A
Anoniem
Guest
Ben ook in februari gestop, de 23e om precies te zijn. Op 26 februari de ontrekkingsbloeding gehad en sindsdien van allerlei kwaaltjes en pijntjes, maar nog geen ongi en geen positieve test. De afgelopen 3, 4 weken hebben we toch 2 - 3 keer per week geklust en heb op 21 en 24 maart wat roze / lichtbruine afscheiding gehad bij het afvegen. Ik hoop nu dus dat het een innestelbloeding was en hoop dus volgende week ofzo dan wel positief te testen ....
Maar dat is natuurlijk allemaal afwachten, op onze dochter hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten, dus kan haast niet verwachten dat het nu in 1x keer lukt. Heb ook absoluut geen idee hoe mijn cyclus er nu uit gaat zien, voor de pil was deze varierend van denk ik 25 tot wel 40 dagen. Moeilijk bepalen dus ... Stug blijven klussen is dan denk ik de enige mogelijkheid.
Maar dat is natuurlijk allemaal afwachten, op onze dochter hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten, dus kan haast niet verwachten dat het nu in 1x keer lukt. Heb ook absoluut geen idee hoe mijn cyclus er nu uit gaat zien, voor de pil was deze varierend van denk ik 25 tot wel 40 dagen. Moeilijk bepalen dus ... Stug blijven klussen is dan denk ik de enige mogelijkheid.