wie nog meer in februari gestopt met de pil?

A

Anoniem

Guest
hallo.

Ik ben 28 februari gestopt met de pil.
daarna uiteraard menstruatie gehad na de stopweek.
maar 15 maart had ik 2 dagen bruin verlies. met menstruatiebuikpijn.
terwijl ik de 27ste ongesteld zou moeten worden.
ik weet nu niet wat dat was , ik had vernomen dat de stopweek dat je ong bent niet echt menstr is maar een nepbloeding.
ik heb nu trouwens geen tekens dat ik ongesteld ga worden , terwijl mijn nod morgen is.

wie kan me meer vertellen erover??

groetjes Diana.

Hoi, als je mijn antwoord leest bij een eerdere vraag over voor het eerst ongesteld worden na de pil ,kan je lezen hoe het bij mij ging.
Ik ben 12 februari gestopt met de pil en ga dus nu voor de tweede rond in april.
Ik hoop voor je dat je menstruatie uitblijft maar zoals je bij mij kunt lezen dacht ik ook dat ik zwanger was maar het kwam gewoon 2 dagen later als normaal.

Hoi Breezertje,

Als ik jouw verhaal zo lees dan zou het kunnen zijn dat je een eventuele innestelbloeding zou hebben. Weet je ongeveer wanneer je eisprong was?
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij alleen heb in de 20e een trekkend gevoel in mijn inderbuik gehad en vanaf die dag af en toe buikpijn.   Ik moet volgend de cyclus zondag ongesteld worden. Volgens mij zitten we op 2 dagen na gelijk ha ha grappig. Het is voor mij de eerste ronde en het eerste kindje. En jij?
Ik kon het vanmorgen niet laten maar de vroege zwanherschapstest was neg. Maar ik heb al dagen het gevoel dat ik ongi moet worden en vandaag helemaal maar als mijn ei de 20ste was heb ik nog hoop. Ik wacht nu maar gewoon of ik ongi wordt. Ben jij al ongi??

Gewoon blijven hopen. Succes ik   hoop voor je dat het raak is!  
Liefs Stefanie

hoi baby23

Ik heb ook een paar dagen last van ongi buikpijn ik zou het vrijdag of zaterdag moeten worden, maar ik voel me wel anders.

ik heb trouwens al 2 kinderen , ben zelf 28 jaar.

is idd heel grappig dat we zon beetje op het zelfde moment zitten te wachten op de nod .
ben echt heel erg benieuwd.
mijn eisprong zourond de 13 de zijn geweest. maar is zo moelijk in te schatten als je pas een paar weken de pil niet meer slikt.

groetjes Diana

Dat is echt vervelend he dat niet weten hoe je cyclus is.
Ik zelf had verwacht 28 dagen maar het kan ook nog 33 dagen zijn. Aangezien ik de 20ste een raar trekkend gevoel had. Pfff ik denk me gek. wat jij?
Hoe snel  was je bij de eerste 2 zwanger?  

hoi hoi,

ik heb 1 jaar over de eerste gedaan. en de 2de 3 maanden.
dus heel verschillend.
hoop dat het deze keer ook binnen de 3 maanden gaat gebeuren.
een jaar wachten duurde toen heel lang, en lijkt wel als je besluit om zwanger te worden , je alleen maar zwangere mensen ziet haha.

gr

Hey meiden,

Ik ben nieuw op het forum.
Ben 8 februari gestopt met de pil daarna 11 februari ongi
geworden en recies na 28 dagen op 11 maart weer ongi. Dus
wij zijn nu officieel met ronde 1 begonnen. Heb tussendoor ook een aantal keer een
bloeiding gehad. Dus ik wacht nu op 8 april op me NOD.

Greetz

Terug
Bovenaan