!! Niet meer ongi worden,... nu al! Heb net een aantal pakken maandverband gekocht...

Iedereen ook enorm veel succes met wachten, wachten en nog eens wachten... En laat je niet gek maken!!! Hoop ik ook niet te doen...

Groetjes!
Isa

Terug
Bovenaan