Wie nog meer NOD rond 12 augustus

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Ben benieuwd wie er nog meer zijn NOD heeft rond 12 augustus?

Ik NOD 12 augustus, ronde 11 eerste kindje (ronde 3 miskraam)

Liefs Bo

hallo bo,
ik heb mijn nod ook op 12 augustus ronde 2       1e kindje
veel liefs tamaar

Dag Bo!

Ik heb 15 augustus mijn NOD. Ik denk niet dat het deze ronde gelukt is, maar het is dan ook maar de eerste ronde! We hebben dus nog even. Door  omstandigheden hebben we niet op de juiste dagen extra ons best kunnen doen. Na het stoppen met de pil duurde het 35 dagen voor ik voor het eerst ongi werd. Ik ga er dus vanuit dat dat nu weer het geval zal zijn, maar voor hetzelfde geld ben ik aan het ontpillen en duurt dat eerst een paar weken!

Nu heb ik dus niet echt spanning, maar misschien komt dat nog. Eerlijk gezegd heb ik nu zoiets van; kom maar gauw met die ongi, dan kunnen we gauw op voor poging 2!
Na hoeveel dagen na NOD ga je testen? Voel je eigenlijk al iets?

Succes,

Marian

Hee Ladies!

Ik meld me bij deze aan voor de wachtende-dames-met NOD rond-2e week-van aug.!!
Ik heb 14 aug mn nod, zijn ook bij ronde 1 en weet dus niet precies hoe mn cyclus is na de pil, kon eerst de klok er op gelijk zetten en was 28 dagen. Is er bij jullie veel veranderd met cyclus na gestopt te zijn met de pil??
Nou toi toi toi en we houden elkaar op de hoogte!!
xx Zuus

hey zuus
dit is voor mij ronde twee ronde 1 11 juni nog ongi van stopweek daarna 31 dagen gehad voor mijn eigen ongi kwam en bah wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden vanaf mijn ei tot menstruatie had ik ong alle klachtjes van een zwangerschap
misselijk pijnlijke borsten , vlug geirriteerd,steekjes en pijn in mijn baarmoeder linker en rechter onderbuik vreselijk moe je kent het wel
deze ronde heb ik 28 juli mijn ei even evoeld , niet zo heavy als ronde 1 en sindsdien eigenlijk eens lekker niks en nu vanaf gisteren een gespannen onderbuik echt ter hoogte van mijn venusheuvel , tja ietsie hoger en af en toe een steek door beide borsten en veel waterig , doorzichtig slijm verder eigenlijk niks
ja moe maar slaap alweer 2 nachten erg slecht dus wijdt het daar maar aan
heb ook eigenlijk gezegd ach deze ronde word het niks en nee niet zoveel ermee bezig zijn maar het gaat me nu op het wachtbankje helemaal niet goed af en ben blij dat ik hier weer wat lotgenoten spreek ik ga er overigens maar eens van uit dat deze cyclus dan ook 31 dagen is en dan daarom dus nod op 12 aug
sorry voor het lange verhaal maar hoop dat je hier wat aan hebt
oh ja en ik was vreselijk teleurgesteld toen de duivels kwamen ondanks ik wist dat het een uitzondering zou zijn om ronde 1 meteen raak te hebben maar nu zei een vriendin me : de eerste keer ongi is het aller aller ergste van ze allemaal dus nu denk ik aha dat hebben we tenminste gehad
en daarbij leer je wel zo je lichaam erg goed kennen en dat is ook fijn
veel liefs tamaar

Hee Tamaar!

Thnx vr je story verhaal!haha!En inderdaad denk ik ene keer; waarom zou t niet raak zijn?want ik was al vroeg vruchtbaar en ben nu 24 dus in de tropenjaren qua vruchtbaarheid.En inderdaad van die vage klachten en andere keer denk ik weer; kans zal klein zijn dat t meteen raak zal zijn.Dus probeer zo nuchter mogelijk te blijven (qua alcohol zovwiezo al!!) en er niet teveel mee bezig te zijn, maandag lekker 5 dagen weg en dan t weekend nog door en me dan maar eens laten verrassen met of 2 streepjes of de rode duivels!!Wie zal t zeggen!!!
Maar zal ook voorjou en de anderen duimen!!
Greetz Zuus

Hoi,
Ik heb mijn nod ongeveer 15 augustus maar omdat ik pas in  mijn 1e ronde zit weet ik dit dus niet zeker. Tijdens het slikken van de pil was mijn cyclus natuurlijk netjes 28 dagen maar dat is nu maar afwachten.
Ik heb een zoontje van bijna 3 en voordat ik van hem in verwachting raakte ben ik  door de pil heen (ik was hem 1 keer vergeten) zwanger geraakt wat eindigde in een miskraam. Helaas volgde hier nog een aantal miskramen op voordat ik van mijn zoontje in verwachting raakte. Ik vind het dus ook wel een beetje eng nu hoor!
Maar natuurlijk hoop ik dat het nu weer snel raak is.

Hebben jullie trouwens ook van die vreemde klachten gehad na het stoppen met de pil? Ik heb constant pijn in m'n onderbuik en hij is ook best wel opgezet. Ik ga er absoluut nog niet vanuit dat ik al zwanger ben want mijn eisprong was pas 1 a 2 dagen geleden.

Hoi hoi,

Ik heb mijn nod 16 augustus, rekenend met een cyclus die even lang duurde als vorige maand (29 dagen). Ik slik al 2 jaar geen pil meer, dus ontpillen doe ik al lang niet meer. Wel heb ik sinds een vermoedelijke mk in maart een geklutste cylcus. Was ie eerst altijd netjes 28 dagen, daarna werd het 22, 32, 30 en 29 dagen. Hopelijk is het nu weer rustig en wordt het weer 28 dagen. We zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje.

Deze maand doe ik tempen om te weten wanneer ik het exacte klussen weer kan inruilen voor spontaan klussen. Weten we iig dat we op de juiste tijdstippen geklust hebben, want dat was blijkbaar voorgaande maanden het probleem. Heb nl vorige maand dmv ovu-testen en tempen ontdekt dat ik zo'n 11 dagen voor mijn ongi mijn eisprong heb. Dus al die tijd rond de verkeerde datum geklust. Ik zit dus nu midden in mijn vruchtbare dagen. Morgen mijn mannetje maar weer bespringen .

Succes met afwachten allemaal!

Greetz,

Tammy

Terug
Bovenaan