wie nog meer in februari gestopt met de pil?

Ben ook in februari gestop, de 23e om precies te zijn. Op 26 februari de ontrekkingsbloeding gehad en sindsdien van allerlei kwaaltjes en pijntjes, maar nog geen ongi en geen positieve test. De afgelopen 3, 4 weken hebben we toch 2 - 3 keer per week geklust en heb op 21 en 24 maart wat roze / lichtbruine afscheiding gehad bij het afvegen. Ik hoop nu dus dat het een innestelbloeding was en hoop dus volgende week ofzo dan wel positief te testen ....

Maar dat is natuurlijk allemaal afwachten, op onze dochter hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten, dus kan haast niet verwachten dat het nu in 1x keer lukt. Heb ook absoluut geen idee hoe mijn cyclus er nu uit gaat zien, voor de pil was deze varierend van denk ik 25 tot wel 40 dagen. Moeilijk bepalen dus ... Stug blijven klussen is dan denk ik de enige mogelijkheid.

Hoi Chris,

Nou dat is zeker spannend. Klink wel een beetje als een innestelbleoding. Wanneer was je iesprong en wanneer is je nod?
Ik kan me voorstellen dat je nu in de zenuwen zit??!!?!?!?
Ik hoop voor je dat het is gelukt. Zou super voor je zijn!

Liefs Stefanie

hoi baby23

en? nog steeds niks ?
hier in iedergeval nog niet.
zou gister mijn nod hebben gehad.
maar ben van plan om pas tegen volgende week te testen.

spannend :D

quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2009 10:49:43'));

Hoi Chris,

Nou dat is zeker spannend. Klink wel een beetje als een innestelbleoding. Wanneer was je iesprong en wanneer is je nod?
Ik kan me voorstellen dat je nu in de zenuwen zit??!!?!?!?
Ik hoop voor je dat het is gelukt. Zou super voor je zijn!

Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,

Heb geen enkel idee wanneer mijn eisprong is geweest. De onttrekkingsbloeding is geen echt uitgangspunt, denk ik. En mijn NOD is ook nog zo moeilijk te bepalen, ben natuurlijk nog niet "natuurlijk" ongesteld geworden. We hebben ruim geklust, toch wel een week of 3 lang 2 - 3 keer per week. En het is gewoon afwachten nu. Ben tot vandaag nog altijd niet ongesteld geworden en we ziten toch al wel op dag 33 ofzo. Maar voor ik aan de pil ging varieerde mijn cyclus ook wel van 25 tot wel 45 dagen.  Mocht het deze keer niet zijn gelukt, dan ga ik de volgende ronde ovutesten gebruiken. We hebben geen haast, maar wil de mogelijkheden wel optimaal benutten, vooral omdat het de vorige keer ook 2 jaar duurde.

quote: breezertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2009 12:47:09'));

hoi baby23

en? nog steeds niks ?
hier in iedergeval nog niet.
zou gister mijn nod hebben gehad.
maar ben van plan om pas tegen volgende week te testen.

spannend :D

He Breezertje,

Bij mij ook nog steeds niets maar ik heb 1 maart mijn ontrekkingbloedign gehad dus....... kan eventueel nog een week duren. Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik testen.
Ik heb wel al een week het gevoel dat ik ongi moet worden  afwachten maar.
Wachten maar he zit niets anders op.
Laat even weten als je iets weet.

Groetjes Stefanie

Hey Chris,

Kan me voorstellen dat je er alles voor over hebt om zwanger te raken.
Ik heb dat ook wel maar voor os is het de eerste en de eerste ronde ik geef het even de kans. Maar kan me jou ook voorstellen 2 jaar wachten duurt lang. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Ik heb ook geen idee hoe mijn cyclus is.

Liefs Stefanie

Het is voor ons nog maar ronde 2 (tenminste als je direct na stoppen pil ook als ronde telt). Ben ruim een maandje van de pil af, dus het kan allemaal nog wel. Als we ergens dit jaar het geluk mogen hebben, ben ik allang blij.

quote: Kris1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-03-2009 20:41:39'));

Het is voor ons nog maar ronde 2 (tenminste als je direct na stoppen pil ook als ronde telt). Ben ruim een maandje van de pil af, dus het kan allemaal nog wel. Als we ergens dit jaar het geluk mogen hebben, ben ik allang blij.

Ik ben ook nog maar 1 maand gestopt met de pil hoor. Moet nog ongi worden, morgen is mijn waarschijnelijk nod. Hoopt dat ie niet komt.
Hoe lang was je eerste cyclus?
Eigenlijk zegt dat niets hoor (voor een tweede) dat je bij de eerste 2 jaar hebt moeten wachten, hoop voor je dat deze sneller gaat! Somige mensen zijn van de eerste direct zwanger en denken dan dat het bij de tweede ook zo snel gaat maar dat duurt dan erg lang. Maar hoop doet leven en misschien wel letterlijk en figuurlijk ha ha.
Liefs Stefanie

Terug
Bovenaan