Wie nog meer half juni NOD?!

AnneRobe en Marleen!!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!

Hier toch nog een beetje goed nieuws, ben toch nog ongesteld geworden vandaag.....
Dus dat betekent dat ik niet weer eerst 2 weken een kuur hoef te slikken om ongi te worden. Nu kunnen we gewoon maandag weer aan de CLomid en heb ik over 2 weken weer een eitje als het goed is, dus vol goede moed verder naar Clomid ronde 3! (noem het maar ff zo, want zijn eigenlijk al verder in de rondes, maar goed toen had ik geen eisprong, dus ben overnieuw begonnen met tellen vanaf de Clomid!)

Meiden heel fijn weekend, veel plezier met de voetbal!!
Ik ga zekers kijken en heb lekker filet americain meegenomen, mag het nu nog hebben he! En lekker rose erbij..... neem het er nu lekker nog even van hoor hahahahaha!!
Oh ja ga morgen op kraamvisite bij een forumvriendinnetje van hier!! Is donderdagmiddag bevallen!! Heb haar via dit forum leren kennen, misschien kennen jullie haar ook wel? Ze heet Meissie_YP op het forum.....
Was wel heel grappig, we bleken behoorlijk dichtbij elkaar te wonen en zijn beetje van zelfde leeftijd! Nu zien we elkaar regelmatig en smsen we zo'n beetje elke dag haah!
Heb haar hele zwangerschap meegemaakt, want ze was nog niet zwanger toen we elkaar voor het eerst ontmoet hebben, dus dat is best speciaal, heb de baby ook voelen schoppen, dat is zo'n raar gevoel joh! Wel heel leuk....

Maar goed, ik klets teveel, moet eten koken!
Doei doei!!

Ohja, zullen we vast nieuwe lijst maken voor de NOD's in juli??

24 juli        Suus        1e kindje        3e ronde met Clomid, bezig vanaf mrt 2007

Heyy Meiden....
Nou ik heb vandaag toch maar nog ff een test gedaan... en daar kwamen 2 mooie zichtbare strepen te voorschijn..!
Het is dus echt waar...
En ik moet eerlijk zeggen ik voel me nu ook echt zwanger ook...!!!.
He meiden bedankt voor alle adviezen... Ik ga over een week ofzo naar de Forum uitgerekent in Februari...
Bedankt voor alles.., vond het leuk om met jullie te kletsen..
Iedereen heel veel succes ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn!

Dikke  Marleen

Ha dames,

Ik heb nog geen goed nieuws de test was negatief.
Heb vandaag mijn NOD vorige maand werd ik ook pas rond 23:00uur ongesteld.
Pas als ik morgen vroeg wakker word en ben nog niet ongi dan ga ik nog een test doen.
Ik heb toch nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben mijn borsten voelen zoander dan de andere maanden (ZE ZIJN ZWAAR !!!!!!!!!).
was vanochtend ook misselijk toen ik uit bed ging om te plassen.
Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.
Fijne zondag.
Liefs Wijnie

Hey allemaal,

Voor de zwangeren GEFELICITEERD !!!!

Ik heb gisterochtend een test gedaan omdat ik een beetje ongeduldig ben en daar was een heel licht streepje te zien. Was dus al heel voorzichtig een beetje blij. Heb vanmorgen weer een test gedan van een ander merk omdat ik het nog wel erg onzeker vond en daar waren twee dikke strepen te zien. Ben nu dus overtuigd dat ik zwanger ben. Het is nog een beetje onwerkelijk, want dit was nog maar de eerste ronde.

Groetjess

Hi Meiden, ik heb donderdag a.s. 26 juni mijn nod. Had ik nu meer eerder met jullie meegelezen, want tis nu niet echt meer te doen om alles bij te lezen, aangezien ik dan niks meer onthoud, hihih.

Al best wel veel meiden ongi geworden lees ik. Maar ook aantal zwangere meiden. Leuk hoor. Van harte gefeliciteerd. Mag ik ook op jullie grote nod wachtlijstje?

Keetje80 las dat je gestopt bent in maart met de pil. Ikke ook, maar wij gingen toen ronde 1 al in. Ik klets bij de kwebbelmeiden van maart, misschien vind je het gezellig om daar ook eens te kletsen?

Zal ik alvast nieuw lijstje openen voor juli? Want anders klopt deze topic naam niet echt meer hè.

Wens jullie hele fijne dag. Hier is het zonnetje ineens weg en regen en onweer, brr.

Liefs Nathalie

Het grote juni wachtbankje!!!....????  

Zo ik heb t voor ons maar even aangepast Marleen.....hihi xxx AnneRobe

13/6
 Supermams
 zwanger

14/6
 30 jaar

15/6
 Esk
 11e ronde 1e kindje
 13/6 neg getest

Talutah

Marieke
 1e ronde 3e kindje
 17/6 neg getest
 Nog niet ongi

18/6
 Marleen
 3e ronde 1e kindje
 17/6 neg getest

19/6
 Ramona
 1e ronde 1e kindje

20/6
 Suus
 2e ronde Clomid 1e kindje
 Bezig va mrt 07

Wietske
 12e ronde 1e kindje

21/6
 Triesepies
 1e ronde 2e kindje

22/6
 Wijnie
 5e ronde 1e kindje

23/6
 AnneRobe
 1e ronde 3e kindje

Keetje
 1e ronde 1e kindje

26/6
 Nathalie
 4e ronde 1e kindje

1/7
 IMD

15/7      
 Ramona
   2e ronde 1e kindje

Heb al ff nieuw lijstje gemaakt hoor meiden. En IMD, Ramona en Suus er al opgezet.
Hoop eigenlijk dat ik niet meer met jullie mee hoef, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan