Wie nog meer NOD 13 Februari????

He hoi allemaal!
Ik wel hoor heb pijn in mn borsten (nog steeds) en heb wat vies iets in mn slip....rood/roze/bruin....weet het ook niet...maar we gaan gewoon nog 6 dagen wachten!!!   Allemaal succes en houden elkaar op de hoogte!!!! Kusss xxxx

Hé Rian,

Zag dat je vandaag 23 bent geworden. Gefeliciteerd!!!! Zou toch een leuk cadeautje zijn als je zwanger bent geworden deze maand

groetjes en succes met wachten allemaal,
Hunternl

Hey meiden,
Gister was ik misselijk.. En vanaf gisteravond had ik een mega vol gevoel..
Dit heeft eigenlijk de hele tijd aangehouden tot nu aan toe..
Heb ook een raar drukkend gevoel op mijn blaas..
Maarja kan natuurlijk weer van alles zijn!
Moet nog een week!
Vraag me trouwens ook af of je in dit stadium al ''kwaaltjes'' kan hebben..

Heeey
Lees je reactie net te laat.. was net vrolijk een berichtje aan het typen!
Zou zeker mooi zijn!
Een verlaat verjaardagscadeautje van mijn vriend!
Hahhahaha
Ik hoop het in ieder geval!
Maarja zo niet dan volgende ronde beter.

hey rian!!!

gefeliciteerd met je verjaardag meid  en nou hopen dat het een leuk kadootje zal worden ik heb mijn nod rond de 13e heb afgelopen woensdag mijn eisprong gevoelt dus ik zal wel de 14e nod hebben misschien word het voor mijn ook wel een verjaardag kadootje worden zal wel leuk zijn ben de 14e jarig een echt valentijns kindje maar ja het is nog ff afwachten zit zelf alweer in ronde 7 dus kan nog een lange weg zijn nou meid veel plezier met je verjaardag vandaag!!

groetjes bianca

Hoi Bianca!
Dank je!
Ik hoop inderdaad ook op een mooi cadeautje, maar zoals ik al eerde zei probeer nergens op te rekenen..
En daarbij we hebben alle tijd!
Wij zijn inmiddels in ronde 8 dus al best een tijdje al zeg ik het zelf!
Nou dat heb jij wel heel mooi gepland zeg op je verjaardag NOD!
Komt vast goed!
Ik ga in ieder geval voor je duimen!
Hoe voel jij je????

hoi rian

ik voel me opzich wel goed eigenlijk ben alleen een beetje luchtig van boven en van onder om het zo maar te noemen en af en toe hoofdpijn maar voor de rest negens last van. ik heb al een dochter van 4 en die van toen ook een verjaardag kadootje dus het zou wel leuk zijn als het weer zou gebeuren maar gaat er niet van uit anders is die terleurstelling zo groot he! maar goed ik ga gewoon vrolijk verder.

groetjes bianca

Ik begrijp wat je bedoeld!
heb er ook last van!
Maar heb ook lichte ongikrampen..
Kan het niet echt plaatsen nog..
Ik hoop tuurlijk wel dat het goed zit, maar als het nog niet zover is vind ik het ook prima!
Heel veel succes voor jou!
We houden elkaar op de hoogte!
Liefs,
Rian

Terug
Bovenaan