Wie nog meer NOD 13 Februari????

A

Anoniem

Guest
Ik vraag me af of er ier nog meer meiden zijn die op of rond 13 februari ongesteld (of niet) moeten worden...
Leuk om elkaar door die spannende dagen heen te kletsen!
Groetjes,
Rian

hoi

ik heb mijn nod rond de 13e en het zijn weer spannende dagen heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad en die was er duidelijk het leek net of ik ongi werd alleen er kwam nix dus ja het is nu wachten wachten en nog eens wachten nog 11 dagen te gaan.

groetjes bianca

Hey.

Ik heb mijn NOD ook rond 13 feb.
MIjn cyclus zitten tussen de 24 en 28 dagen tegenwoordig. De 13 is dag 23 dus er kan nog een paar dagen bij komen....Tja we wachten maar weer af he?
Succes allemaal en hopen dat we met z'n allen in de pufbus mogen stappen..hihi

Groeten van Miena.

Halloo meiden!
Ik ben de 11e aan de beurt....ben sinds afgelopen dinsdag uit de klusweek en heb wel pijn in mn borsten, verder nog wel witte afscheiding...had normaal wel weg moeten zijn al....maar ja bij het minste denk ik al .
Hoe gaat het met jullie???
Liefs

Hey Hallo ,

Mijn NOD is 14 feb.
Ik heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad.
Ik heb hele regelmatige cyclussen.. helaas heb ik veel tussentijdse 'bloedingen'.
Ik vloei dan.. Beetje donkerrood slijm. Hier word ik wel een beetje onzeker van.
We houden de moed er maar een beetje in.
Komt dit iemand bekent voor?

Ik was in sept zwanger. Helaas mk. Nu gaan we er toch weer helemaal voor!

Houden we elkaar op de hoogte!?

Groetjes Mara

Hey Mara!
Wat rot voor jullie zeg!!!! Wel goed dat jullie er weer voor gaan...
Ik heb ook elke maand 28   dagen en heb vorige maand ook de week voor NOD de hele week bloeding gehad...dacht dat het innestelingsbloeding was (na veel gezoek op internet) maar bleek dus niet!!! Werd gewoon ongi...was niet echt prettig hoor want je maakt je wel zorgen. (en je voelt je niet echt schoon ofzo)
Je bent niet alleen!!!!!!
Liefs

Hey Maantje,

Zijn jullie al lang bezig?
wij zijn nu weer voor eggie bezig.. vind het wel erg spannend.
Afgelopen menstuaties goed bijgehouden. Ik kijk uit naar 14 feb.

Wat is je leeftijd?

Groetjes
Mara

Hey!
Ronde 7, ben 26. En erg ongeduldig....maar je leert ermee omgaan. Zondag over een week is het zover....kan ook niet wachten!!!!!!!
En jij? xx

Terug
Bovenaan