Wie nog meer in ronde 1??

Heee,

Ohh leuk johh een zoontje van 18 maanden. Dan was je inderdaad snel zwanger de vorige keer.

Wij hebben tijdens mijn eisprong iedere dag geklust, hopen dat we van geluk mogen spreken en dat het in ronde 1 direct raak is.
Herken jij veel van de kwaaltjes terug uit je eerste zwangerschap?

Gohh nou inderdaad wat duurt dat wachten lang. Ah volgende week krijg k die testen binnen en dan is het wel weer zo zondag hoor!

Maar jij hebt niet het idee dat je zwanger bent dan?

Liefs

We hebben groen licht van ons zelf hihihi..
Ik krijg nog een rontgenfoto ter controle.. maar dan is mij ei nog niet en eht kan dan geen kwaad volgens de rontgen afd.

Nee. idd 5 maanden is niet slecht.. ik hoop ook dat we nu weer snel gezegend worden.

Het enige wat ik merkte aan het zwanger worden is de positieve test met 4 dagen overtijd.. en dat dat de maand was dat ik geen kwaaltjes had en overtuigd was dat ik ongi ging worden.

Met 5,5 week hing ik overigens wel kotsend boven de plee hahahaha..

Spannend spannend..
Fijn dat je groen licht heb ivm met je enkel.

liefs Jazzie

Hee Jazzie,

Ohh oke groenlicht van jullie zelf, ook goed he haha!
Neeh is ook zo als je nu een rontgenfoto krijgt zou het nog geen kwaad kunnen omdat je natuurlijk nog geen vruchtje hebt als het goed is.

Ik hoop ook voor jullie dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Jammer dat je eigenlijk geen kwaaltjes had in je eerste zwangerschap, niet jammer voor jou hoor is een voorrecht als je geen kwaaltjes hebt, maar het zou wel makkelijk zijn want dan weet je wel waar je de volgende keer op moet letten.
Ik zit zooo te twijfelen, maar vriendlief die denkt zelfs dat het zo is, maar ja alsof die er zoveel verstand van heeft haha, ben een beetje bang voor een teleurstelling.

Zijn spannende tijden allemaal, nog een weekje ongeveer en dan kunnen we testen!

Liefs Maaike.

Ik heb in de maande vooraf aan mijn zwangerschap geleerd dat het vrouwelijke lichaam een heeeel vreemd iets is..
En sommigen voelen het gelijk.. maar voor mij was dat te vroeg.. en toen ik eenmaal kwaaltjes kreeg.. kreeg ik ze zelfs volop! en dan is 5,5 week nog vroeg.

Ik hoop het voor je dat je zwanger bent!

Liefs Jazzie

Het vrouwelijke lichaam is zeker iets heel apparts.

5,5 week is inderdaad al vroeg om het een en ander van kwaaltjes te voelen, maar er zijn ook vrouwen die na hun eisprong al kwaaltjes krijgen, iedere vrouw is verschillend natuurlijk.

We wachten het gewoon lekker af, kan wel gaan gissen maar het word pas echt duidelijk zodra ik heb getest!

Liefs

Liefs Jazzie

Hallo ladies

Ik sluit  me ook aan bij jullie. Ook wij zitten in ronde 1. Ik ben Linda en ik ben 23 jaar. Dit gaat ons eerste kindje worden. Ik voel ook van alles, vooral buikpijn en een zeurend gevoel onder in mijn rug. Lijkt op ongipijn :S. Mijn NOD is op 9 september. Dus wederom dicht bij de anderen. Ik ga duimen voor goed nieuws voor iedereen

Groetjes Linda

hai maaike nee ik heb helemaal niet hetgevoel dat ik zwanger ben maar dat had ik de vorige keer ook niet ik kreeg pas met 5 weken last van mij tieten echt gevoelig en veel moe ik ga straks gelijk ook die testen bestellen groetjes

Terug
Bovenaan