Hoi meiden daar ben ik weer hoor......
Tje wat een veel berichtjes maar goed dat moest ook wel met al die NOD's!!
Marieke Spannend joh dat je vandaag weer gaat testen, maar goed straks ben je door je voorraad heen en moet je weer tot dinsdag wachten... Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die onzekerheid zeker als je bijna zeker weet dat je zwanger bent omdat je al die kwaaltjes hebt. Ik herken t!!!!
Marleen Ik hoopte echt voor je dat je nu wel duidelijkheid zou hebben. Ik zou als je dat zelf ook zo voelt de HA altijd even bellen, kan geen kwaad. Moet wel zeggen dat de HA niet zo'n hele gevoelige testen heeft en daar waarscheinlijk het zelfde uit komt als thuis. Misschien moet je die super gevoelige test van MAT Care (internet, bij mij na betaling vlg dag in huis) eens proberen. Die kan je in princiepe 6 dagen voor je NOD gebruiken. Ik wens je echt heeeeeeeeeeel veel sterkte. Oh wat is dat wachtbankje erg he, en nu zat je ook al een dag verkeerd met je NOD, ben je "stiekem" nog meer overtijd. Ik ga echt voor je .
Wijnie Je hoeft van t weekend pas ongi te worden, toch. Maar je had ook al een vroege test gedaan en die was Neg. Balen zeg, wat willen we graag duidelijkheid he. Ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor!!! Is het wel een beetje vol te houden?? Geef je een dikke kus!
Diarich ben je al op vakantie??? Succes met inpakken, enne idd vergeet die test niet want ik denk dat je grote kans maakt dat je toch zwanger bent....... Of jouw lijf neemt je wel heel erg in de maling. Als het positief is toch even een internetcafetje opzoeken hoor...hihi Spannend!
Nathalie Lief ik heb zo met je te doen, zou echt willen dat ik je wat pijn kon afnemen. Wat enorm %^%^$&&%^$%&^*(*)()&(% zeg!!!!!!! Ik had het je zo gegund. Ik zocht al meteen je berichtje op om te zien hoe het met je ging.
Lief ik begrijp dat je de berichtjes van meiden die pas net bezig zijn als ik niet altijd wil lezen. Dat doet je veel te pijn. Als ik je hier niet meer spreek, hoop natuurlijk af en toe van wel, wens ik je heel veel geluk toe in de toekomst en natuurlijk straks een positieve zwangerschapstest. Idd wat iemand anders al schreef, het zal wel heel zwaar worden maar je doet het straks echt niet voor niks!!! Dikke kus
Suus Je had getest en niet zwanger wat kan ik me voorstellen dat je door de grond zakte, kan het dan toch niet zijn dat je nog even moet wachten met testen. Waarom moet je al meteen weer die ongi opwekken??? Ik hoop eigenlijk voor je dat je nog een kansje hebt.....of is die hoop niet reeeel?? Laat maar snel weten want ik ben stiekem nog voor je aan het !! Sorry hoor Suus als ik het verkeerd begrepen heb...??
Supermams gezellig dat je weer even terug bent, goed van je dat je destijds dit topic hebt geopend!!!!! Ben blij te lezen dat het goed met je gaat. Wanneer heb je je eerste afspraak ook al weer??? Tot snel want jij kan het vast toch niet laten om af en toe op je eigen topic te lezen!
Nou ik ben dus drie dagen weg geweest, voelde me in de tijd dat ik weg was echt super zwanger. Wel even goed voor me geweest even drie dagen eruit!! Al kneep ik hem bij elk ding dat ik voelde, en schaamde me ook een beetje dat ik er toch zo mee bezig was. Het is pas mijn eerste ronde....maar goed dat komt denk ik ook omdat ik al twee keer zwanger geweest ben en weet hoe het voelt, t zelfde als nu..
Ik zou eigenlijk vandaag testen maar toen ik woe op 12 uur 'snachts in de auto naar huis zat besloot ik toch donderdagochtend vast een keertje een testje te wagen. Stiekem heb niks aan mijn man verteld. (5 dagen voor mijn NOD) Die test kon va 6 dagen voor mijn NOD stond erop dus ik had eigenlijk alle vertrouwen dat ik wel duidelijkheid zou krijgen........niet dus. Hoe goed ik ook keek, geen streepjes. Wel een dikke vette controle streep maar niet zwanger...??
Ik snapte er niks van want hield mijn lijf me dan ECHT ook voor het lapje netzoals ik hier bij iedereen ook lees. Ik kon het me gewoon niet voorstellen en heb besloten om a.s. zaterdagmorgen weer te testen met die MAT Care sticks (3 dagen voor mijn NOD...)
Maar goed nu is het vrijdag een dag voor DE TESTDAG en ik ben alleen thuis Natuurlijk kon het toch niet laten om de laatste MATCARE test ertegen aan te gooien........
Morgen vieren wij alsnog vaderdag en hoe leuk zou het zijn als ik mijn man morgenvroeg zou verrassen met een positieve test.
En ja hoor een heel dun streepje...ECHT
Mijn vermoedens klopte, ik ben dus echt zwanger van mijn 3e kindje. Als het goed is uitgerekend op 3-3, ik schreef al het kon geen toeval zijn......
Ik zat beneden op de bank en zat helemaal te trillen, nu had ik echt het bewijs in handen.....
Hele dukke kus van AnneRobe