Wie nog meer in ronde 1??

hoi maaike

ik ben net al jij ook 21 jaar en wij zitten ook in ronde 1
ik zou 5 september ongesteld moeten worden dus het is nog even afwachten.
ik heb wel aldoor een zeurend gevoel in mijn buik herken jij dit?
en ja ik moet nog even een weekje afwachten

hai maaike ik wil ook dezelfde testen gaan bestellen als jou en ik heb alleen beetje raar gevoel in mij buik en onderrug pijn   en mij buik is erg opgezet vooral als ik smiddags gegeten hebt en savonds groetjes

ja dat ongi gevoel had ik tegen de klok van 5 uur ongeveer maar nu niet meer groetjes miranda

JA! ik zit ook in ronde 1!
Heb vandaag groen licht gehad (zeg maar) en volgende week als het goed is mijn ei.
Mijn nod op 17 september.
Ik ben 25 en het zal mijn tweede kindje worden..
ik heb een schat van een zoon van 18 maanden.

Vind het allemaal weer net zo spannend als met de eerste!
Met mijn zoontje heb ik er 5 maanden over gedaan.. Hoop toch dat het nu wat sneller mag.. Ook al weet ik dat ik niet mag klagen ..   Maar hopen mag altijd.

liefs Jazzie

Hee Nikita,

Ohh leuk dat ook jullie in ronde 1 zitten.
Moet zeggen dat we in dit topic wel allemaal heel erg dicht bij elkaar zitten met onze NOD.
Nou ook hopen dat we allemaal geluk hebben met het zwanger worden!

Ik heb inderdaad ook al de hele tijd een zeurend gevoel in mijn buik, vandaag ook een gevoel dat ik ongesteld moet worden, ben gewoon anders dan anders, maar heeft misschien ook met het ontpillen te maken..

Liefs Maaike

Hee Miranda,

Hoelang ben jij aan de pil geweest dan?
Ik heb ook alsmaar buikpijn en hoor er meerdere meiden over, maar ik vraag me af of dit niet met het ontpillen te maken heeft.
Ergens denk ik echt ik ben zwanger, zelfs mijn vriend zegt het, maar aan de andere kant heb ik zoiets neeh ik ben niet zwanger het komt door het ontpillen.
Jeetje wat een onzekerheid zeg, nog ruim een week wachten voordat we pas kunnen testen!

Liefs Maaike

Hee Jazzie,

Leukkk voor een tweede, hoe is je eerste zwangerschap je bevallen?
Waaraan herkende je eigenlijk dat je zwanger was? Hing je echt kotsend boven de wc of had je andere kwaaltjes?

Je vertelde dat je vandaag groen licht hebt gehad, van wie precies dan? Van  een arts of van je man/vriend?
Wij hebben 1,5 week geleden groen licht gekregen van de arts, ben net geopereerd aan mijn enkel dus we moesten even aankijken of mijn enkel het aan zou kunnen, maar het mocht gelukkig!

Duurt nog eventjes voordat je je  NOD hebt, en je eitje volgende week, dat word flink klussen dan haha!  

Ze zeggen toch altijd dat je tijdens een tweede zwangerschap sneller zwanger word? Of het waar is weet ik niet, maar hoop het uiteraard wel voor je natuurlijk!
5 maanden valt opzich ook nog wel mee.. als je af en toe verhalen leest van meiden hier op het forum die al ruim een jaar bezig zijn, dan zakt de moed je ook wel in de schoenen daarom!

Liefs Maaike

hey maaike ik ben nu anderhalf jaar aan de pil ik heb een zoon van 18 mnd de vorige keer was ik in de 2 de ronde zwanger ik kan dus echt voorstellen dat ik nu zwanger zou kunnen zijn dus denk zelf van niet maar wie weet met wel zeggen in de 2 de ronde klusten we 2 weken lang elke dag en ik was zwanger dus als ik nu niet zwanger ben dan gaat deze 2 de ronde ook weer zo en kijken of dat wel lukt nou ik duik me bedje in en hoor je morgen avond wel weer en wel lang he da wachten om te kunnen testen groetjes

Terug
Bovenaan