wie nog meer in februari gestopt met de pil?

hoi hoi,

Hier nog steeds niks,
eergister was mijn nod,
ik heb gister getest maar denk door de zenuwen dat ik het verkeerd heb gedaan , gaf niet eens 1 streep aan haha.
ik maak morgen een afspraak bij de dokter voor daar te testen.

Zou wel super zijn , als het raak zou zijn in de eerste ronde ;)

En jij baby23???

groetjes Diana.

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2009 22:44:19'));

quote: Kris1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2009 20:41:39'));

Het is voor ons nog maar ronde 2 (tenminste als je direct na stoppen pil ook als ronde telt). Ben ruim een maandje van de pil af, dus het kan allemaal nog wel. Als we ergens dit jaar het geluk mogen hebben, ben ik allang blij.

Ik ben ook nog maar 1 maand gestopt met de pil hoor. Moet nog ongi worden, morgen is mijn waarschijnelijk nod. Hoopt dat ie niet komt.
Hoe lang was je eerste cyclus?
Eigenlijk zegt dat niets hoor (voor een tweede) dat je bij de eerste 2 jaar hebt moeten wachten, hoop voor je dat deze sneller gaat! Somige mensen zijn van de eerste direct zwanger en denken dan dat het bij de tweede ook zo snel gaat maar dat duurt dan erg lang. Maar hoop doet leven en misschien wel letterlijk en figuurlijk ha ha.
Liefs Stefanie

Heb nou al 2 dagen last van bruine afscheiding, als vanavond of morgen goed doorzet zit ik op cyclus van 33 / 34 dagen. Niet zo heel dramatisch dus, lees ook dat het soms wel eens 2, 3 maand kan duren voordat normale cyclus weer op gang komt. En inderdaad, hoop doet leven, heb er wel weer zin in.

vandaag getest bij dokter, test was negatief.

terwijl er geen menstruatie is.

ze hebben me aangeraden nog even te wachten ,
ik ben eind maart gestopt met pil , daarna die bloeding gehad wat je na laatste pil van strip krijgt, en 15de maart 2 dage bruin verlies, kan ook zijn dat dit miss dan een soort echte menstr was, voor de pil was ik namelijk ook altijd de 15de.
vanaf dat ik de pil slik meestal rond de 28ste. dus is moelijk te berekenen.
dus denk dat we opgaan naar nod april.

groetjes Diana.

Hoi hoi.

Wij zijn ook in februari gestopt. Althans, in februari de laatste pil genomen.... op naar een derde....
We hebben al 2 meiden. De eerste duurde 2 jaar en de 2de kwam na 2 maanden al..... Tja verschil moet er wezen en ook een beetje spanning dus... Geen idee hoelang we er nu over doen...

Mijn Nod is nu 26-4. Wanneer is die van jullie?

Ook mijn ongi moest even op gang komen. Vanaf woensdag had ik licht bloedverlies (geen tampon nodig maar alleen met afvegen) en zondag zette het heftig door..... De eerste echte ongi na het stoppen van de pil dus ik ga even voor het gemak uit van een cyclus van 28 dagen (voorheen 25-26 dagen)...

Maar hopelijk zijn we snel zwanger....

Hoi hoi,

Nou daar ben ik weer,
Ben vandaag heftig ongi geworden.
Eerste ronde niet gelukt maar ben wel blij dat ik nu weet wat ik van cyclus heb,30 a 31 dagen

korte omschrijving wat ik allemaal heb gehad na stoppen met pil:
25 februari laatste pil. daarna de 28 ongi.
toen 15 maart 2 dagen bruin verlies.
dagen last gehad van ongi buikpijn, toen een paar dagen niks,
tot vandaag dan .

Nu gaan we dus voor april ;)

Baby23 nog ergens last van gehad, of ben je inmidddels van plan om te testen?

groetjes Diana.

hoi dria,

mijn nod zou 30 april moeten zijn.
zitten ook zo n beetje gelijk.
15 april zou ik een eisprong moeten hebben.
dit is onze 2e ronde na pil gebruik.

gr Diana.

Hoi Meiden,

Ook wij zijn in feb gestopt met de pil.. en gaan nu voor een broertje of zusje voor jaimey.
De eerste zwangerschap was al na  2 x raak.. dit hadden wij toen ook niet verwacht.
Je rekent al gauw op een half jaar tot een jaar., al hoop ik stiekem wel eerder  haha.
Mijn nod zou rond 3 april- 8 april zijn.. De laatste keer had ik een cylclus van 26 dagen, maar goed we zijn nog maar net begonnen he.

Breezertje, het is mooi om te weten dat je een normale cyclus hebt.
Dan weet je ook een beetje hoe of wat.

Baby23, spannend ben benieuwd... misschien is het wel gelijk raak!

Meiden fijne avond

gr kaat mv jaimey

Terug
Bovenaan