Wie nog meer in ronde 1??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zijn er nog meer meiden die momenteel in ronde 1 zitten?
Leek mij wel leuk om hierover met elkaar te babbelen, zitten tenslotte in hetzelfde schuitje.

Ik ben Maaike, 21 jaar oud. Woon in Zeeland en 3 weken geleden zijn wij gestopt met de pil. Verwacht op 7 september mijn NOD, en afgelopen weekend goed geklust want had toen mijn eisprong!
We wachten het af allemaal, erg spannend allemaal.

Nou hoop graag met jullie te babbelen!

Liefs Maaike

Hoi Maaike,
Ik ben wel een lotgenoot van je want we proberen allebei zwanger te raken, alleen ik ben nu in ronde 16 beland. Dus ben al een tijdje bezig,.
Maar goed, het is wel fijn om hier op deze site te zijn want je kunt er veel informatie enzv vinden dus heet je van harte welkom. Hoop voor je natuurlijk dat je ook gauw met een bol buikje mag lopen.

Liefs Esther

Hoi Esther,

Jammer dat je zolang moet wachten voordat je zwanger bent!
Vind het echt heel erg voor je!
Heb je al meer kinderen, of zijn jullie voor de eerste aan het proberen?

Ik kijk al een tijdje mee en heb vorig jaar ook aleens gereageerd op topics maar toen moest ik helaas weer aan de pil.

Liefs Maaike

hai maaike we hebben elkaar hier al ontmoet en ik zit nu ook in ronde 1 ik heb ook het weekend mij eisprong gehad en hoop natuurlijk dat we zwanger zijn mij nod is ook 7 sept en wanneer wil je gaan testen een paar dagen voor je nod of wacht je echt tot je overtijd bent echt spannend allemaal ik weet nog niet waneer ik test maar denk op 7 sept als ik nog niet ongi ben kan dan niet meer langer wachten nou groetjes

Haii..

Kheb testen via internet besteld, en die komen in de week van 2 september binnen, ik kan met die testen 4 dagen voor mijn NOD al testen, maar ga toch wel proberen vol te houden tot 7 september, als ik dan over tijd ben ga ik er wel een testje tegenaan gooien, maar goed of ik de spanning zo lang erin kan houden haha!
Wanneer ga jij testen dan?
Al een gevoel dat je zwanger bent?

Liefs

hoi maaike ik wil ook dezelfde testen kopen via internet maar ik denk dat ik tot maandag 8 sept wacht en dan ga testen als ik nog niet ongi ben ik voel me nog niet zwanger wel raar gevoel af en toe in me buik maar als ik volgende week wel zwangerschap verschijnselen krijg dan test ik zaterdag ik ben erg benieuwt en hoeveel testen heb je besteld groetjes

Hoii..

Kheb 6 testen besteld, waren er 6 voor 10,99. Schijnen goed betrouwbaar te zijn en heel gevoelig dus we zullen het zien.
Welke testen ga jij kopen?

Ik weet niet of ik zwanger ben, net wat je zegt wel een beetje een raar gevoel.
Heb ontzettend pijnlijke tepels, meer moeten plassen, heel veel buikpijn gehad, nu ongi gevoel, sinds vandaag beetje misselijk.
Maar goed het is mijn eerste maand zonder pil, misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek.
Waar heb jij zoal last van dan?

Jah ik hoop dat ik ook tot zondag kan wachten, maar idd wat je zegt, als de klachten erg(er) worden dan ga ik toch wel eerder testen alleen denk ik wel dat het een teleurstelling word.

Liefs

Terug
Bovenaan