Wie nog meer NOD 13 Februari????

Hoi,

Ik ben 24, 1e ronde Ik ben nooit echt heel geduldig geweest, dus ben erg benieuwd! hahaha

Hallo!

Ik heb mijn NOD op 14 februari, als het goed is. Volgens mij had ik gisteren mijn ei-sprong, dus misschien een dag later.

Mama van een dochter van 3 1/2 en nu 1e ronde voor de 2de!

Vorige x was het de eerste poging raak, dus ik ben benieuwd...

Groeten,

Elinesmama

Hoi Elinesmama!
Welkom bij de rond 13 feb NOD!!!! Hoop voor je dat het deze keer ook zo is zeg!!! Zou wat zijn!!! Succes!

Mara, veel succes en we houden elkaar op de hoogte!

xxx

Hallo meiden,

Nou voor mij valt het ook zo rond die tijd.Cyclus is ergens tussen de 26 en 28 dagen. dus het kan iets variëren. Vind het wel heel spannend. Heb helaas vorig jaar 2 miskramen gehad.Nu voor het eerst weer geprobeerd. Ben wel elke keer (heb ook al een peuter rondlopen) binnen een maand of 2 zwanger geraakt. Dus.... jullie begrijpen wel dat ik hoop dat het ook nu zo snel gaat. Probeer niet al te hard van stapel te lopen, want je zult net zien dat het nu veel langer duurt.

Heel veel sterkte met het lange wachten!

Groetjes Empe

Hey Meiden
Bedankt voor jullie reactie's!
Leuk om elkaar door die laarste week (en een beetje) heen te kletsen!
Hoe gaat het bij jullie??
Heb mijn ei wel goed gevoeld deze maand!
Rugpijn en ongipijn begon bijna te denken dat ik al ongesteld werd die dag!
Verder voel ik me prima nog niet heel anders dan anders..
Al weet ik ook niet wanneer je jezelf anders kan gaan voelen!

Oja ik zit trouwens in ronde 8.. En ben 22 (morgen 23) ;-)

Hallo Allemaal,

Hier nog eentje op het wachtbankje. NOD de 11e, dus afwachten maar weer.
Hoe vergaat het jullie met de tekenen? Hier niet heel veel, dus denk dat we weer een ronde verder gaan......

succes allemaal!
groetjes,
Hunternl

Hoi hoi
Ik voel me prima
Niet anders dan anders geloof ik nu..
Beetje gammel.. maar dat komt door gister denk ik en ben vandaag iets te laat aan mijn ontbijt begonnen..
Maarja moet ook nog 8 dagen, dus volgens mij is het vrij normaal dat ik (nog) nergens last van heb...

Terug
Bovenaan